De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Charlize Theron is een sensuele superspion in ATOMIC BLONDE - nu op DVD, BD en UHD

    Charlize Theron is een sensuele superspion in ATOMIC BLONDE - nu op DVD, BD en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Eén van de verrassingen van het jaar wat mij betreft. Stijgt door de coole sfeer, muziek en de perfect gecaste Theron dik boven de middelmatige actiefilms uit.

  3. #3

    Standaard

    Deze staat op mijn Blu-ray lijstje.

  4. #4

    Standaard

    De film lijkt mij een verrassing en daarom heb ik de BD vandaag in huis gehaald. Tot mijn stomme verbazing staat er zoals in het artikel vermeld, geen DTS:X track op de cover. Het lijkt er op dat we hier ook door Universal genaaid worden, omdat in veel andere landen de BD wel een DTS:X heeft.

    Of is dit een cover-fout?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De film lijkt mij een verrassing en daarom heb ik de BD vandaag in huis gehaald. Tot mijn stomme verbazing staat er zoals in het artikel vermeld, geen DTS:X track op de cover. Het lijkt er op dat we hier ook door Universal genaaid worden, omdat in veel andere landen de BD wel een DTS:X heeft.

    Of is dit een cover-fout?
    Gerco, of ik begrijp ik het niet goed, maar je hebt toch zelf de Blu-ray dus kun je eenvoudig (?) controleren of een een DTS:X-track (whatever that may be) op staat?
    Uitgaven van Universal zijn naar mijn weten wereldwijd toch identiek (daarom heten ze ook "Universal"). En anders kan Frank Vincent je dat wel vertellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Gerco, of ik begrijp ik het niet goed, maar je hebt toch zelf de Blu-ray dus kun je eenvoudig (?) controleren of een een DTS:X-track (whatever that may be) op staat?
    Uitgaven van Universal zijn naar mijn weten wereldwijd toch identiek (daarom heten ze ook "Universal"). En anders kan Frank Vincent je dat wel vertellen.
    Dat kan ik controleren, maar dan moet ik de verpakking open maken. Als er geen DTS:X op de disc staat, is het het geen fout en kan ik de schijf niet terug brengen naar de winkel en mijn geld terug vragen. Ik hoop daarom dat het een cover-fout is, want anders vind ik het heel slordig dat deze niet op de schijf is gezet.

    Welke Frank Vincent bedoel je? In de gebruikerslijst staat geen gebruiker met die naam of daar op lijkt en Google verwijst o.a. naar iemand die overleden is.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    • De specificaties van de Australische Blu-ray.
      Heeft Nederlandse ondertiteling:zou dus het zelfde moeten zijn.
      Blu-ray ALL Australia - Universal Pictures

    • Commentaries:
      Audio commentary by Director David Leitch
    • Extras:
      Deleted/Extended Scenes (7:23)
      - Russian Driver
      - Hidden Stash
      - Nice to Meet You
      - Not Afraid of Love
      - Broughton's Promise
      - Watch for Sale
      "Welcome to Berlin" featurette (4:33)
      "Blondes Have More Gun" featurette (7:01):
      "Spymaster" featurette (4:18)
      "Anatomy of a Fight Scene" featurette (7:52)
      "Story in Motion" storyboards with optional commentary by David Leitch
      - Agent Broughton (2:16)
      - The Chase (1:38)
    • Subtitles:
      Dutch, English HoH, French, German, Italian
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      1080p 24fps AVC MPEG-4
    • Soundtrack(s):
      English DTS:X
      German DTS:X
      French DTS 5.1
      Italian DTS 5.1
      English Audio Descriptive Dolby Digital 5.1
    • Case type:
      Keep Case

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Welke Frank Vincent bedoel je? In de gebruikerslijst staat geen gebruiker met die naam of daar op lijkt en Google verwijst o.a. naar iemand die overleden is.
    Deze. Maar of dit een film is die hij zou kopen (of gekocht heeft), betwijfel ik. Maar hij weet wel heel veel over Blu-ray uitgaven en wat er allemaal op staat.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    De film lijkt mij een verrassing en daarom heb ik de BD vandaag in huis gehaald. Tot mijn stomme verbazing staat er zoals in het artikel vermeld, geen DTS:X track op de cover. Het lijkt er op dat we hier ook door Universal genaaid worden, omdat in veel andere landen de BD wel een DTS:X heeft.

    Of is dit een cover-fout?
    Ik heb de film hier liggen.

    Staat idd niet op de cover maar he goede nieuws is dat mij reciever netjes DTS:X aangeeft.

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor jullie informatie.

    Die van mij heb ik nu ook uitgepakt en daar uit blijkt dat deze idd een DTS:X heeft in zowel Engels als Duits. Ik ben daarom blij dat het een cover-fout is en heb deze info ook doorgeven in het topic "Blu-ray Discs met Dolby Atmos, 7.1 en 6.1 geluid".
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •