De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard My Movies collection (Making friends!)

    Ik heb onlangs de App My Movies Collection geinstalleerd en ben voor de pro versie gegaan, omdat het geweldig up to date is!
    Nu vroeg ik mij af of meer mensen hier de desbetreffende app hebben en het leuk vinden om vrienden te maken zodat je ook andere film-collecties kan bekijken.

    Dan zouden we hier een lijst met namen kunnen maken van mensen die hier interesse bij hebben?
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-11-2017 om 18:49

  2. #2

    Standaard

    Er werd hier al eens gediscussieerd over deze app. Maar je kunt daar alleen een andere collectie zien als je 'vriendjes' bent? Wat een bizar systeem!?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Hoi Wim, ik gebruik al jaren My Movies Pro en ik ben er uitermate tevreden over, vooral ook omdat de desktop-versie, de iPad-versie en de iPhone-versie naadloos integreren, zoals je van Apple software gewend bent. Jammer, dat de (Deense) moderators af en toe een beetje zeikerig overkomen. Keuren een bijdrage van je af omdat de voorkant- en de achterkant van een hoes die je wilt bijdragen, qua afmetingen niet exact hetzelfde zijn. En ondertussen wel allerlei bijdragen van anderen toelaten waar nauwelijks gegevens ingevuld zijn of alleen een afbeelding van de voorkant van de hoes die men van internet geplukt heeft. Maar ja, datzelfde fenomeen zie ik ook bij DVD Profiler. Soms alleen een titel en een barcode gevuld en verder niets. Men gaat in dit soort applicaties te vaak voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit.

    Maar wat betreft je vraag: ik heb me daar nooit zo in verdiept en ik weet niet wat er zo interessant is om collecties van anderen te bekijken. Filmsmaken verschillen nu eenmaal enorm.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Js kunt gewoon toch de link van jouw collectie bekend maken als onderschrift bij je bijdragen in forum? Zie mijn onderschrift.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    Zie opeens dat dit weer een andere app is dan die van My movies van mymovies.dk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    inderdaad even wat verder kijken in de app, je kan ook kiezen om je collectie online te zetten en bij deze nu geplaatst in mijn onderschrift. Bedankt voor de hulp!
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-11-2017 om 18:59

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Enige wat ik jammer vind is dat het in Nederland wat langer duurt eer de titels toegevoegd worden wat veelal eerst door leden aangemaakt moet worden. Voor de rest gebruik ik het al jaren.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Enige wat ik jammer vind is dat het in Nederland wat langer duurt eer de titels toegevoegd worden wat veelal eerst door leden aangemaakt moet worden. Voor de rest gebruik ik het al jaren.
    Ik koop de laatste tijd UHD en deze vind hij altijd tot nu toe probleemloos met Movie Collection door het scannen van barcode, superhandig. Voorheen gebruikte ik dvdprofiler maar deze kon veelal titels niet vinden, omdat dezen nog niet aangemaakt waren. Dus de overstap naar Movie collection bevalt me tot op heden goed!

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook, maar ik moet wel vaak zelf de titel aanmaken als ontbrekend, omdat hij nog niet bestaat. Oudere titels zijn inderdaad meestal geen probleem.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Enige wat ik jammer vind is dat het in Nederland wat langer duurt eer de titels toegevoegd worden wat veelal eerst door leden aangemaakt moet worden. Voor de rest gebruik ik het al jaren.
    We kunnen maar ons best doen natuurlijk

    Gebruik MyMovies ook reeds jaren, en kan ook beamen wat Marcel Hoeve vertelt, moderators kunnen soms zeikerig overkomen, en er zitten zeker titels in het systeem die verre van correct zijn. Ah bij DVD Profiler was het nog gekker, daar werd ik door een moderator gewoon met de grond gelijk gemaakt en dan nog eens publiekelijk op hun forum Dat was daar de druppel voor mij.

    Sindsdien overgestapt op My Movies en de rest is geschiedenis zoals ze zeggen. Ondertussen zoveel contributies gemaakt dat ik opgeklommen ben naar een top 20 stek aldaar
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaar al die Belgische bijdragen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook, maar ook flink wat Nederlandse releases bijgedragen hoor. En een heleboel anime releases, maar denk niet dat er veel liefhebbers zijn van dat genre die ook My Movies gebruiken

    Trouwens er is een eerste beta release uitgegeven van de wel héél lang verwachte My Movies 2.0 voor Mac OS, en ben uitgenodigd als één van de testers voor deze eerste beta release. Dus een definitieve release zit er eindelijk aan te komen, vermoed ergens volgend jaar als een aantal plooien gladgestreken zijn ... bugs dus
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Jij mag ook al testen. Je bent niet alleen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Ik kreeg ook zo'n mail. Kan alleen niet dit weekeinde testen, wel komende week ergens. Ik zie wel of ze reageren.
    Alleen: dit topic gaat volgens mij niet over My Movies (Pro). Volgens mij bedoelde Wim S. een andere app, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Dat was mijn idee ook eerst : een ander apparaat. Maar als je kijkt naar zijn onderschrift gaat het wel om My movies pro.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Review release 2.00.2 is nu beschikbaar voor iedereen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •