Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 90 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote Allesoverfilm 'offtopic-discussies' topic (hier vind je offtopic berichten terug)

    Om topics op onze forums schoon te houden kun je offtopic-berichten uit andere topics hier terugvinden.

    Dit nieuwe topic is in eerste instantie een verzameling van alle offtopic-berichten uit het 'De Nederlandse Blu-ray Disc Release Lijst'-topic van Wedlock!


    __________________________________________________ __________________________________________________ ________



    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    https://www.bol.com/nl/p/blade-runne...pe=typedsearch

    Waarschijnlijk wel. En ja misschien 2 weken langer wachten.

    Oke, tja, releasedata van webshops neem ik met een heel baal zout.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-12-2017 om 18:10

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oke, tja, releasedata van webshops neem ik met een heel baal zout.
    Ja dat weet ik ondertussen al.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja dat weet ik ondertussen al.
    Precies, het lijkt mij daarom goed om in dit topic alleen releasedata te posten die bevestigd zijn door officiele kanalen. Anders krijg je door alle suggestieve data alleen maar verwarring en zelfs misschien teleurstelling.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Precies, het lijkt mij daarom goed om in dit topic alleen releasedata te posten die bevestigd zijn door officiele kanalen. Anders krijg je door alle suggestieve data alleen maar verwarring en zelfs misschien teleurstelling.
    Dude, ik post deze data hier al hele tijd ondertussen en nu plots stoor je je eraan? Data die overigens meestal klopt...
    Misschien kan Wedlock anders kleurtjes gebruiken in de lijst. Het ene kleur is officieel, het andere onder voorbehoud. Waar moeten we trouwens onze release info vandaan halen buiten webshops? Wachten op persberichten ? hahaha


    Die datum voor Blade Runner 2049 is trouwens heel aannemelijk. Komt overal ter wereld rond die week uit.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 08-11-2017 om 19:39
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dude, ik post deze data hier al hele tijd ondertussen en nu plots stoor je je eraan? Data die overigens meestal klopt...
    Misschien kan Wedlock anders kleurtjes gebruiken in de lijst. Het ene kleur is officieel, het andere onder voorbehoud.


    Die datum voor Blade Runner 2049 is trouwens heel aannemelijk. Komt overal ter wereld rond die week uit.
    Nou, het is eigenlijk gekomen door je vele posts over Dunkirk. Zoveel data en suggesties, maar steeds niet officieel. Toen is het me gaan opvallen dat veel genoemde data vanuit webshops ed kwamen. Niet alleen van jou overigens, meerdere zetten data van webshops erbij. Het lijkt me ipv het gebruiken van kleurtjes handiger om gewoon je bron te vermelden als je iets post. Dat is overigens meer dan normaal als je iets van nieuws post op internet waarvan de bron extern is. Dan kan eenieder het voor zichzelf op waarde inschatten. En dan kan wedlock zijn werk gewoon zo blijven doen zoals hij het nu doet.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, het is eigenlijk gekomen door je vele posts over Dunkirk. Zoveel data en suggesties, maar steeds niet officieel. Toen is het me gaan opvallen dat veel genoemde data vanuit webshops ed kwamen. Niet alleen van jou overigens, meerdere zetten data van webshops erbij. Het lijkt me ipv het gebruiken van kleurtjes handiger om gewoon je bron te vermelden als je iets post. Dat is overigens meer dan normaal als je iets van nieuws post op internet waarvan de bron extern is. Dan kan eenieder het voor zichzelf op waarde inschatten. En dan kan wedlock zijn werk gewoon zo blijven doen zoals hij het nu doet.
    Ik denk nu niet dat Wedlock zich stoort aan mijn bijdragen... maar goed heb geen zin om een dwaze discussie te voeren.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik denk nu niet dat Wedlock zich stoort aan mijn bijdragen... maar goed heb geen zin om een dwaze discussie te voeren.
    Ik vind het een zinnige discussie dus jammer dat je deze afbreekt. Ik denk dat wedlock zich inderdaad niet stoort aan je bijdragen en ik ook niet, maar ik denk dat ze wel nog wat beter, scherper, gedetailleerder en concreter kunnen. Het is vriendelijk bedoelde en opbouwende feedback, dus doe ermee wat je wilt

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vind het een zinnige discussie dus jammer dat je deze afbreekt. Ik denk dat wedlock zich inderdaad niet stoort aan je bijdragen en ik ook niet, maar ik denk dat ze wel nog wat beter, scherper, gedetailleerder en concreter kunnen. Het is vriendelijk bedoelde en opbouwende feedback, dus doe ermee wat je wilt
    Alle ik zal er in het vervolg bijzetten waar ik het vandaan heb gehaald.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Ik heb geen probleem met Waymann zijn data alleen een webshop gebruiken als bron zorgt de laatste tijd steeds vaker voor foute data in mijn lijst en kost mij meer tijd om dat recht te zetten.
    Om Dunkirk aan te halen, in September geloof ik werd door alle shops 6 December vermeld als mogelijke release datum welke ik in de lijst vermeld heb maar uiteindelijk veranderd die datum naar 18 December wat dan achteraf vandaag correct blijkt te zijn.
    De neiging om datums van webshops te weren word steeds groter aangezien hun er ook vaak ernaast zitten en blijkbaar in het begin een idee van een mogelijke datum vermelden.

    Begrijp mij niet verkeerd ik waardeer de hulp maar het word steeds meer werk om de lijst up to date te houden en de lol er voor mij een beetje af begint te raken.......
    Ik ga eens nadenken wat ik hier mee moet en of het loont voor mij om de lijst voort te zetten.......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #10

    Standaard

    Ter info bol.com "plant" Murder on the Orient Express op 14/03
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Euhm Wedlock je lijst is weg in de eerste post...

    Anyway staat er nu al iets over die Nolan releases op de warner pers site?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    Dat klopt.....de lijst is eraf in verband met groot onderhoud......hij komt hopelijk binnen een paar dagen terug en dan zal ik ook een aankondiging doen.


    Ik verwacht niet dat de Nolan titels dit jaar nog zullen verschijnen, er word geen enkele melding van gemaakt alleen van Dunkirk.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #13

    Standaard

    Oei
    ik hoop dat jij en de lijst wel terugkomen!!
    ik kijk hier dagelijks op.
    belangrijkste topic van het hele forum!
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Oei
    ik hoop dat jij en de lijst wel terugkomen!!
    ik kijk hier dagelijks op.
    belangrijkste topic van het hele forum!
    En met jou heel veel anderen.
    Ik vind het altijd zo bijzonder hoeveel werk Wedlock al die jaren erin gestoken heeft.
    Dus ook namens mij heel veel dank voor je tomeloze inzet al die jaren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Eens! Ook al koop ik het meeste in het buitenland, ik kijk altijd wel in dit topic voor releases die ik met NL subs wil.

  16. #16

    Standaard

    Daar sluit ik mij ook bij aan! Deze lijst is top!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #17

    Standaard

    Dank voor jullie steun en ik ben mij bewust van jullie interesse in de lijst.

    Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heb ik twijfels bij het op deze manier voort zetten van de lijst.
    Daar heb ik bepaalde redenen voor maar die zijn verder voor jullie niet belangrijk, dat er wat gaat veranderen dat is zeker !

    Ik ben met het team van allesoverfilm aan het bekijken hoe we invulling moeten geven aan de lijst.
    Ter geruststelling : de lijst gaat niet weg !!!

    Volgende week ga ik jullie uitgebreid vertellen over hoe en wat, voor nu vraag ik jullie begrip en geduld.

    Wedlock
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #18

    Standaard

    Klinkt spannend Wedlock , ik ben benieuwd!

  19. #19

    Standaard

    Weet er iemand al iets meer over de 4k release van "The Hitman's Bodyguard".
    Ik ben gezien de reputatie van DFW een beetje huiverig voor de kwaliteit van de release (Maar ik wil nu eenmaal een NL ondertitelde uitgave)

  20. #20

    Standaard

    Wat zou je willen weten dan ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #21

    Standaard

    Of bijvoorbeeld de amerikaanse versie 1 op 1 overgenomen wordt

  22. #22

    Standaard

    Dit is niet de plek om specs van komende titels te bespreken. Je kan het beste een nieuw topic maken in “Blu-ray Disc Discussies” en daar de vraag stellen.

  23. #23

    Standaard

    pffff die regeltjes toch!

    @wedlock
    bedankt dat de lijst terug is top!
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    pffff die regeltjes toch!

    @wedlock
    bedankt dat de lijst terug is top!
    Er ontbreken wel een aantal titels... maar ja we weten allemaal waarom. Ga gewoon voor mezelf die data bijhouden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er ontbreken wel een aantal titels... maar ja we weten allemaal waarom.
    Oh ja?
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •