De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spider-Man Trilogy (Origins Collection) Fout?!?!

    Beste,

    Ik heb vandaag de Spider-man Trilogy (origins Collection) gekregen op bluray.
    Ik wou deze omdat er op de achterkant te lezen stond dat deze blu-ray de Editor's Cut bevatte van Spider-Man 3 en en nieuwe featurette van Stan Lee.
    Ik kwam thuis en tot mijn verbazing zaten er maar 3 schijfjes in de doos, ik dacht toen ze zullen de bioscoop versie van Spider-Man 3 bij ons eruit gelaten hebben.

    Heb dan de vergelijking gemaakt van Spider-Man 3 op www.Movie-Censorship.com en wat blijkt, het is gewoon de bioscoop versie.
    Ik vroeg mij af is dit een fout? Hebben nog mensen deze uitgave? Want ik weet niet of ik deze nu nog mag terug brengen in Mediamarkt want is uit plastiek.
    De franse uitgave blijkt wel 4 disc te hebben.

    Iemand die hier iets meer van afweet?



    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Hoeveel schijven zouden er volgens de hoes op moeten staan? Het zou me niet verbazen dat ze bij Sony weer eens zelf niet weten over welke cut het gaat. Als er maar 3 disks in zouden mogen zitten, dan ben je gesnut. De 4-disk bij amazon.com kopen is de boodschap.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik zie het nergens op de cover staan. Zal toch proberen deze terug te brengen. Is foute info, maar leg dat weer eens uit in Mediamarkt.
    BD (1243) What i Watch

  4. #4

    Standaard

    Bij mij in de MM doen ze daar meestal niet moeilijk over (Wilrijk). Het hangt er vaak van af wie je treft; de verantwoordelijke voor de films in MM Wilrijk is zelf liefhebber en weet met kennis van zaken te spreken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ook gehad met de 2015 versie van Jumanji. Ze (MM) hebben via Sony de juiste gekregen en mij gebeld om het nieuwe schijfje op te halen.

  6. #6

    Standaard

    Ik zit met een vraag over de 4k versie. Ik heb het idee dat deze in ons land alleen de 4k versie van de bioscoop-versies van de films bevat. Ik zie in Duitsland bij amazon.de een speciale versie met ook blu-rays. Zo te zien zit daar volgens de backcover wel de 2.1. versie en een directors cut van film 3 bij, maar enkel op blu-ray. Is die directors cut inmiddels ook in Nederland al op blu-ray uitgebracht?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Heb de Sony Benelux uitgave terug mogen brengen naar MM. Heb dan maar de franse versie besteld en deze bevat de 4de disc met de Editor's Cut van Spider-Man 3, en heeft trouwens ook nl ondertitels. Vandaag ontvangen.
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Heb vandaag de Duitse 4k Spider-man Trilogy - Origins Collection ontvangen. Deze heeft wel de DC van film 3, enkel op blu-ray. NB Alle is nl-ot, behalve de blu-ray's Spiderman 1 en 3 (bioscoopversie). Dus film 3 DC is wel nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Ik was wel nieuwsgierig wat deze cut nou precies was. Dat kan je hier vinden. https://www.movie-censorship.com/report.php?ID=628350

    Hij is zelfs ietjes korter dan de bioscoop versie :O

  10. #10

    Standaard

    Welke trilogy set kan ik nou het beste kopen, als ik de 2.1 versie van Spider-Man 2 en de Editor's Cut wil hebben van Spider-Man 3?
    Ik heb niks aan 4K, dus heb genoeg aan enkel Blu-Ray.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Welke trilogy set kan ik nou het beste kopen, als ik de 2.1 versie van Spider-Man 2 en de Editor's Cut wil hebben van Spider-Man 3?
    Ik heb niks aan 4K, dus heb genoeg aan enkel Blu-Ray.
    Ik heb de franse set. Daar is alles aanwezig en nl ondertitels indien nodig.
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik heb de franse set. Daar is alles aanwezig en nl ondertitels indien nodig.
    Thx, ik neem aan dat het deze dan is toch?

    https://www.amazon.fr/Trilogie-Spide...r-man+trilogie

    Mis ik dan nog bepaalde extra's in vergelijking met de eerdere releases?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Mis ik dan nog bepaalde extra's in vergelijking met de eerdere releases?
    De oorspronkelijke uitgave van Spider-Man 3 heeft 2 discs, maar die 2e disc zit er zo te zien niet bij. Anders zou de uitgave 5 discs moeten hebben.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De oorspronkelijke uitgave van Spider-Man 3 heeft 2 discs, maar die 2e disc zit er zo te zien niet bij. Anders zou de uitgave 5 discs moeten hebben.
    Alle extras van de 2 disc uitgave staan op de spider-man 3 disc. Alles die ontbrak staat nu als bonus op de 4de disc waar ook de producers cut opstaat. Ook de ontbrekende extras van spiderman 1 en 2 staan daar op.
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Thx, ik neem aan dat het deze dan is toch?

    https://www.amazon.fr/Trilogie-Spide...r-man+trilogie

    Mis ik dan nog bepaalde extra's in vergelijking met de eerdere releases?
    Is inderdaad deze set. Alle extras die aanwezig zijn kun je hier terug vinden http://www.blu-ray.com/movies/Spider...177016/#Review
    BD (1243) What i Watch

  16. #16

    Standaard

    okay top! bedankt voor de reacties!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  17. #17

    Standaard

    Heb 'm ook besteld...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Is het een digipack of een kartonnetje met 3 aparte Blu-ray cases?
    Bedankt alvast!

  19. #19

    Standaard

    Het is een soort van boekje waar de vier schijven in een soort van envelopje zitten. Nu is het geheel toch wel vrij robuust en de schijven zal je niet makkelijk beschadigen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Oké,
    bedankt voor uw reactie!
    Toch maar eens gaan bestellen dan!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •