De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Punisher, The (Streaming)

    Punisher, The (Streaming)

    De eerste Punisher-serie is een knaller.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nou heb ik zelf de serie nog niet helemaal uit, maar een diepgaande serie zou ik het toch niet willen noemen, hooguit vermakelijk. Een serie zoals bijvoorbeeld The Wire is diepgaand, deze Marvel series zijn in mijn optiek op zijn best vermakelijk.

  3. #3

    Standaard

    Het begin en zeker het einde (hoogtepunt aflevering 12, waarbij Frank het woord intens een nieuwe lading geeft) zijn sterk, maar daar tussen is het m.i. echt te langdradig en teveel uitgesponnen; de serie had het makkelijk met 3 of 4 delen minder af gekund.

    Ik ben het zeker met Vincent eens dat er niets mis is met het acteerwerk; zeker Bernthal is helemaal op zijn plaats. Helemaal los van de andere Marvel series staat deze serie trouwens niet door de aanwezigheid van Karen Page (die weinig tot niets toevoegt).

    Wel een mooi einde, met de 'geboorte' van Jigsaw , die ongetwijfeld bij een nieuw seizoen een rol zal spelen. Ik keek erg naar de serie uit en ben toch wel een liefhebber van de Marvel series/films, maar kom met moeite tot een 7.

  4. #4

    Standaard

    Uit eigen interesse rogue, wat vond je uitgesponnen? Waren er plotlijnen die jou niets deden? Hoorde t meer dat de serie in het midden wat langdradig was, maar heb dat zelf totaal niet ervaren (voornamelijk omdat ik geboeid was door de personages).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vernel Bekijk bericht
    Uit eigen interesse rogue, wat vond je uitgesponnen? Waren er plotlijnen die jou niets deden? Hoorde t meer dat de serie in het midden wat langdradig was, maar heb dat zelf totaal niet ervaren (voornamelijk omdat ik geboeid was door de personages).
    Het gedeelte over Lewis had wat mij betreft helemaal weggelaten kunnen worden, net als het personage van Karen Page. Alle info over Operation Cerberus had wat ingedikt kunnen worden. En alles met Micro's familie wat erg langdradig.

  6. #6

    Standaard

    Dank Rogue! Oh, ik vond Lewis juist interessant. Misschien wat cliché, maar goed geacteerd en ook heel realistisch (deed me denken aan Falling Down en Taxi Driver). Micro's familie kan ik me voorstellen, maar het was vooral nodig om Frank the humaniseren. Micro' s dilemma is ook erg menselijk.

    Leuk om te horen wat jou juist wel/niet interesseerde.

  7. #7

    Standaard

    Altijd leuk om te lezen hoe een serie bij iedereen weer anders binnenkomt...en nog bedankt voor je review .

  8. #8

    Standaard

    Ik kijk deze serie op een lg oled e6 en ik vind de ruis in vooral de buiten scenes opvallend aanwezig. Is dat een instelling op mijn tv of zo bedoeld door de makers om wat extra sfeer toe te voegen?

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is deels zo bedoeld, maar de onvermijdelijke compressie helpt ook niet mee. Het is natuurlijk een Dolby Vision-signaal. Misschien heb je die ook nog niet helemaal afgesteld. Veelal staat de scherpte te hoog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Zeer goede serie, ik was aangenaam verrast! Goede regie, verhaallijnen en karakteropbouw!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het is deels zo bedoeld, maar de onvermijdelijke compressie helpt ook niet mee. Het is natuurlijk een Dolby Vision-signaal. Misschien heb je die ook nog niet helemaal afgesteld. Veelal staat de scherpte te hoog.
    Dank voor je reactie Caudio. Ik heb inderdaad nog niks aan de beeldinstellingen veranderd in dolby vision modus. Dat eerst maar eens proberen

  12. #12

    Standaard

    Net alle 13 de afleveringen gekeken
    beste serie op netflix
    i absolutly fucking loved it

    echt geweldig voor mij 9/10
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •