De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie overleeft een aanslag op het Witte Huis? De DESIGNATED SURVIVOR - seizoen 1 binnenkort verkrijgbaar

    Wie overleeft een aanslag op het Witte Huis? De DESIGNATED SURVIVOR - seizoen 1 binnenkort verkrijgbaar

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat ga ik toch eens een kans geven, al was het alleen maar voor Kiefer Sutherland.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Daar zul je absoluut geen spijt van krijgen. Ik zat aan de buis gekluisterd! Rode oogjes van het binge-watchen...
    Hoewel natuurlijk niet helemaal geloofwaardig allemaal (maar dat zijn de Marvel-films ook niet ), voor mij is deze serie een stuk interessanter dan een House of Cards bijvoorbeeld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Ik heb seizoen 2 op dvd in de Boekenvoordeel zien liggen, maar ik vermoed dat we verdraaid weer alleen een dvd krijgen en geen Blu-ray...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 2 op dvd in de Boekenvoordeel zien liggen, maar ik vermoed dat we verdraaid weer alleen een dvd krijgen en geen Blu-ray...
    Tja DVD is zooooooooo....

    Ik heb al meer dan 10 jaar geen DVD of SD gekocht.
    Bij mij niet op BD, dan geen aanschaf.
    Maar dat zullen de Nederlandse contents houders nooit snappen, want daar hebben alleen dinosauriërs uit VHS tijdperk de leiding
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #6

    Standaard

    In dit geval ligt het dan toch niet aan de Nederlandse contenthouders, want seizoen 2 is NERGENS te krijgen op Blu-ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •