Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lg oled 55e6v

  1. #51

    Standaard

    Update: zojuist door LG gebeld, en inderdaad er moet een reparatie plaatsvinden. Ik ben als een van de eerste aan de beurt, vanwege mijn mail.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Update: zojuist door LG gebeld, en inderdaad er moet een reparatie plaatsvinden. Ik ben als een van de eerste aan de beurt, vanwege mijn mail.
    Wat is dat e-mailadres? Ik neem aan dat de reparatie thuis wordt gedaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #53
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #54

    Standaard

    Oververhitting komt alleen voor bij de 65" en 77" modellen?

  5. #55

    Standaard

    Bedankt, ook even dat formulier ingevuld.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Oververhitting komt alleen voor bij de 65" en 77" modellen?
    Vanuit LG Korea zijn de volgende modellen aangegeven als zijnde vatbaar:

    • 2016: OLED65E6, OLED65G6, OLED77G6
    • 2017: OLED65B7, OLED65C7, OLED65G7, OLED65W7, OLED77G7
    • 2018: OLED65G8, OLED65W8, OLED77C8, OLED77W8
    • 2019: OLED65W9, OLED77B9, OLED77C9, OLED77W9
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vanuit LG Korea zijn de volgende modellen aangegeven als zijnde vatbaar:

    • 2016: OLED65E6, OLED65G6, OLED77G6
    • 2017: OLED65B7, OLED65C7, OLED65G7, OLED65W7, OLED77G7
    • 2018: OLED65G8, OLED65W8, OLED77C8, OLED77W8
    • 2019: OLED65W9, OLED77B9, OLED77C9, OLED77W9
    Dus niet de OLED65C6? Want dacht dat alleen de B6 afweek namelijk kwa specs (andere cpu, als enige geen 3d enz)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Om verwarring te voorkomen, het gaat hier wel om de 65"en 77" modellen.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt, meteen aangemeld.

  11. #61

    Standaard

    Komende dinsdag krijg ik de monteurs op bezoek voor mijn 65 inch variant!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Komende dinsdag krijg ik de monteurs op bezoek voor mijn 65 inch variant!
    Ik hoor graag hoe dat verloopt. Ik ben nog niet gebeld.

  13. #63

    Standaard

    Hierbij een kort verslag van de reparatie. Ik werd twee keer van tevoren gebeld voor een afspraak. Mijn adres werd daarbij gecorrigeerd, want CE Repair had verkeerd adres???? Vandaag kreeg ik 20 minuten van tevoren melding dat reparateur er aan kwam. Hij kwam inderdaad op tijd aan, met wat materiaal. Er was maar 1 monteur, dus zorg voor ondersteuning (verplaatsen tv). Eerst werd de tv aangezet, en werd foto's gemaakt van instellingen geheim menu (voor eventueel online raadpleging tzt). Daarna werd beeld getest met 4k test beelden van you tube. Niks aan de hand.
    De tv werd vervolgens horizontaal op schuimkussen op tafel neergelegd. De afschermkap werd verwijderd. Het voedingsgedeelte was zo vervangen. Hij had het goede onderdeel, bij een vorige klant was dat niet het geval. Na herplaatsing schermkap werd tv snel getest. Ook werd gecheckt of tv geen update nodig had.De tv behoudt zijn calibratie instellingen! Al met al was binnen circa 40 minuten de operatie uitgevoerd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #64

    Standaard

    Ik heb ook niks gehoord, en was de eerste volgens hen.....
    Zou moeten wachten op een pop-up op mijn tv......
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #65

    Standaard

    Ik ben ook net gebeld, volgende week woensdag aan de beurt.

  16. #66

    Standaard 3D TV LG Oled 55E6V begint in te branden

    IMG_2244.JPGIMG_2243.jpgIMG_2241.jpg

    Mijn Oled 55e6V 3D TV begint helaas tekenen van inbranden te vertonen, het RTL4 boulevard logo en FOX logo verschijnt in sommige kleuren,. bij rood enigzins in het beeld. ook de geel kleur neigt soms meer naar groen/geel dan naar echt geel.

    Ik heb een enorme collectie 3D blu ray steelbooks en ik doe hier niet graag afstand van. ik weet dat er geen 3D TV 's meer zijn en wat ik zo'n beetje gelezen heb is de enige optie een beamer zodat ik alsnog mijn 3D blu ray zou kunnen kijken.

    Nu komt er een reeks van hele domme vragen van mijn kant, , ik zeg het al op voorhand, ik ben geen techneut .

    heb voor een beamer ook een scherm nodig ? volgens mij toch wel ?
    de projectie moet toch ergens op geprojecteerd worden ?

    hoe krijg je dan een 3D beeld ??

    hoe krijg je met een beamer toch een full HD beeld. ?ik heb ergens gelezen dat je een beamer met een HDMI kabel op een tv kunt aansluiten ?

    alvast bedankt voor de toelichting en zoals Denzel het zo mooi zei in Philadelphia:
    explain this to me like I'm a two year old

  17. #67

    Standaard

    Ik heb de LG55EG920V die had problemen met HDMI-aansluitingen en heb ik laten maken.
    Ik was bang dat ik nooit meer een 3D-tv zou kunnen krijgen en ben toen naarstig op zoek gegaan op het internet.

    Nu kwam ik bij een site terecht waar ze mijn tv hadden voor een leuke prijs.
    Ze hebben er nog steeds een zo te zien.
    Misschien is het wat voor jou.
    Hier heb je een link.
    Het hoort volgens mij bij platte tv winkel.
    https://www.winkelmodellen.nl/info/l...20v-13425.html

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Mijn Oled 55e6V 3D TV begint helaas tekenen van inbranden te vertonen, het RTL4 boulevard logo en FOX logo verschijnt in sommige kleuren,. bij rood enigzins in het beeld. ook de geel kleur neigt soms meer naar groen/geel dan naar echt geel.
    Mocht je een zak geld over hebben, kun je altijd een reparatieverzoek bij LG doen. Heb ook al 2 jaar hetzelfde, en heb nog steeds niet alle 3D films uit mijn collectie gezien.

    Vorig jaar een reparatieverzoek gedaan bij LG, en voor € 800 - € 900 (inclusief coulance!) konden ze er een nieuw scherm inzetten. Vond ik toch wel iets teveel.

  19. #69

    Standaard

    Ik dacht dat ze geen 3d schermen (als vervanging) meer hadden?

  20. #70

    Standaard

    halloJohan1967
    bedankt voor je reactie , maar zoals Rogue in het volgend bericht aangeeft
    als ik mijn scherm zou laten vervangen voor €800 a €900 dan zetten ze er toch geen nieuw 3D scherm in?
    dan krijg je toch alleen een 4K scherm ?
    dan kan ik net zo goed een nieuwe 4K oled tv kopen en er nog een paar honderd euro bij doen

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    halloJohan1967
    bedankt voor je reactie , maar zoals Rogue in het volgend bericht aangeeft
    als ik mijn scherm zou laten vervangen voor €800 a €900 dan zetten ze er toch geen nieuw 3D scherm in?
    Ik neem aan, dat als ze geen 3D schermen meer hebben om te vervangen, ze dit netjes aan je terugkoppelen.

  22. #72

    Standaard

    Mijn tv LG OLED65E6V had ook last van inbranden. Na 3 jaar is het paneel vervangen, maar ook helaas geen 3D meer.
    Had gelukkig 5 jaar garantie en het paneel is dus gratis vervangen.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Mijn tv LG OLED65E6V had ook last van inbranden. Na 3 jaar is het paneel vervangen, maar ook helaas geen 3D meer.
    Had gelukkig 5 jaar garantie en het paneel is dus gratis vervangen.
    Goede service dat het kon, maar echt de enige reden dat ik deze tv nog heb is 3D. Anders was ik al overgestapt op een groter formaat.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goede service dat het kon, maar echt de enige reden dat ik deze tv nog heb is 3D. Anders was ik al overgestapt op een groter formaat.
    Daarom ben ik nog steeds blij met mn Sony Z9D 65" 4K/3D TV. Blijft machtig mooi dat 3D.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Daarom ben ik nog steeds blij met mn Sony Z9D 65" 4K/3D TV. Blijft machtig mooi dat 3D.
    Ja, ik heb gelukkig wel 65", anders was ik zeker overgestapt, 3D of niet .

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •