Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 111 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lg oled 55e6v

  1. #101
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor mij was er maar één combinatie die 3D recht doet. OLED en 3D. Helaas stopte ze - om hogere helderheid uit een OLED te verkrijgen - op het hoogtepunt. Zo jammer, want ik was fan en mijn vorige 3D-schermen deden het niet voor mij.

    Toch 2 schermen verder in steeds verder rijzend formaat maken een hoop goed. Maar wat zou het mooi zijn als ik nog 3D kon kijken op mijn 83". Heb de hoop nog niet opgegeven, wie weet, ooit... Als de streamingdiensten moeten gaan concurreren. Zal wel bij dromen blijven. Anderzijds, als ik nou kon kiezen voor nog groter of kleiner in 3D, zou ik altijd voor groter gaan...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-02-2023 om 13:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou nooit voor passieve 3D kiezen omdat je dan geen Full HD-resolutie hebt, tenzij het ook een 4K-panel is.
    Hij is ook 4K inderdaad.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou nooit voor passieve 3D kiezen omdat je dan geen Full HD-resolutie hebt, tenzij het ook een 4K-panel is.
    Met actief was t toch juist sowieso nooit Full HD vanwege het afwisselend moeten tonen van links en rechts?

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Met actief was t toch juist sowieso nooit Full HD vanwege het afwisselend moeten tonen van links en rechts?
    Dat is juist het geval bij Passive 3D: https://www.displayninja.com/active-vs-passive-3d/

  5. #105

    Standaard

    Ok foutje.

    Maar nog even terugkomend op de updates.
    Heb nu bij het opstarten van een app een gebruikersovereenkomst te accepteren.
    Zonder dat gaat hij niet meer verder.

    Maar als je leest wat ze allemaal van je willen verzamelen en delen schrik je je wezenloos.
    Alles wat je bekijkt vinden ze interessant, ook wat je zoekt, wanneer je op pauze drukt etc. etc.
    Zelfs welke apparatuur er aangesloten is willen ze weten!
    Daarnaast willen ze dit ook allemaal delen met hun externe partner(s).

    Denk dat ik de stekker er maar uit trek...

    Hoe zit dit met een AppleTV?
    Is daar de datahonger ook zo enorm??

  6. #106

    Standaard

    Je kunt er toch ook voor kiezen om alleen de gebruikersovereenkomst te accepteren. Ik heb alleen die aangevinkt, de rest niet.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #107

    Standaard

    Tja, dat heb je tegenwoordig overal. Als je daar niet aan meedoet, en dat is je eigen keuze uiteraard, dan worden de opties wel heel erg miniem. Ik scroll er altijd snel doorheen en accepteer en dan door. Heb er nog nooit last van gehad, dus het zal wel.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Je kunt er toch ook voor kiezen om alleen de gebruikersovereenkomst te accepteren. Ik heb alleen die aangevinkt, de rest niet.
    Oh ok dat is me niet opgevallen, zal t vanavond nog eens bestuderen...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Je kunt er toch ook voor kiezen om alleen de gebruikersovereenkomst te accepteren. Ik heb alleen die aangevinkt, de rest niet.
    Je hebt gelijk, je kunt idd een selectie maken van waarmee je akkoord gaat.

    Maar het zit wel heel sneaky in elkaar.
    Het is zo opgesteld dat je als niet oplettende gebruiker meteen rechtsonder een vinkje zet en akkoord gaat met alles.
    Maar je kunt blijkbaar helemaal links ook nog ieder punt afzonderlijk selecteren.

  10. #110

    Standaard

    Iemand een idee wat een goede prijs zou zijn voor een lg oled65e6v? Ik kom er eentje tegen op marktplaats voor €750, maar die heeft wat last van inbranden.

  11. #111

    Standaard

    Vond het destijds voor die van mij een hele schappelijke prijs, ook al had die ook inbrandverschijnselen, maar dat is alweer ruim anderhalf jaar geleden.
    Aan de andere kant is t wel de laatste mogelijkheid (qua modeljaar) om nog 3D in huis te halen dus tja...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •