Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.

Discussie: Lg oled 55e6v

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je krijgt een nieuwe LG, maar zonder 3D...
    Dat zal voor hem een doom scenario zijn.Zijn er voor hem ook 3D afkickklinieken ?
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Logitech Z623--XOX--Switch--WiiU--PS4 Pro--3DSXL--HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KDL50W829B--Onkyo TX-L50--5.1 Jamo:

Standaard

Ok, LG is geweest. Een kabel aan de binnenkant blijkt niet goed aan te sluiten waardoor er geen connectie gemaakt kan worden en het beeld af en toe uitvalt. Het kan ook aan zo´n connectiepin liggen. Het lag niet aan het moederbord. Er wordt een nieuwe kabel besteld en dan is het opgelost. Zoooo, dat is een opluchting! Maar er was dus wel degelijk wat mis. Ze hadden dit nog niet eerder gezien. Maar gelukkig heel simpel op te lossen. Ze hadden ook heel snel door waar het aan lag.

Standaard

Poeh, fijn voor jou, maar wel een kwaliteitsding van LG, vind ik. Hoe zal het bedrijf met deze reputatieschade omgaan?
    TV: Samsung UE55F8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo BDP-103D (Darbee Edition, 3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DMP-BDT700EG (3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A820 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005

Standaard

Reputatieschade zal wel meevallen denk ik. Ik heb de krant nog niet gebeld....

Standaard

Een vraagje. Wat zou een redelijke vraagprijs zijn voor deze TV. Ik ben eerste koper, en erg zuinig op mijn apparatuur.
    Iemand een idee?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

Standaard

Hoe oud? Nota aanwezig? Uitgebreide garantie? Rookvrije ruimte gestaan? Gekalibreerd? Afstandsbediening intensief gebruikt? Allemaal van invloed op een vraagprijs.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hoe oud? Nota aanwezig? Uitgebreide garantie? Rookvrije ruimte gestaan? Gekalibreerd? Afstandsbediening intensief gebruikt? Allemaal van invloed op een vraagprijs.
    Goede vragen:
    Gekocht bij release. Nota is aanwezig. Alle toebehoren. Ja, pixel garantie, looptijd moet ik nakijken. Rookvrij. Niet gekalibreerd. Niet intensief vanwege Logitech.
    Gebruikt alleen voor film. Gebruik een andere voor TV kijken.

Standaard

Volgens mij is deze tv in 2016/2017 uitgekomen. Uiteindelijk is de prijs gezakt naar zo'n 2000 euro totdat deze niet meer leverbaar was.
    Mijn ervaring is dat elektronica al snel zijn waarde verliest omdat de ontwikkelingen gewoon erg snel gaan. Normaal gesproken zou ik er 2e hands zo'n 1000 euro voor vragen als deze max 1,5 jaar oud is. Echter worden 3D tv's niet meer gemaakt en zou je er nog liefhebbers voor kunnen vinden die er meer voor over hebben.

Waarom doe je deze geweldige tv eigenlijk weg als ik vragen mag? Geen liefhebber van 3d?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij is deze tv in 2016/2017 uitgekomen. Uiteindelijk is de prijs gezakt naar zo'n 2000 euro totdat deze niet meer leverbaar was.
    Mijn ervaring is dat elektronica al snel zijn waarde verliest omdat de ontwikkelingen gewoon erg snel gaan. Normaal gesproken zou ik er 2e hands zo'n 1000 euro voor vragen als deze max 1,5 jaar oud is. Echter worden 3D tv's niet meer gemaakt en zou je er nog liefhebbers voor kunnen vinden die er meer voor over hebben.

Waarom doe je deze geweldige tv eigenlijk weg als ik vragen mag? Geen liefhebber van 3d?
    Nou, het is meer vanwege de grote. Ik zou soms graag een 65 inch hebben.
    Ik vind bij full screen 55 groot genoeg, bij 2.39 (balken) eigenlijk te klein.

Standaard

Denk dat je heel hard in je handjes mag klappen als je er 500 Euro voor kan vangen.Na de 90s is heel die 2de hands handel naar een dieptepunt gezakt.
    3D maakt dit scherm enigszins nog uniek.

Hoeveel jaar is jij nou precies dan ?
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Logitech Z623--XOX--Switch--WiiU--PS4 Pro--3DSXL--HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KDL50W829B--Onkyo TX-L50--5.1 Jamo:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Denk dat je heel hard in je handjes mag klappen als je er 500 Euro voor kan vangen.Na de 90s is heel die 2de hands handel naar een dieptepunt gezakt.
    3D maakt dit scherm enigszins nog uniek.

Hoeveel jaar is jij nou precies dan ?
    Dan gaat deze er niet uit. Ik vind het nog steeds een geweldige TV. Maar kan altijd een een beetje rondkijken en vragen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dan gaat deze er niet uit. Ik vind het nog steeds een geweldige TV. Maar kan altijd een een beetje rondkijken en vragen.
    Stel dat je er niet meer voor kan krijgen dan zou ik hem ook houden hoor.Het is dat je een 3D scherm heb want anders gaan die prijzen zo hard naar beneden.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten