De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.

Discussie: Annihilation (2018)

  1. #1

    Standaard Annihilation (2018)

    Volgens Deadline verschijnt Annihilation, de nieuwe film van Alex 'Ex Machina' Garland, 17 dagen na de US première bij ons op Netflix.
    Zowel Pathé als de NL distributeur hebben 22 februari nog wel als releasedatum in NL. Wil deze ook echt graag in de bios zien.

  2. #2

    Standaard

    Zowel door Pathé als de distributeur van de website gehaald. Zal dus alleen een Netflix release worden. Benieuwd of er dan nog wel een release op (4K) Blu-ray komt.

  3. #3

    Standaard

    Ik erger me stuk aan dit. Als dit de toekomstige trend wordt... Aan ene kant kan ik hem sneller kijken, maar als hij goed is wil ik hem wel op 4k/bluray. Kijk erg uit naar deze.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Ik erger me hier ook kapot aan, maar dan omdat ik - ook als filmprogrammeur - vind dat films uit principe gewoon op het grote doek te zien moeten kunnen zijn.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 14-01-2018 om 18:45
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

    Standaard

    Dit is gewoon een vreemde evolutie.
    Een film met bekende acteurs en regisseur, een redelijk hoog budget (ok geen blockbuster, maar toch 55 miljoen) en geen bioscoop release...
    Heeft Netflix geld te veel of zo? Of is dit echt de race om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen?
    Tenzij de trailer je op het verkeerde been zet lijkt dit toch echt een film voor in de cinema.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Of is dit echt de race om zoveel mogelijk abonnementen te verkopen?
    Ik ben bang dat dit het geval is. Zou geen andere reden kunnen bedenken. Bij een commercieel bedrijf gaat het toch om marktaandeel en de centen. Maar ja, daarentegen hebben wij consumenten natuurlijk ook boter op ons hoofd, al heb ik dan zelf geen Netflix- of ander abonnement. De trend van versnippering is helaas al niet meer te stoppen denk ik.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Wat ik heb gelezen, is dat Paramount niet al teveel vertrouwen in een goeie opbrengst had en eieren voor z’n geld heeft gekozen door de uitzendrechten aan Netflix te verkopen. Film zou oorspronkelijk ook al in 2017 hebben moeten uitkomen.
    Laatst aangepast door tmvde : 15-01-2018 om 08:16

  8. #8

    Standaard

    https://www.hollywoodreporter.com/he...x-deal-1065465

    ''The movie, which wrapped shooting July 2016, had a poor test screening this summer that sources say was the root of the conflict. After thes creening, Ellison became concerned that the movie was “too intellectual” and “too complicated” and wanted changes made to make it appeal to a wider audience. They included making Portman’s character more sympathetic as well as tweaking the ending.''

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    ...Film zou oorspronkelijk ook al in 2917 hebben moeten uitkomen.
    Dat zou nog lang wachten zijn . Zou er dan nog leven zijn op de planeet?

  10. #10

    Standaard

    Dit lijkt mij totaal geen film voor enkel een Netflix-release, betreur deze trend inderdaad ook. Zijn er toevallig al films met een Netflix-only release die een blu-ray hebben gekregen? Van series weten we wel dat het gebeurd, zoals bij House of Cards

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louser Bekijk bericht
    Dit lijkt mij totaal geen film voor enkel een Netflix-release, betreur deze trend inderdaad ook. Zijn er toevallig al films met een Netflix-only release die een blu-ray hebben gekregen? Van series weten we wel dat het gebeurd, zoals bij House of Cards
    In de VS komt de film nog wel in de bioscoop, dus een blu-ray release zal er daar sowieso wel zijn.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    https://www.hollywoodreporter.com/he...x-deal-1065465

    ''The movie, which wrapped shooting July 2016, had a poor test screening this summer that sources say was the root of the conflict. After thes creening, Ellison became concerned that the movie was “too intellectual” and “too complicated” and wanted changes made to make it appeal to a wider audience. They included making Portman’s character more sympathetic as well as tweaking the ending.''
    In mijn ogen is de rol van Paramount dan een stuk zorgelijker dan die van Netflix. Treurig dat de film eigenlijk simpeler gemaakt zou moeten worden voor een wereldwijde release. Er is al zoveel eenheidsworst in de bioscoop te zien. Blijkbaar denkt men dan ook nog eens dat wij daar hier in Europa meer last van hebben gezien hij in de VS wel gaat draaien in de bioscopen.

    Denk dat we Netflix in dit geval vooral dankbaar moeten zijn dat ze de film toch snel hier aan ons aanbieden.

  13. #13

    Standaard

    Dit wordt toch steeds meer gemeengoed denk ik.
    Bright met Will Smith beleefde ook z'n première op netflix bijvoorbeeld. Sterker nog; daar werd zelfs in de bioscoop een trailer voor getoond.

  14. #14

    Standaard

    In Engeland vanaf 12 maart op Netfix, en morgen (enkel) in Amerikaanse bioscopen. Eerste reviews zijn positief.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    In Engeland vanaf 12 maart op Netfix, en morgen (enkel) in Amerikaanse bioscopen. Eerste reviews zijn positief.
    Zal ie hier ook wel rond die tijd op Netflix komen. Overigens kun je ook naar China als je deze in de bios wilt zien

    UPDATE hier ook de 12e.

  16. #16

    Standaard

    Van Rotten Tomatoes (90%, 8,1)

    Critics Consensus:Annihilationbacks up its sci-fi visual wonders and visceral genre thrills with an impressively ambitious -- and surprisingly strange -- exploration of challenging themes that should leave audiences pondering long after the end credits roll.

    https://www.rottentomatoes.com/m/annihilation

  17. #17

    Standaard

    De blu-ray productpagina van Annihilation is in ieder geval al verschenen op Amazon US: https://www.amazon.com/Annihilation-...=ATVPDKIKX0DER

    Ik vond het zelf trouwens een erg mooie en goede film, waar je na afloop nog even over nadenkt. Deed me veel denken aan Arrival.

  18. #18

    Standaard

    De filmindustrie gaat al heel lang niet meer over de kunst van visuele verhalen vertellen, maar om zoveel mogelijk geld te verdienen en risico's te vermijden.Oftewel op zeker spelen...


    Hollywood's Movie Dilemma: Gamble at Box Office or Sell to Netflix?


    https://www.hollywoodreporter.com/ne...etflix-1086706
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #19

    Standaard

    Letterlijk en figuurlijk een trip. Wat een geweldige film. Jammer dat ie niet in de bios draaide.

  20. #20

    Standaard

    In de US 9 dagen na de bios première te zien op Netflix en inmiddels ook beschikbaar als web-dl services...

    Ga er vast maar aan wennen, want dit is de toekomst.
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Letterlijk en figuurlijk een trip. Wat een geweldige film. Jammer dat ie niet in de bios draaide.
    Gisteren gekeken...een trip is het zeker...vooral richting het einde. Maar merk toch dat hij mij al met al tegen viel. Ga niet komen met spoilers, maar vond de uitwerking niet erg goed. Het idee achter het verhaal is best origineel en er zitten een aantal lagen on de film die best interessant zijn. De uitwerking niet zo! Special effect laten te wensen over en het acteerwerk van Nathalie Portman is kil en afstandelijk. Rest van de cast doet het erg goed. En het einde zie je dan ook weer van ber aankomen.

    Voor mij een film die erg gehypet wordt en die ik ook daarom wou zien.

    4/10
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    het acteerwerk van Nathalie Portman is kil en afstandelijk.
    Dat vond het testpubliek ook, maar Alex Graland, de regisseur, weigerde iets aan te passen. Ze heeft dus gewoon de instructies gevolgd van de regisseur.

    ‘Annihilation’ Producer Worried Audiences Are Too Dumb to Enjoy the Film

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Zou mooi zijn, we wachten het af...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #25

    Standaard

    Ik wil deze film wel op blu-ray hebben, ik heb me er goed mee vermaakt, al mist het de intelligentie en filosofische aspecten van Stalker. Het feit dat veel mensen de film niet snapten zegt wel wat over hoe het er voor staat qua intelligente filmkijkers. Zo moeilijk was het allemaal niet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •