Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 90 van 90 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Om de gemoederen voor altijd te laten bedaren omtrent dit onderwerp wil ik laten weten er sterk overna te denken om het werk van Wedlock verder te zetten, ik hoop dat ik hierin een kans krijg, Maar daarmee ga ik morgen niet meteen beginnen, ik wil eerst overleggen met de crew van de site over het topic en welke richting het moet uitgaan en hoe we met een schone lei (lijst) het topic een nieuwe start kunnen geven. Ludo ik richt me tot jou, als dit oké is wil ik je hierover via PM contacteren één van de komende dagen.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-11-2017 om 21:23
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat heb ik zeker gelezen/gezien. Ik was & ben van mening dat als er niet zo moeilijk werd gedaan in de lijst van Wedlock, dat de lijst dan nog steeds werd bijgehouden, en dat de beste man er niet de brui er aan had gegeven. En ik blijf bij mijn woorden.
    Er werd een wens/idee geuit. Als je wilt dat dat niet mag is Noord Korea misschien iets voor je.

    Daarnaast had Rogue een idee dat alles omvatte en Wedlock niet meer werk kostte, maar dat werd tegengehouden. De lijst zou nu in de nieuwe opzet aanzienlijk slinken en ik begrijp dat dat niet voor iedereen wenselijk is. De lijst waar jij voor vecht is niet die fijne lijst die we 9 jaar lang hadden.
    The future is Blu

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Er werd een wens/idee geuit. Als je wilt dat dat niet mag is Noord Korea misschien iets voor je.

    Daarnaast had Rogue een idee dat alles omvatte en Wedlock niet meer werk kostte, maar dat werd tegengehouden. De lijst zou nu in de nieuwe opzet aanzienlijk slinken en ik begrijp dat dat niet voor iedereen wenselijk is. De lijst waar jij voor vecht is niet die fijne lijst die we 9 jaar lang hadden.
    Had Wedlock zijn topic laten blijven maken zoals ie altijd al deed & dan was ie nu niet vertrokken. Als het al jaren zo top ging, had het ook zo nog jaren verder kunnen gaan.
    En wat betreft Noord Korea: Misschien kan je er zelf naar toe.

  4. #79

    Standaard

    Oeh "zelf!" terugroepen. Sterk hoor.

    Wedlock wilde de lijst versimpelen om tijd vrij te maken voor belangrijkere dingen in zijn leven. Hij heeft hier mijns inziens groot gelijk in, maar de lijst zou dus los van dit gedoe nu of binnenkort sterk slinken.
    The future is Blu

  5. #80

    Standaard

    Jongens ik lees nu alleen maar dingen van verwijt en dat heeft toch geen enkele zin ??

    Als ik deze berichtjes lees word ik gewoon verdrietig hoe snel deze topic vervuilt raakt.......laat iedereen gewoon in zijn waarde en accepteer dat de lijst zoals hij ooit was niet meer terug gaat komen.....dan kunnen jullie gewoon verder.
    Voorlopig staat er nog een hele lijst op de openingspagina waar info uit gehaald kan worden en zodra de crew en eventuele forumleden een beslissing hebben genomen over hoe het verder gaat zal er ongetwijfeld weer een mooie lijst staan waar jullie allemaal jullie harten aan op kunnen halen.

    Maar tussentijds , alsjeblieft, blijf redelijk naar elkaar en wacht gewoon even geduldig af.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #81
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks!

    Somber, want een bijzonder topic komt aan zijn einde. Net zo bijzonder is hoeveel emoties dat met zich meebrengt. Ik denk voor velen opeens het besef dat ze niet meer even langs kunnen surfen. Voor sommigen bijna een dagelijkse traditie. Ik begrijp de reacties ook wel. De een is boos, de ander zoekt de schuldige, weer een andere wist van niks... Misschien nodig dat enkelen even hun hart kon luchten, maar tussen die reacties lees ik toch ook heel veel dankbare en mooie reacties en dat is ook dit forum. Zwaar terecht, want wat jij deed was niet zomaar even een lijst bij houden, maar al negen jaar met zeer grote regelmaat. Ga er maar aan staan... Als er even geen update was gingen we ons bijna zorgen maken. Wat is er aan de hand? De lijst was een klein beetje van iedereen geworden en misschien op het einde wel iets te veel.

    Ik weet als lid (en crew) dat dit forum veel tijd en energie vergt. Tijd die met heel veel passie is gebracht, want ik heb je nauwlettend 'gevolgd'. Maar er komt altijd een moment dat je je afvraagt waarom je dat allemaal doet. Dus, ik vind het jammer dat dit topic op zijn kop staat, maar - veel belangrijker - ik vind het vooral sterk dat je nu voor jezelf kiest. Ik kan me een beetje voorstellen hoe zwaar die keuze viel, maar op het moment dat je iets doet wat je niet meer leuk vind is dat geen goed teken. Het is dan zo simpel dat dingen zijn zoals ze zijn. Dan heb je werkelijk de beste keuze gemaakt. Er zal straks ook best een flinke last van je rug vallen, maar natuurlijk ook momenten dat je het mist. Nou ja, de deur staat altijd open, als ik even voor de crew mag spreken (Oeps, mag dat? )

    En voor alle fans van dit topic; Ik denk persoonlijk dat discussies niet in dit topic thuishoren en vind ik eigenlijk zwaar respectloos naar Wedlock toe! Het 'einde' verdient een mooi eerbetoog. Of anders simpelweg respect voor zijn keuze. Dus laten we die kant niet meer opgaan... Het is bijna Kerst en alles...

    Dank je Wedlock! Van begin tot het einde; het was me een waar genoegen...


    PS: oh ja, don't go cold turkey...

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #82

    Standaard

    Nogmaals mijn dank aan Wedlock en ik begrijp de negatieve reacties van bepaalde personen ook echt niet.
    Ik heb altijd veel respect gehad voor zijn werk en wens hem dan ook het allerbeste toe.

    De lijst raadpleegde ik meermaals per week.

    PS: Twin Peaks is alweer uitgesteld naar 28 maart 2018.

  8. #83

    Standaard

    Toch vind ik het zeer jammer. Hoe moet ik nou mijn maandelijkse aankopen doen zonder deze zeer gewaardeerde info? Beetje jammer dat er een paar pleuris karakters tussen zitten die t harde werk van Wedlock weer kapot moeten maken. Kan de lijst dan niet tenminste op dezelfde wijze door iemand anders verder gezet worden? Het ontbreekt mij aan contacten anders deed ik het zelf.

    Echt onbegrijpelijk dat die idioten er voor gezorgd hebben dat de lijst nu stopt. Die man doet zijn stinkende best en dan krijgen we dit? Blij te zien dat er nog meer mensen zijn die dit jammer vinden en die zijn werk wel waardeerden... Kunnen we die kloothommels niet wegschoppen? Echt hoor dat is wat er nu voor gedachten door mijn hoofd spoken.. Dat soort mensen horen hier gewoon niet thuis en zijn gewoon geen filmliefhebber, echt wegwezen dan, linea recta! Zo zonde als dit echt de werkelijke reden is dat Wedlock ermee kapt. Tijd geleden dreeg het ook al die kant op te gaan en ook toen plaatste ik een dergelijke reactie.

    Gewoon omdat ik het niet aan kan zien dat zo'n goed initiatief volkomen de vernieling in wordt getrapt door mensen die gewoon niet weten waar ze het over hebben en die volgens mij overal tegenaan willen trappen. Tis dat het mijn forum niet was anders waren die stoorzenders er keihard vanaf gekickt.

    Ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik het heel heel jammer vind en dat ik me afvraag (als echte filmliefhebber) of het topic wel doorgetrokken wordt. Ik hoop van wel maar vrees het ergste. Toch jammer want nogmaals hoe moet dit nu dan? Is gewoon niet te doen zonder een leidraad als deze.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ah jongens, laten we hier nu even geen ruzie over lopen maken en verwijten naar anderen maken. Dat heeft geen zin en dat brengt de lijst niet terug.
    Inmiddels zijn het oude koeien en laten we die gewoon in de sloot laten.
    Daar heb je zeer zeker gelijk in Ludo. Maar denk dat er zeer zeker belang is aan die lijst. Laat t dan iemand anders overnemen en niet zomaar stoppen. het topic is volgens mij te belangrijk voor best wel wat mensen lees ik hier en daar. EN ik zie interesse van mensen die erover nadenken het verder te zetten. Dat waardeer ik ook. Het zou echt triest zijn om het hier te laten eindigen. Je kan ook gewoon verder gaan zonder Wedlock als iemand het ziet zitten. Dat hoeft dan toch niet meteen te betekenen dat het gelijk maar moet stoppen?

  10. #85

    Standaard

    tranceguy:

    Als je even iets verder had doorgelezen zag je de quote van Wedlock dat ie het voor nu weer eventjes heeft opgepakt met het bijhouden van de lijst! (halleluja it's a xmas miracle! )
    Laten we er nu gewoon met z'n allen voor zorgen dat ie dit nog wilt blijven doen, zonder al te veel bemoeienis van anderen.
    zodat dit niet meer te belastend voor hem word, gezien ie dit toch in z'n eigen vrije tijd erbij doet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Kon mij eigen toch niet beheersen
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #86

    Standaard

    Ik vind het echt niet normaal hoe je reageert tranceguy met je pleuris karakters en idioten die maar van het forum afgekickt moeten worden. Dat alles ook nog eens puur uit egoïsme omdat je nu niet meer weet waar je je info vandaan moet halen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #87

    Standaard

    Kunnen we niet gewoon nu deze discussie definitief achter ons laten & ons gelukkig prijzen dat Wedlock/Quint zich weer bezig houdt met deze lijst. Als dit zo door blijft gaan, dan is het dadelijk echt gedaan met de lijst denk ik. Dus laten we de ''peace on earth'' gedachten bij ons houden, en deze lijst niet meer vervuilen met discussies die irritaties gaan opwekken???

    Ik zou zeggen: Tof dat je het weer doet Quint & ik wens jou en je partner hele fijne kerstdagen toe & de allerbeste wensen voor 2018. En dat we nog maar lang mogen blijven genieten van jouw tomeloze inzet .

  13. #88
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard Het grote Allesoverfilm 'offtopic-discussies' topic (hier vind je off topic berichten terug)

    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 23-12-2017 om 23:41
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het echt niet normaal hoe je reageert tranceguy met je pleuris karakters en idioten die maar van het forum afgekickt moeten worden. Dat alles ook nog eens puur uit egoïsme omdat je nu niet meer weet waar je je info vandaan moet halen....
    Inderdaad, klagen over anderen en dan zelf zo'n reactie achterlaten.....

  15. #90

    Standaard

    Ik wil iedereen hier op deze fantastische site prettige kerstdagen wensen en een heel gelukkig 2018.
    fijne-kerst.jpg

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •