Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 90 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Oh ja?
    Men wil geen release data meer afkomstig van webshops...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #27

    Standaard

    Helemaal top! Het zal je werk inderdaad vereenvoudigen en overzichtelijker maken. Wederom bedankt voor je inzet en succes ermee!
    The future is Blu

  3. #28

    Standaard

    You are the boss maar ik vind het hele topic en de lijst hierdoor totaal niet interessant meer. Ik hou dan er dan bij deze mee op met het plaatsen van info.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 11:12
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #29

    Standaard

    Jammer dat je dat zo ziet Waymann maar ik had niet anders verwacht.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Jammer dat je dat zo ziet Waymann maar ik had niet anders verwacht.
    Wat je ook zou kunnen doen is de voorlopige release datum plaatsen bij die lijst films onder het officiële lijst. Daar staat toch maar 00-00-2018 ...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    You are the boss maar ik vind het hele topic en de lijst hierdoor totaal niet interessant meer. Ik hou dan er dan bij deze mee op met het plaatsen van info.
    Je kunt natuurlijk altijd zelf een alternatief topic beginnen met onofficiële data

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat je ook zou kunnen doen is de voorlopige release datum plaatsen bij die lijst films onder het officiële lijst. Daar staat toch maar 00-00-2018 ...
    Dan gaat er veel meer werk zitten in het bijhouden van de lijst, aangezien die data nog al eens veranderen en dan twee lijsten op elkaar afgestemd moeten worden.
    The future is Blu

  8. #33

    Standaard

    Waymann daar zal ik over nadenken, ik vraag mij alleen af of dat de overzichtelijkheid ten goede komt
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Je kunt natuurlijk altijd zelf een alternatief topic beginnen met onofficiële data
    Al aan gedacht ik maar dat vind ik van mezelf nogal kinderachtig tegenover Wedlock...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben is de lijst weer terug op de hoofdpagina


    Vanaf nu gaat de lijst iets anders te werk namelijk er komen alleen maar officiële datums in te staan die door de diverse distributeurs als zodanig zijn aangekondigd.
    Datums die worden weergegeven op de sites van de diverse webshops worden niet meer in de in de lijst gezet.
    De redenen daarvoor is heel eenvoudig, ten eerste zijn ze niet altijd betrouwbaar en ten tweede veel distributeurs vinden het maar niks dat er ruim voordat hun überhaupt een officiële aankondiging hebben gedaan al datums rond zweven over hun titels.
    Ook is het nu zo dat deze topic off limits is voor alle informatie die niet afkomstig zijn van de distributeurs zelf, waarop toegezien word door de moderators en mijzelf.


    Ik hoop dat jullie deze stap begrijpen aangezien het voor mij het werk minder intensief maakt en overzichtelijker word om deze lijst te blijven doen.
    Dank jullie allemaal voor de inzet en steun tot nu toe

    Quint
    aka Wedlock
    Ik schrijf dit bericht met een andere kleur omdat dit geen persoonlijk bericht is maar vanuit de crew. Wij steunen dit initiatief van Quint (Wedlock) graag en zullen we dit verder ook in de toekomst ondersteuning bieden (bijv via moderatie van dit topic). Voortaan zullen alleen releasedata gehonoreerd worden die onderbouwd zijn met een bron die vanuit een distributeur komt. Alle andere genoemde releasedata (dus zonder een bron, of een bron zoals bijv een webshop) zullen vanuit de regel niet worden opgenomen in de lijst op de hoofdpagina. Het is aan Quint/Wedlock om te beslissen of hij dit wel doet, en op welke manier. Er vindt geen discussie plaats waarom wel/niet, Quint is degene die het laatste woord heeft en de beslissing neemt.

    Crew AllesOverFilm.nl
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 21-11-2017 om 12:03

  11. #36

    Standaard

    Dank je wel Rogier voor de ondersteunende woorden......

    Ik ga niet gelijk bepalen of ik iets met onofficiële datums ga doen , daar ga ik nog even over nadenken.
    Inmiddels bestaat er een topic voor dit soort informatie (Juvevan je bent snel hehehehe) en mijn mening is dat zo'n topic mij niet in de weg staat.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #37

    Standaard

    Goed om te zien dat de lijst weer terug is, ik ben niet veel actief hier, maar dit is een topic waar ik toch wekelijks voor terugkom!
    Bedankt Wedlock voor je inzet!

    Ik snap de frustratie van Waymann niet zo, als je zo erg hecht aan al die (on)officiele data, dan hou je zoiets toch voor jezelf bij in een documentje op de computer.
    Ik begrijp best dat al die wisselende data, veel tijd in gaat zitten voor de topicstarter, en het al gauw onoverzichtelijk word.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #38

    Standaard

    Wat mij vooral stoort is dit: wachten op officiële data duurt te lang. Vaak worden bij ons in de benelux persberichten heel kortbij de release datum pas verstuurd of soms zelfs erna terwijl die officiële datum al lang op webshops stond. Allesoverfilm.nl is geen blu-ray.com waar persberichten een stuk eerder en in grotere aantallen worden gepost, daar kom je de release datum als eerste te weten via het persbericht. Bij ons niet. Hier zijn nieuwsberichten gewoon irrelevant. Uiteraard krijgt Wedlock zijn info ook via andere kanalen.

    Hoewel sommige data van distributeurs zoals DFW niet betrouwbaar zijn tot we de discs zelf in handen hebben vind ik persoonlijk release data op webshops accuraat. Maar hierover is dus anders beslist. Ik wil gerust een lijst bijhouden in dat nieuwe topic., want zomaar wat posten daar lijkt me uiteraard ook niet overzichtelijk.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 16:21
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #39

    Standaard

    Ik steun zowel Wedlock als WaymannDirector in hun standpunten en ik zou graag zowel een Officiële als een Onofficiële Lijst zien.
    Ik denk dat je deze lijst De Officiële Nederlandse BD Releaselijst kan hernoemen.

  15. #40

    Standaard

    Misschien dat ik het verkeerd zie, maar Waymann loopt volgens mij al een paar jaar officieuze data door te geven die Wedlock ook bijna altijd heeft verwerkt. Korte tijd terug begint Rogier er over waar die data vandaan komen, Wedlock haalt de lijst van het forum af en nu wordt de input van Waymann niet meer verwerkt. Mis ik hier iets of is dat gewoon toeval?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien dat ik het verkeerd zie, maar Waymann loopt volgens mij al een paar jaar officieuze data door te geven die Wedlock ook bijna altijd heeft verwerkt. Korte tijd terug begint Rogier er over waar die data vandaan komen, Wedlock haalt de lijst van het forum af en nu wordt de input van Waymann niet meer verwerkt. Mis ik hier iets of is dat gewoon toeval?
    Wel vreemd inderdaad....

    Ik ben blij dat de lijst er weer is, maar ik geef eerlijk toe dat de nieuwe vorm mij niet bevalt en een heel stuk van zijn meerwaarde verliest.

    Juist door de onofficiële toevoegingen van o.a. Wedlock zelf en WaymannDirector was de lijst bijzonder; WaymannDirector geeft de belangrijkste reden al aan: wachten op officiële data duurt te lang. Ik heb zelf geen zin en tijd om elke keer websites af te struinen voor toevoegingen en was daarom erg blij dat iemand anders wel die zin en tijd had om dat te doen.

    De redenen voor de verwijdering begrijp ik ook niet.
    Reden 1, de onbetrouwbaarheid, is makkelijk op te lossen door deze onofficiële releasedatums een kleurtje mee te geven (met een uitleg hierover bovenaan de post, zo doe ik het ook bij het topic over buitenlandse UHD blu-ray's met NL subs).
    Reden 2 is voor mij helemaal bijzonder; dat distributeurs het maar niks vinden dat die datums al bekend zijn. Ze vinden het vast ook niets als er een slechte recensie over hun product wordt geschreven, maar ik ga er vanuit dat deze site daar ook geen rekening mee houdt. Dat de distributeurs het niks vinden, kan geen reden zijn als deze site daadwerkelijk onafhankelijk is.

    De reden dat de lijst veel werk geeft om te onderhouden, begrijp is dan weer wel, maar wellicht kan zoiets opgelost worden door gedeelde verantwoordelijkheid voor de openingspost.

    Daarnaast is de post van Rogier namens de crew weer vreemd; aan de ene kant staat er (redelijk dwingend) van alles wat niet meer mag, maar aan de andere kant staat er weer dat Wedlock beslist. Waarom deze post als Wedlock toch beslist, dan is zijn post toch al afdoende?

    Heel jammer als het zo blijft.

  17. #42

    Standaard

    Ik ben bezig aan een alternatieve lijst deze komt straks online in een nieuw topic.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #43

    Standaard

    Ik begrijp beide kanten. Er kruipt vast veel tijd in een lijst als deze en het blijft in je eigen tijd. Zeker als er dan verkeerde info inkomt en je telkens moet aanpassen ben je vlug de moed kwijt om verder te gaan zoals het nu is.

    Wel even laten weten dat ik blij was met de onofficiële data. Die gaf een indicatie wanneer een titel ging komen. Zoals vele anderen al hebben gezegd komen ze bij ons wel heel laat en soms met karige info over releases. Dus om de minste ruzie maak je best twee lijsten. Zo kunnen ze elk hun ding doen en blijft die van Wedlock officieel, maar krijgen andere mensen nog steeds de lijst waar de gespeculeerde datum in staat. Mensen die hier problemen mee hebben moeten dan eens denken hoeveel werk het is om niet één, maar twee topics te checken. Neemt echt amper tijd af.

    Waar ik dan wel een probleem mee heb en waardoor ik ook minder actieve forumleden zie is de telkens strenger wordende regels. Over alles wordt er wel een opmerking gemaakt. Zo help je het forum natuurlijk zelf kapot.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    I
    Waar ik dan wel een probleem mee heb en waardoor ik ook minder actieve forumleden zie is de telkens strenger wordende regels. Over alles wordt er wel een opmerking gemaakt. Zo help je het forum natuurlijk zelf kapot.
    De regels zijn niet strenger geworden, want deze zijn er al sinds het begin van het forum, als je tenminste doelt op het openen van een apart topic voor een bepaalde titel. Dit was vroeger schering en inslag, en iedereen deed dat automatisch. Bekijk maar eens de topics van weleer, tig pagina's lang werd er gediscussieerd over een bepaalde titel. Nu zie je dat bijv ook met T2 3D en UHD, dat wordt toch ook niet in dit topic gedaan? De regels zijn niet strenger geworden, men wordt er weer even aan herinnerd. Dat dit streng overkomt dat kan en is niet de bedoeling, maar dat zijn wel de uitgangspunten van dit forum. En ik denk niet dat daarom leden minder actief zijn, als dat ook al zo is. Want er zijn nog steeds heel veel bezoekers, maar niet iedereen post altijd.

  20. #45

    Standaard

    Luister het is heel eenvoudig, het is gewoon teveel werk om elke keer alle datums toe te voegen en dan weer te moeten wijzigen wat gewoon heel vaak gebeurd.
    Dat het de laatste jaren wel gedaan is om onofficiële datums te plaatsen in de lijst is erin geslopen en tot op heden door mij verwerkt.
    De opmerking dat er dan minder snel informatie op de lijst komt te staan vind ik onzin.....we hebben tot nu al titels tot in Februari 2018 erin staan dus zo erg achter op de onofficiële data loopt het niet.

    Maar goed dat mensen het niet leuk vinden moet ik respecteren maar andersom moet men mijn reden om dit te doen ook accepteren.
    Waymann maakt een nieuwe lijst en dan kijk je daar gewoon even , kleine moeite om beide topics te bekijken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben vrijwel niet meer actief, maar dit wil ik nog wel meegeven.

    Achter de schermen zijn we al jaren bezig om een officiële releaselijst te creëren voor Allesoverfilm. Het kwam in ieder geval vaak terug. Ik schopte daar meestal tegenaan, omdat ik bang was dat deze lijst dan zou verdwijnen en het is ook niet zo makkelijk om zo'n lijst te krijgen. Het kost letterlijk geld. Ik denk daarnaast ook dat dit topic zo groot is geworden door juist die interactie en informatie die elders niet te krijgen was. Immers een officiële lijst zoeken is niet zo moeilijk end die zijn er in overvloed. Wellicht is dat de toekomst van deze lijst en misschien is het dan voor velen minder interessant en trekt het minder lezers, maar soms raakte de boel wel heel erg of topic en dan zeiden we daar van tijd tot tijd wat van. De laatste tijd zijn wij daar misschien wat nalatig in geweest.

    En heel graag wil ik een lans breken voor WaymanDirector, want ondanks dat het Wedlock's topic is, heeft hij ook heel veel tijd en moeite gestoken om letterlijk Wedlock te helpen. Ik kan me wel voorstellen dat WaymanDirector zich nu even achter de oren krabt...

    Rogier doet in deze niet anders dan Wedlock helpen en dat valt alleen maar te prijzen. Hij pakt zijn verantwoordelijkheid. Dat klinkt misschien wat streng, maar soms is het niet anders. Maar ik begrijp ook zeker dat het een en ander nog niet helemaal duidelijk is. Wat wel direct duidelijk wordt is hoe hoog iedereen dit topic heeft zitten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Wind River komt 23 januari op blu-ray. Heb ik persoonlijk gevraagd bij uitgever The Searchers.
    Maar dat telt niet, alleen als de uitgever het officieel aangeeft. Dan zal die toch op de lijst van WaymannDirector komen .

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Wat een soep is het geworden met die twee lijsten. Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik ermee moet aanvangen? Verder onderhouden of niet? Want nu plots na alle poeha staan er nu in deze lijst ook onofficiele release in het rood aangeduid. Iets wat ik al meerdere malen aangaf om te doen!! Maar dat werd als teveel werk bevonden. En nu lukt het plots wel nadat ik heb getoond hoe het eruit zou zien?

    En om op 47 Meters Down terug te komen. Die film is exclusief beschikbaar bij Netflix in België al enige tijd (weet niet of deze ook in het aanbod van Nederland beschikbaar is) maar het geeft er waarschijnlijk mee te maken dat DFW nog geen blu-ray heeft gepland of zal plannen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #50

    Standaard

    Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......
    Hij vraagt zelf aan de distributeur wanneer een film uitkomt en die geeft aan op 23 Januari 2018 dus dan is het heel wat anders dan een datum van een webshop plukken.

    Maar goed het topic is duidelijk ten onder aan het gaan aan commentaren die sommige mensen hebben over mijn keuze en daarom zal de topic dan ook definitief op slot gaan en nooit meer voorzien worden van een update.
    Ik stop ermee want mijn tijd is kostbaar en als het zo moet dan kies ik ervoor om mijn tijd te besteden aan de leuke dingen dan tegen commentaren in te gaan lopen schrijven.

    Wedlock
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •