De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alita:Battle Angel [Juli 2018]

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=aj8mN_7Apcw

    Op deze trailer zat ik al even te wachten.

  2. #2

    Standaard

    Die grote ogen a la de manga en OVA waren niet zo'n goed idee imo.

  3. #3

    Standaard

    Vind het er vreemd om te zien
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #4

    Standaard

    Ziet er zeer computer graphics uit. Misschien nog ff door de machine rendering halen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Ziet er zeer computer graphics uit. Misschien nog ff door de machine rendering halen?
    Bij een project als dit dat gebaseerd is op manga mag dat vind ik.Als ik dat bv bij Blade Runner heel erg zou zien dan zou ik er wel problemen mee hebben.

    Met een budget van 200 miljoen heeft Fox er vertrouwen in.

    Onze eigen Tom Holkenborg[JunkieXL] doet de soundtrack.Deadpool had hij heel gaaf gedaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-12-2017 om 14:34

  6. #6

    Standaard

    Ik ken de manga niet, dus kan totaal niet beoordelen hoe het zich daarmee verhoudt, maar het ziet er m.i. prima uit, lijkt wel een filmpje voor mij te zijn.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Verrassing voor mij dit, wist niet dat hij hier mee bezig was. Positieve verrassing ook overigens, ziet er uit als iets wat mij wel kan bekoren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Onze eigen Tom Holkenborg[JunkieXL] doet de soundtrack.Deadpool had hij heel gaaf gedaan.
    Vergeet Mad Max niet, die vond ik persoonlijk nog beter, echt de hartslag van de film.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Verrassing voor mij dit, wist niet dat hij hier mee bezig was. Positieve verrassing ook overigens, ziet er uit als iets wat mij wel kan bekoren.


    Vergeet Mad Max niet, die vond ik persoonlijk nog beter, echt de hartslag van de film.
    Gezien de namen die er bij betrokken zijn is het een hoopvol project.

    Die van Mad Max vond ik ook top.

  10. #10

    Standaard

    Trailer:https://www.youtube.com/watch?v=w7pYhpJaJW8

    Tijd terug werd al bekend dat hij niet in Juli gaat draaien maar in December.

  11. #11

    Standaard

    Ziet erg mooi uit, verbluffend realistische cgi van Alita. Goed te zien dat ze hier jaren mee zijn bezig geweest om dit goed te krijgen.

  12. #12

    Standaard

    Gezien de dure kosten vind ik dit wel een heel risicovol project hoor.Los van wat ik er van vind zie ik dit in de bios geen hit worden.
    Dit is zelfs nog meer niche dan bv de laatste Blade Runner.

  13. #13

    Standaard

    Zeer benieuwd naar, maar dat was ik al na de eerste teaser trailer (die ik vanwege de muziek nog steeds af en toe opzet). Zeker een bioscoopbezoek waard straks!

  14. #14

    Standaard

    Dat wordt straks een pareltje op UHD!

  15. #15

    Standaard

    Acteur Christoph Waltz doe hier wel er zijn best om een Max von Sydow karakter neer te zetten...
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •