De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Versterker gezocht voor Sony UBP-X800 4K player

    Hallo,

    Wie kan me van advies voorzien op het gebied van versterkers die goed samenwerken met bovenstaande speler ?
    Ik wil in ieder geval een versterker met een HDMI-aansluiting en aansluitingen voor een 5.1 surround systeem.
    Ik heb begrepen dat een HDMI-aansluiting voor het beste geluid en video-signaal zorgt.
    Graag wat advies hierover, mijn budget laat ongeveer 300/350 euro toe voor een versterker en een 5.1 set speakers....

    Vriendelijke groet,
    Jaap Stolze.

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    https://www.besteproduct.nl/surround...BoCWCYQAvD_BwE

    Hier een linkje met vergelijkbare Receivers tot €400,-. Het blijft altijd een persoonlijke keus. Ik kan wel zeggen, "je moet voor die gaan" maar wellicht is dat jouw smaak niet. Ik zou zeggen, vergelijk en lees reviews..

    Ik ben overigens wel zeer tevreden met mijn Marantz..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3

    Standaard

    In die prijsklasse heb je een prima 5.1 reciever.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In die prijsklasse heb je een prima 5.1 reciever.
    Een 5.1 receiver: ja. Maar ook nog een set 5.1 speakers voor dat bedrag wordt lastiger.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Je zou bijv. eens naar de Onkyo HT-S3800 (369 euro) kunnen kijken



    of naar de Yamaha YHT-1840 (399 euro):


    Zoeken op 5.1 homecinema set levert nog meer treffers op in diverse prijsklassen. En probeer ook reviews te vinden. Hou er wel rekening mee dat je voor dat budget geen wonderen moet verwachten.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 24-12-2017 om 20:01
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Een 5.1 receiver: ja. Maar ook nog een set 5.1 speakers voor dat bedrag wordt lastiger.
    Dan word het iets lastige ja.

    Mocht je met een set hier boven beginnen dan kan je later natuutlijk zelf nog kijken voor een iets betere sub + speakers

  7. #7

    Standaard

    Heren,

    Allen bedankt voor de snelle reacties !!
    Hier kan ik wel even mee vooruit.
    De Onkyo HT-set ziet er aantrekkelijk uit voor mij.
    Ik ga eens even rustig rondkijken op het web naar reviews en diverse prijzen.
    De Blu-ray speler van Sony is in ieder geval geweldig !!
    Gisteren Wallace & Gromit bekeken van DVD, WOW, schitterend !

    Fijne Kerst,
    Jaap Stolze.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •