Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lg oled 55e6v

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je krijgt een nieuwe LG, maar zonder 3D...
    Dat zal voor hem een doom scenario zijn.Zijn er voor hem ook 3D afkickklinieken ?

  2. #27

    Standaard

    Ok, LG is geweest. Een kabel aan de binnenkant blijkt niet goed aan te sluiten waardoor er geen connectie gemaakt kan worden en het beeld af en toe uitvalt. Het kan ook aan zo´n connectiepin liggen. Het lag niet aan het moederbord. Er wordt een nieuwe kabel besteld en dan is het opgelost. Zoooo, dat is een opluchting! Maar er was dus wel degelijk wat mis. Ze hadden dit nog niet eerder gezien. Maar gelukkig heel simpel op te lossen. Ze hadden ook heel snel door waar het aan lag.

  3. #28

    Standaard

    Poeh, fijn voor jou, maar wel een kwaliteitsding van LG, vind ik. Hoe zal het bedrijf met deze reputatieschade omgaan?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Reputatieschade zal wel meevallen denk ik. Ik heb de krant nog niet gebeld....

  5. #30

    Standaard

    Een vraagje. Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor deze TV. Ik ben eerste koper, en erg zuinig op mijn apparatuur.
    Iemand een idee?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #31

    Standaard

    Hoe oud? Nota aanwezig? Uitgebreide garantie? Rookvrije ruimte gestaan? Gekalibreerd? Afstandsbediening intensief gebruikt? Allemaal van invloed op een vraagprijs.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hoe oud? Nota aanwezig? Uitgebreide garantie? Rookvrije ruimte gestaan? Gekalibreerd? Afstandsbediening intensief gebruikt? Allemaal van invloed op een vraagprijs.
    Goede vragen:
    Gekocht bij release. Nota is aanwezig. Alle toebehoren. Ja, pixel garantie, looptijd moet ik nakijken. Rookvrij. Niet gekalibreerd. Niet intensief vanwege Logitech.
    Gebruikt alleen voor film. Gebruik een andere voor TV kijken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #33

    Standaard

    Volgens mij is deze tv in 2016/2017 uitgekomen. Uiteindelijk is de prijs gezakt naar zo'n 2000 euro totdat deze niet meer leverbaar was.
    Mijn ervaring is dat elektronica al snel zijn waarde verliest omdat de ontwikkelingen gewoon erg snel gaan. Normaal gesproken zou ik er 2e hands zo'n 1000 euro voor vragen als deze max 1,5 jaar oud is. Echter worden 3D tv's niet meer gemaakt en zou je er nog liefhebbers voor kunnen vinden die er meer voor over hebben.

    Waarom doe je deze geweldige tv eigenlijk weg als ik vragen mag? Geen liefhebber van 3d?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij is deze tv in 2016/2017 uitgekomen. Uiteindelijk is de prijs gezakt naar zo'n 2000 euro totdat deze niet meer leverbaar was.
    Mijn ervaring is dat elektronica al snel zijn waarde verliest omdat de ontwikkelingen gewoon erg snel gaan. Normaal gesproken zou ik er 2e hands zo'n 1000 euro voor vragen als deze max 1,5 jaar oud is. Echter worden 3D tv's niet meer gemaakt en zou je er nog liefhebbers voor kunnen vinden die er meer voor over hebben.

    Waarom doe je deze geweldige tv eigenlijk weg als ik vragen mag? Geen liefhebber van 3d?
    Nou, het is meer vanwege de grote. Ik zou soms graag een 65 inch hebben.
    Ik vind bij full screen 55 groot genoeg, bij 2.39 (balken) eigenlijk te klein.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #35

    Standaard

    Denk dat je heel hard in je handjes mag klappen als je er 500 Euro voor kan vangen.Na de 90s is heel die 2de hands handel naar een dieptepunt gezakt.
    3D maakt dit scherm enigszins nog uniek.

    Hoeveel jaar is jij nou precies dan ?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Denk dat je heel hard in je handjes mag klappen als je er 500 Euro voor kan vangen.Na de 90s is heel die 2de hands handel naar een dieptepunt gezakt.
    3D maakt dit scherm enigszins nog uniek.

    Hoeveel jaar is jij nou precies dan ?
    Dan gaat deze er niet uit. Ik vind het nog steeds een geweldige TV. Maar kan altijd een een beetje rondkijken en vragen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dan gaat deze er niet uit. Ik vind het nog steeds een geweldige TV. Maar kan altijd een een beetje rondkijken en vragen.
    Stel dat je er niet meer voor kan krijgen dan zou ik hem ook houden hoor.Het is dat je een 3D scherm heb want anders gaan die prijzen zo hard naar beneden.

  13. #38

    Standaard

    Mijn TV is vandaag bijgewerkt naar Softwareversie 05.30.60. Kan op de NL site echter niet terugvinden wat de aanpassingen zijn.

  14. #39

    Standaard

    [05.30.01]
    1. Added notification pop up for when app is no longer supported
    2. Change in background image of no signal screen
    3. Change in Amazon HDR mode

    [05.30.25]
    1. Fix that volume is changed to be zero by Peel Remote App during watching TV

    [05.30.55]
    1. To protect security vulnerability

    [05.30.60]
    1. Security Update
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #40

    Standaard

    Geen functionaliteit....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #41

    Standaard

    Thanx Mark. Ik kreeg die update ook idd. Vroeg me af wat er nieuw of veranderd was, niks dus.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #42

    Standaard

    Ik heb het volgende probleem sinds de update. Elke keer wordt er een update geinstalleerd op de magic remote. Dus iedere keer als de tv aan gaat. Meer mensen met dit probleem?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb het volgende probleem sinds de update. Elke keer wordt er een update geinstalleerd op de magic remote. Dus iedere keer als de tv aan gaat. Meer mensen met dit probleem?
    Nee, hier geen problemen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb het volgende probleem sinds de update. Elke keer wordt er een update geinstalleerd op de magic remote. Dus iedere keer als de tv aan gaat. Meer mensen met dit probleem?
    Ik gebruik een harmony, maar zal het eens testen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #45

    Standaard

    Er is een nieuwe software update (05.30.95). Kan er nergens iets over vinden, maar zal wel niet veel voorstellen (net als de laatste keer).

  21. #46

    Standaard

    Electrical Safety First announced today that LG OLED TVs from five different ranges were being recalled. The models affected are: 65-inch LG OLED65E6 – 2016 65-inch LG OLED65B7 – 2017 65-inch LG OLED65C7 – 2017 65-inch LG OLED65E7 – 2017 65-inch LG OLED65W7 – 2017

    Read more: https://www.which.co.uk/news/2020/10...-tvs-recalled/ - Which?

    Iema d hier iets over gehoord of gelezen?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  22. #47
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Mmm, dit stelt mij wel iets gerust, werd toch even angstig na het bericht van Mark van L.

  24. #49

    Standaard

    Zojuist reactie van LG ontvangen:

    Geachte heer/mevrouw L,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het klopt dat er in het buitenland bij dit model bepaalde onderdelen vervangen moesten worden. We onderzoeken nu of dit ook geld voor de benelux modellen. wat we kunnen doen is een dossier voor u opstellen en zodra wij een terugkoppeling ontvangen nemen wij contact met u op.

    Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet ons te contacteren. We helpen u graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jemaine
    Customer Service Representative
    LG Electronics Benelux
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #50

    Standaard

    Bedankt voor de update, mocht je meer horen, dan hoor ik het graag!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •