Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 111 worden weergegeven.

Discussie: Lg oled 55e6v

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, ik heb gelukkig wel 65", anders was ik zeker overgestapt, 3D of niet .

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, ik heb gelukkig wel 65", anders was ik zeker overgestapt, 3D of niet .
    Ik mis het heel soms nog wel eens, maar zo'n groot scherm maakt wel heel veel goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    Na 5 jaar heb ik nu last van ingebrande logo's. Ik ben er goed ziek van. Ik snap het ook niet want ik laat mijn scherm nooit uren op hetzelfde staan. Ik vind 5 jaar ook niet lang eigenlijk. En mijn grootste angst, nooit meer 3D kijken terwijl ik veel van die schijven heb.

    Kan dit tijdelijk zijn? Is er wat aan te doen? Ook de Netflix letters zie ik er soms doorheen komen. Maar het logo van NPO zie je duidelijk. Zo'n scherm zou toch 10 jaar mee moeten kunnen? Ik heb al die "schoonmaakfunctie" van een uur een paar keer uitgevoerd. Niets helpt. Er zit ook een screensaver op. Ik dacht dat dit bij plasmas meer voorkomt. Maar nu dus ook bij OLEDS.

  4. #79

    Standaard

    Gatverdamme, kan mij voorstellen dat je er ziek van bent. Dit is dus mijn angst. Vervangende tv met 3D is er niet, of je moet een beamer nemen. De tv is ergens begin 2016 (dacht maart/april?) uitgekomen, dus het is alweer 6/7 jaar. Een oplossing zou ik zelf niet weten behalve de schoonmaakfunctie. LG zelf heeft geen 3D schermen meer, dus zelfs al zouden het komen vervangen dan zou je geen 3D meer hebben.

  5. #80

    Standaard

    Ik heb dezelfde tv en dit zou voor mij ook de grootste nachtmerrie zijn als het me overkomt. De schoonmaakfunctie zou ik als eerste aan denken, maar dat heb je dus al geprobeerd. Vreemd dat je dit verschijnsel dus ook kunt krijgen als je je tv niet uren op hetzelfde kanaal hebt staan...dat baart me dan wel wat zorgen. Een gouden tip, anders dan er ook nog een mail naar de klantenservice van LG aan te wagen, heb ik helaas niet. Sterkte.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #81

    Standaard

    Had ik helaas bij deze TV al na 3 jaar (zie reacties in de 65" versie elders op de site). Logo's van Eurosport en Ziggo TV. Je kunt zelfs zien dat ik veel films in het formaat 2.35:1 etc. gekeken heb, boven en onder zie je een horizontale lijn.

    "Schoonmaken" helpt niet. Heb toendertijd contact opgenomen met LG, en voor ca. 800 euro wilden ze er een ander scherm inzetten. Helaas hadden ze geen 3D schermen meer.
    Heb gelukkig nog 2 Sony 3D LED TV's.

  7. #82

    Standaard

    Mijn vriendin en dochters kijken wel eens uitzendingen via de NPO3 app. Ik heb het nagekeken en inderdaad, er is constant een oranje logo in beeld. Erg zuur, ik kijk zelf bijna geen tv. Het gaat mij om films die ik via bluray kijk. Ik had echt gehoopt er toch wel 7 of 8 jaar mee te kunnen kijken. Ik heb deze sinds december 2017. Echt zuur. Net 5 jaar oud. Niet echt goedkoop ook. Mijn plasma deed het langer zonder problemen.

  8. #83

    Standaard

    Heb dezelfde tv maar dan 65", ook duidelijk inbranden te zien.
    Had 5 jaar garantie en net voor de 5 jaren waren verstreken kon ik het inbranden goed merken.
    Contact met de leverancier gehad en die heeft het beeldscherm uiteraard kosteloos vervangen.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Heb dezelfde tv maar dan 65", ook duidelijk inbranden te zien.
    Had 5 jaar garantie en net voor de 5 jaren waren verstreken kon ik het inbranden goed merken.
    Contact met de leverancier gehad en die heeft het beeldscherm uiteraard kosteloos vervangen.
    Inclusief 3D functionaliteit?

  10. #85

    Standaard

    Helaas geen 3D meer, maar wat moet je kiezen: kijken met ingebrande logo's e.d. maar wel 3D of geen 3D meer
    maar wel met nieuw scherm?

  11. #86

    Standaard

    En Melzz, hoe is het verder gegaan?

  12. #87

    Standaard

    Zelfde met inbranden gehad met de 65E6V. Deze oled serie van de eerste productie heeft daar last van. (Na contact en feedback van LG). Ik heb ook een coulance regeling met LG gehad en een nieuw scherm. Ook geen 3D meer, want met die productie waren ze inmiddels gestopt. De nieuwere oled generatie heeft daar geen last meer van.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    De nieuwere oled generatie heeft daar geen last meer van.
    Op basis waarvan baseer je dat, als ik vragen mag? Zelfs bij de QD-OLED's van Samsung durven ze niet te garanderen dat inbranden cq. image retention niet voor zal kunnen komen, al is de tijd nog te kort om daar definitief een oordeel over te geven.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #89

    Standaard

    Op basis van de inbrandfouten die ze gemaakt hebben van de eerdere serie(s). Dat wilde ze verbeteren.Die informatie heb ik gekregen via via en dan af fabriek. Maar de tijd zal het leren.
    Laatst aangepast door RHK : 18-02-2023 om 17:20
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En Melzz, hoe is het verder gegaan?
    Het is helaas blijvend. Ik ga de komende tijd nog zoveel mogelijk 3D kijken. Gelukkig zie je het lang niet altijd. Alleen bij rode en gele vlakken. Veel films hebben zwarte balken boven en onder en het logo zit daar net boven. Ook bij 4:3 films en zwart-wit geen last. Maar bij nadere inspectie (met name bij een rood scherm) zie je ook al andere vlekken ontstaan.

    Ik heb LG benaderd, foto's en filmpjes opgestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Zuur! Nu maar loslaten. Een nieuwe tv, ik kom daar wel overheen. Het is alleen zo vervelend van het 3D gedeelte. Maarja, dat was bekend toen ik de tv kocht dat het een dood format is.

    Sinds januari heb ik nu ook 4K. Dus ga ik daar lekker van genieten.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op basis waarvan baseer je dat, als ik vragen mag? Zelfs bij de QD-OLED's van Samsung durven ze niet te garanderen dat inbranden cq. image retention niet voor zal kunnen komen, al is de tijd nog te kort om daar definitief een oordeel over te geven.
    LG beweert nu dat de nieuwe OLEDS 100.000 uur mee kunnen gaan. Oftewel 10 jaar lang elke dag 8 uur aanstaan. Maar bij mijn tv dachten ze ook 30.000 uur en daar kom ik ook lang niet aan.

    Misschien toch maar weer zo'n oude beeldbuis overwegen, die gingen 20+ jaar mee

  17. #92

    Standaard

    Wel erg balen hoor Melzz. Veel 2:35:1 kijken dan .
    Als het zover is, moet je een nieuwe tv moet je dan maar een paar slagen groter kopen om het verlies goed te maken...

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel erg balen hoor Melzz. Veel 2:35:1 kijken dan .
    Als het zover is, moet je een nieuwe tv moet je dan maar een paar slagen groter kopen om het verlies goed te maken...
    Ja dank je. Ze hebben het scherm niet meer dus valt niet meer te repareren. Kwestie van pech gehad. De levensverwachting is zes jaar van dit type. Ik kijk nu nog snel zoveel mogelijk 3D.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De levensverwachting is zes jaar van dit type.
    Echt waar, wie zei dat?
    Niet LG neem ik aan, die stoppen er nog steeds tijd en moeite in om firmware updates uit te brengen.
    Een paar weken geleden was de laatste...

  20. #95

    Standaard

    Misschien is dit iets voor je.
    Ik heb deze tv zelf en heeft geen last van inbranden.
    Ik heb hem al sinds 2015.

    Is voor een zacht prijsje te koop.
    Je moet hem geloof ik wel afhalen in de winkel in Naarden.

    https://www.winkelmodellen.nl/product/lg-55eg920v

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Misschien is dit iets voor je.
    Ik heb deze tv zelf en heeft geen last van inbranden.
    Ik heb hem al sinds 2015.

    Is voor een zacht prijsje te koop.
    Je moet hem geloof ik wel afhalen in de winkel in Naarden.

    https://www.winkelmodellen.nl/product/lg-55eg920v
    Heeft deze ook 3D?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Echt waar, wie zei dat?
    Niet LG neem ik aan, die stoppen er nog steeds tijd en moeite in om firmware updates uit te brengen.
    Een paar weken geleden was de laatste...
    Misschien wordt het type beeldscherm bedoeld die in de TV verwerkt zit. Maar dan nog, dat is wel erg kort.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heeft deze ook 3D?
    Wel 3d, maar zo'n curved scherm. Dat zou voor mij al een harde nee zijn.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heeft deze ook 3D?
    Ja deze is 3d Passief.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja deze is 3d Passief.
    Ik zou nooit voor passieve 3D kiezen omdat je dan geen Full HD-resolutie hebt, tenzij het ook een 4K-panel is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •