De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Episode VIII: The Last Jedi (Bioscoop)

    Star Wars Episode VIII: The Last Jedi (Bioscoop)

    Een visueel prachtige Star Wars-film vol steengoede actie, maar ook enkele gemiste kansen.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wow, dat zijn een hoop geluidssporen waarin de film te bekijken is.

  3. #3

    Standaard

    foutje sorry! Zal niet meer een aanpassing proberen te doen vanaf mn telefoon...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vernel Bekijk bericht
    foutje sorry! Zal niet meer een aanpassing proberen te doen vanaf mn telefoon...
    Vind dat wel een ERG hoog cijfer. De film hangt aan elkaar van de clichés en toevalligheden. Niet normaal. Ook vind ik dat Hamill raar acteert. Te lang stem rollen gedaan denk ik. En dan Snoke... Beetje de Darth Maul van de nieuwe trilogy. Badass neerzetten en dan binnen no time is t gedaan. We leren nog steeds niet wie Snoke nu eigenlijk is. Ren blijft een gefrustreerd pubertje. T is t gewoon allemaal net niet met de nieuwe SW films. Ren straalt bijv totaal geen autoriteit uit. Gewoon letterlijk 0. Terwijl een Vader of een Maul dat wel hadden. Zelfde voor Hux.

    T was een vermakelijk filmpje, maar een 9 absoluut NIET

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    T was een vermakelijk filmpje, maar een 9 absoluut NIET
    De 9 is het gemiddelde van de recensent en de bezoekers. Vincent geeft de film een 8, een bezoeker geeft de film een 10. Echte fans heb je altijd
    Dat zal zich nog wel beter uitkristalliseren als er meer bezoekers een cijfer gegeven hebben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de film zelf een 8 gegeven en eigenlijk heel lang getwijfeld of dat eigenlijk geen 7-7.5 zou moeten zijn. Het verhaal is ongefocust met veel onnodige stukken en veel personages worden totaal niet uitgediept of krijgen uberhaupt echt iets te doen. Je leert niets over Rey, Finn, Poe, degenen die de film juist zouden moeten dragen. Aan het eind is de status quo het zelfde als aan het begin.

    Echter, waarom ik de film toch een 8 heb gegeven is vanwege de beelden en de ijzersterke actie, iets waar het bij Star Wars ook om draait - meer dan het verhaal heb ik gemerkt. Dat voor mij persoonlijk een film bij een slecht/onlogisch verhaal al snel teleurstellend is, hoeft niet te betekenen dat iedereen hier zo tegenaan kijkt. Hierdoor tracht ik alle aspecten van een film evenredig te beoordelen. Een 9 is de film zeker niet, daar ben ik het volledig mee eens.

  7. #7

    Standaard

    Sorry. Op mobiel mis ik een hoop. Zie wel de 9 staan

  8. #8

    Standaard

    Vond 'm mooi gemaakt, maar ben ook niet superenthousiast. Vond het vooral een lange zit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •