De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spoor bijster. Is er inmiddels al wel weer 1 nieuwe lijst met dvd aankondigingen of niet?

    Zie titel. Of hebben we elkaar de tent uitgevochten en wint er niemand. Dat laatste zou erg jammer zijn.
    Een lijst zoals die bestond bekeek ik dagelijks en ik ben nu het spoor bijster. Wie het weet mag het zeggen.
    Moderator wellicht ???

    Gr Bert

  2. #2

    Standaard

    Met DVD aankondigingen? Je bedoelt blu-ray aankondigingen denk ik, en die lijst staat nog steeds op dezelfde plaats als altijd.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alleen niet meer als sticky, dus je moet even zoeken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Dank voor de antwoorden. Kan dit topic dan niet meer sticky gemaakt worden, als de lijst nog wordt bijgewerkt tenminste. Zou ik wel erg handig vinden. Ik weet even niet of deze lijst nog wordt bijgewerkt en door wie. Maar iig heel veel dank voor de mensen die het in het verleden hebben gedaan en voor diegenen die dat in de toekomst nog gaan doen. Wordt hier zeer gewaardeerd !

    Gr Bert

  5. #5

    Standaard

    Aangezien meer en meer blu-ray titels gecancelled worden, is het misschien interessant om zowel blu-ray / dvd in eenzelfde lijst te vermelden (andere kleur?) zoals men bezig was.

    Kwestie van op de hoogte te blijven van de nieuwe series/films.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •