De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney neemt Fox over

    Ik weet niet of dit zulk goed nieuws is:

    https://www.nu.nl/economie/5049275/w...rd-dollar.html
    Laatst aangepast door tmvde : 14-12-2017 om 12:32

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor Marvel wel. Voor de rest zou alles wel eens eenheidsworst kunnen worden...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor Marvel wel. Voor de rest zou alles wel eens eenheidsworst kunnen worden...
    Voor MCU misschien, maar R-rated films als Deadpool of die er nog gaan komen, dat is de vraag.
    Avatar zal wel doorgaan, aangezien ze daar in hun parken in hebben geïnvesteerd, maar Planet of the Apes, wie zal het zeggen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit zulk goed nieuws is:

    https://www.nu.nl/economie/5049275/w...rd-dollar.html
    Als de originele, onaangetaste SW trilogy nu nóg niet op BR verschijnt weet ik het ook niet meer

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Als de originele, onaangetaste SW trilogy nu nóg niet op BR verschijnt weet ik het ook niet meer
    Ik zou er niet op rekenen.

  6. #6

    Standaard

    Maar gaan films als bv Alien & Avatar onder de naam Disney vallen of houd Disney de naam Fox aan ?

    Fox heeft nog al wat boeinde namen onder zich.Volgens mij heeft alleen Disney frofijt van deze overname.

    Persoonlijk zit ik er niet op te wachten om ook nog eens X-Men personages in The Avengers te zien.Ik had juist de hoop dat Fox met X-men ook R-rated zou gaan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 14-12-2017 om 13:23

  7. #7

    Standaard

    Wordt Disney niet een beetje te groot en machtig zo langzamerhand?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Wordt Disney niet een beetje te groot en machtig zo langzamerhand?
    Ja te machtig/groot kan nooit goed zijn ben ik bang.

  9. #9

    Standaard

    The Simpsons & Family Guy onder de Disney vlag. Het begin van het einde vrees ik.

  10. #10

    Standaard

    Als dit maar geen gevolgen heeft voor de toekomstige blu-ray uitgaves van 20th Century Fox... Gezien Disney en blu-ray niet samengaan.

  11. #11

    Standaard

    Ik vind dit geen goede ontwikkeling.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het zal allemaal moeten blijken en het past bij de tijd waar we in leven. Geen kleine ambacht- of speciaalzaken meer, maar grote bedrijven en hostile takeovers. En ondanks dat ik Disney heel vaak als Di$ney omschreef, heb ik door de jaren heen ook wel heel veel genoten van het phenomeen. Als Marvel- en Star Warsfan word ik nog steeds op mijn wenken bedient. Het kon dus ook slechter...

    Wel ook handig als Disney zijn eigen streamingdienst begint straks. Want de klacht voor streaming is dat je dan bij meerdere aanbieders een abo moet afnemen om een beetje bij te blijven. Nadeel is dat het vast nooit zo aantrekkelijk geprijsd is als Netflix. Ik weet ook nog niet echt of het nou goed of slecht nieuws is. Ik neem aan dat Disney iets overneemt om niet een hele grote Disney-stempel eroverheen te gooien. Hoogstens een Disneyprijs. Misschien willen ze hun horizon verbreden met de inmiddels populaire R-ratings-films. Ik denk niet dat de overname van Disney de mediummarkt zal doen instorten, dat zal vooral aan vader tijd liggen. En aangezien ook vinyl zijn opmars heeft, zal er vast altijd wel een markt blijven voor conventionele media. Vraag en aanbod bepaald altijd...

    Misschien willen ze simpelweg niet meer dan de ó zo klassieke 20th century Fox-fanfare weer in ere herstellen bij de volgende Star Warsfilm.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Als de Fox/Arnold Schwarzenegger topper ''True Lies'' nu nog maar wordt uitgebracht op Blu-ray. Wordt wel tijd na 23 jaar trouwens!!!

  14. #14

    Standaard

    Ik vrees dat je straks kale dvd- en BR-uitgaven krijgt. De bekende animatiefilms kregen de afgelopen jaren al steeds minder extra's. Maar dan wel de volle pond betalen. En ze zullen wel alles kaal opnieuw gaan uitbrengen om maar geld te krijgen. De uitgaven voor de overname zal de gemiddelde kijker gaan betalen. Een Foxsports zal ook wel duurder gaan worden. Dat valt straks ook onder Disney.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •