Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 90 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......
    Hij vraagt zelf aan de distributeur wanneer een film uitkomt en die geeft aan op 23 Januari 2018 dus dan is het heel wat anders dan een datum van een webshop plukken.

    Maar goed het topic is duidelijk ten onder aan het gaan aan commentaren die sommige mensen hebben over mijn keuze en daarom zal de topic dan ook definitief op slot gaan en nooit meer voorzien worden van een update.
    Ik stop ermee want mijn tijd is kostbaar en als het zo moet dan kies ik ervoor om mijn tijd te besteden aan de leuke dingen dan tegen commentaren in te gaan lopen schrijven.

    Wedlock
    Is het geen optie om commentaar uit te schakelen op deze topic zodat enkel jij de beginpost kan aanpassen? Is vrij jammer want gebruik de lijst wel heel veel & ben je ook wel dankbaar voor al het werk die erin zit, maar snap het ergens wel...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Jongens dit is een beetje onzin natuurlijk......
    Hij vraagt zelf aan de distributeur wanneer een film uitkomt en die geeft aan op 23 Januari 2018 dus dan is het heel wat anders dan een datum van een webshop plukken.

    Maar goed het topic is duidelijk ten onder aan het gaan aan commentaren die sommige mensen hebben over mijn keuze en daarom zal de topic dan ook definitief op slot gaan en nooit meer voorzien worden van een update.
    Ik stop ermee want mijn tijd is kostbaar en als het zo moet dan kies ik ervoor om mijn tijd te besteden aan de leuke dingen dan tegen commentaren in te gaan lopen schrijven.

    Wedlock
    Ik hoop niet dat mijn laatste post (die op zich serieus was) hieraan bijgedragen heeft, dat is absoluut niet de bedoeling.

    Zoals ik eerder voorstelde, waarom slaan jij en WaymannDirector niet de handen, waarbij jij in dit topic de officiele lijst bijhoudt en WaymannDirector de onofficiele met kleurtje? Beide minder werk, en heel veel forummers gelukkig.
    Ludo heeft al aangegeven dat hij jullie hier best bij wil helpen, aangezien jullie beide dan de beginpost moeten bijhouden.

  3. #53

    Standaard

    Rogue,

    Ik denk niet dat het mogelijk is om mijn openingspost te delen met een andere forumgebruiker , kan er naast zitten natuurlijk maar ik betwijfel het.

    Waymann, leuk verhaal dat je nu de met de wijzende vinger komt aanzetten naar mij toe maar als je even terug leest heb ik aangegeven dat ik over jouw voorstel zou nadenken om het toe te passen op de lijst.
    Dat ik dat nu gedaan heb heb ik ALLEEN maar gedaan omdat sommige leden hier het jammer vonden dat die datums er niet bij stonden en ja het is wederom extra werk dus ik ben weer bij af, behalve dat ik dan wat beledigingen rijker ben geworden van jou
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 23-11-2017 om 16:54 Reden: Herstel
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Waymann, leuk verhaal dat je nu de met de wijzende vinger komt aanzetten naar mij toe maar als je even terug leest heb ik aangegeven dat ik over jouw voorstel zou nadenken om het toe te passen op de lijst.
    Dat ik dat nu gedaan heb heb ik ALLEEN maar gedaan omdat sommige leden hier het jammer vonden dat die datums er niet bij stonden en ja het is wederom extra werk dus ik ben weer bij af, behalve dat ik dan wat beledigingen rijker ben geworden van jou
    Eindelijk zeg je eens waar het op staat Wedlock. Ik wist niet goed of mij nu bedoeld of niet? Als ik je geschoffeerd heb in vorige posts dan wil ik daar m’n excuses voor aanbieden, dit was nooit de bedoeling, ik zou dan ook graag weten waarmee of wanneer ik je beledigd heb.

    Als het over die andere lijst gaat, ik heb meermaals aangegeven dat ik daar nooit helemaal achter stond en die eigenlijk niet wou maken. Ik heb ze uiteindelijk toch aangemaakt omdat het leek alsof de beslissing definitief was om dit topic enkel te voorzien van officiele data en het leek alsof de crew zelf niet openstond voor de mening van andere forumleden, pas achteraf wanneer ik het topic had aangemaakt kwam er reactie. Ik denk dat er hier een heuse miscommunicatie aan de gang was. Ik vind het jammer dat dit zo is moeten lopen. Je hebt inderdaad gepost dat je het zou bekijken. Door omstandigheden heb ik dat geïnterpreteerd als “we zullen later wel zien” en ik wist niet dat je hierover snel beslissing zou maken. Als je ervoor openstaat wil ik deze kwestie met je uitklaren via PM.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-11-2017 om 10:12
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #55

    Standaard

    @Ludo Keeris Vind het nogal ondoordacht om de post van Wedlock aan te passen, daar stond in mijn opzicht niks beledigends in.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    @Ludo Keeris Vind het nogal ondoordacht om de post van Wedlock aan te passen, daar stond in mijn opzicht niks beledigends in.
    Prima! Weer in oorspronkelijke staat hersteld!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #57

    Standaard

    Is dit het einde van dit geliefde topic?

  8. #58

    Standaard

    Wedlock, gewoon. doorgaan met de lijst. Deze lijst wordt door mij en anderen regelmatig gecheckt. De oplossing om met rode teksten te werken is handig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #59

    Standaard

    Ik ben vast heel naïef maar waarom kunnen we niet gewoon genoegen nemen met deze lijst zoals hij is, met in rood een datum die onder voorbehoud is... Het is voltrekt duidelijk en helder, je weet dat een datum altijd kan veranderen, en jemig, er zijn ergere dingen in de wereld dan een film die opeens niet verschijnt....

    Ik waardeer ieders werk, inzet en moeite, en ben altijd erg blij met de updates van nieuw verschenen films hier... Heb dan ook geen behoefte om er allerlei commentaren onder te zetten om hier eerder genoemde redenen, maar waardeer wel zeer de inzet. Prima als daar vooral niet teveel mensen tegelijk mee bezig zijn, prima als er vooral niet heel veel rookgordijnen worden opgeworpen door allerlei vage data te noemen. Wat mij betreft erg jammer als Wedlock de pijp aan Maarten geeft, maar ik kan zijn reactie wel goed begrijpen. Het moet wel leuk blijven.

    Ik hoop dat je toch nog de tijd en energie kunt vinden om dit topic levend te houden Wedlock!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  10. #60

    Standaard

    Ik vind een topic met releaselijsten veruit HET belangrijkste topic op het hele forum (alhoewel mijn portefeuille vaak protesteert, maar portefeuilles hebben niets te zeggen). Of die data nu officieel, semi-officieel of compleet tentatief zijn, als een topic als dit voor 90 % klopt, dan is het al meer dan zijn verdienste waard.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind een topic met releaselijsten veruit HET belangrijkste topic op het hele forum (alhoewel mijn portefeuille vaak protesteert, maar portefeuilles hebben niets te zeggen). Of die data nu officieel, semi-officieel of compleet tentatief zijn, als een topic als dit voor 90 % klopt, dan is het al meer dan zijn verdienste waard.
    Dus dat.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  12. #62

    Standaard

    Vandaag een meeting gehad bij Pascal in zijn Red Cinema, samen met Geoffrey en Gerco,
    tijdens onze gesprekken ging ook dit topic nog even over de tong.... in positieve zin overigens

    Heb de discussie hier niet echt gevolgd en weet niet waar het zeer precies zit, weet zelf wel
    dat dit topic zeer gewaardeerd wordt, ook bij de mede meeting bezoekers, we zouden het dan
    ook zeer waarderen dat deze lijst blijft bestaan en dat mag ik denk ik wel uit onzer 4 namen
    beamen.

    Persoonlijk maken mij de precieze datums niet echt heel veel uit, de heren uitgevers zijn nog
    wispelturiger dan het weer en net zo betrouwbaar als onze weerspoorspellingen op de
    lange termijn, niet dus.... (mijn pre-orders krijgen regelmatig een mailtje met een
    aanpassing op de datum)

    Persoonlijk kijk ik de lijst wel eens in om te zien wat er zoal uit komt...... naar de winkels hoef
    je immers niet te gaan, ze hebben bijna niets en als het wel uitkomt dan hebben ze het soms
    niet eens besteld..... Leuk dat de uitgevers erbij staan, zo doe ik er zelf een dik jaar bij als er
    een uitgever als EOne bijstaat, die zuinige aap verdient aan mij geen dubbeltje meer, wacht wel
    tot zijn spullen op Netflix verschijnen of in de 1 euro bak liggen

    Ach..... lang verhaal om kort te zeggen dat we hopen dat deze lijst lekker door blijft kabbelen zoals
    we al vele jaren als vanzelfsprekend hebben aangenomen...... misschien wel te vanzelfsprekend.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Ik vind het bijzonder jammer dat er nu met roodgekleurde titels een oplossing gevonden lijkt te zijn waarmee iedereen gebaat is, maar de schade toch zo groot lijkt te zijn dat er niet mee wordt gewerkt.

    Negen jaar geleden opperde ik hier op het forum het idee voor een releaselijst. Quint wierp zich op als vrijwilliger om dat bij te houden en heeft dat al die tijd uitmuntend gedaan.

    Quint, als je echt niet meer te overtuigen bent om ons nog langer te voorzien van die zo populaire releaselijst, dan wil ik je hartelijk bedanken voor al het werk dat jij bijna 10 jaar lang in de lijst gestoken hebt. Ik hoop natuurlijk dat er nog wel iets mogelijk is, want het is voor mij en ik denk veel anderen al die tijd het meest bezochte topic op dit forum en dat zegt iets.

    Dus in welk geval dan ook, bedankt Quint!
    The future is Blu

  14. #64

    Standaard

    Quint, bedankt voor al die jaren dat je ons van info hebt voorzien. Hopelijk bedenk je je nog, maar mocht dat niet zo zijn, dan begrijp ik dat ook best, het is helaas niet anders.

  15. #65

    Standaard

    Bedankt he zeurpieten, over het continue gezeik over dat een datum niet klopt etc.
    Had Wedlock lekker gewoon zijn eigen ding laten doen, zoals het al die jaren voorheen gewoon goed is gegaan.

    Iig bedankt Wedlock voor al die jaren voor je inzet, zal dit topic erg gaan missen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  16. #66

    Standaard

    Ik heb blijkbaar iets gemist? Geen updates meer? Dit topic is voor mij het allerbelangrijkste... en tevens ook de enige reden dat ik hier op het forum zit.
    Nu ja, dan zoek ik wel ergens anders een alternatief. Toch bedankt Wedlock voor je jarenlange inzet.

  17. #67

    Standaard

    Bedankt wedlock!
    keek hier dagelijks op dit is een groot gemis voor het forum.
    zal hier nu toch niet meer dagelijks zijn.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  18. #68

    Standaard

    Bedankt wedlock.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #69

    Standaard

    Toch jammer dat deze lijst nu kapot gemaakt is/wordt door bepaalde mensen.
    Jammer dat het zo moet & dat velen nu benadeeld worden.

  20. #70

    Standaard

    Weet niet of het mogelijk is, en of dat Wedlock er überhaupt nog zin in heeft.
    Maar zou het topic niet een alleen lezen functie kunnen krijgen en dat enkel de topicstarter (Wedlock) de beginpost kan updaten en reacties kan plaatsen?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Toch jammer dat deze lijst nu kapot gemaakt is/wordt door bepaalde mensen.
    Jammer dat het zo moet & dat velen nu benadeeld worden.
    Heb je dit wel gelezen? Beter doen voordat je zulke opmerkingen plaatst....

  22. #72

    Standaard

    Quint, ik wil je nog veel geluk wensen met de nieuwe man in je leven. Dat had ik nog niet gedaan. Ik hoop wel dat het einde van je lijst niet het einde van jou op het forum betekent, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
    The future is Blu

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heb je dit wel gelezen? Beter doen voordat je zulke opmerkingen plaatst....
    Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.
    +1
    Dat zijn ook mijn gedachten erbij, als er niet te veel poeha was ontstaan, waardoor het steeds meer tijd en werk van Wedlock vereiste, om die lijst bij te houden, ipv de gebruikelijke updates die hij zelf toepaste 1 x per week.
    Dan hadden we nog een lange tijd mogen genieten van de lijst en de bijhorende updates.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  25. #75

    Standaard

    Ah jongens, laten we hier nu even geen ruzie over lopen maken en verwijten naar anderen maken. Dat heeft geen zin en dat brengt de lijst niet terug.
    Inmiddels zijn het oude koeien en laten we die gewoon in de sloot laten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •