Bij deze verkoop ik mijn 5.1 surround set met A/V receiver. Ik ben een tijdje geleden verhuisd naar mijn eigen huisje waar ik geen plaats heb om mijn huidige set goed kwijt te kunnen. Vanwege de bank die tegen de muur staat is er eigenlijk geen goede plek voor de surrounds en ook de subwoofer kan niet optimaal geplaatst worden. Mede omdat ik ook steeds minder tijd heb om muziek te luisteren heb ik besloten dat het tijd wordt voor een compleet nieuwe set en vandaar dat ik mijn huidige muzikale set de deur uit doe. De hele set bestaat uit:

2x Dali Zensor 5 Zuilspeakers - 450 euro
2x Dali Zensor 1 Boekenplankspeakers - 250 euro
1x Dali Zensor Vokal Center speaker - 200 euro
SVS PB1000 Subwoofer - 350 euro
NAD T748 V2 A/V Reciever - 190 euro.

De A/V receiver is ligt beschadigt in 1 hoekje en heeft wat krassen bovenop het rooster aan de bovenkant, verder begint het plexiglas voor het display iets los te zitten maar dat is makkelijk te fixen. De speakers zijn verder in nieuwstaat, alleen de center speaker heeft een klein putje in het fineer, en hebben altijd in een rook- en huisdiervrije omgeving gestaan. Foto's kun je vinden in mijn HT Thread: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...HT-Setup/page3

De hele set mag in 1 keer weg voor 1400 euro (of doe een goed bod) en dan krijg je er van mij nog een Auralex Subdude voor onder je subwoofer en alle speakerkabels van VLS welke ik nog heb er gratis bij.