Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Blade Runner 2049 (UHD) blu-ray

    Het ziet er naar uit dat dit mijn film van het jaar zal zijn....nu nog op zoek naar de beste versie qua inhoud.

    In Nederland komen deze uit:

    Blade Runner 2049 - Limited Gun Edition (4K UHD Blu-ray + Blu-ray + Bonus disc)



    Blade Runner 2049 (4K UHD Blu-ray)




    Blade Runner 2049 (3D)




    Blade Runner 2049 (Blu-ray)




    Blade Runner 2049 Steelbook (Blu-ray + Bonus disc)


    De bonusdisc bevat de volgende extra's:
    -To Be Human: Casting Blade Runner 2049
    -Fights of the Future: The Action of Blade Runner 2049
    -Two Become One
    -Dressing The Skin: The Fashion of Blade Runner 2049

    Natuurlijk heeft de Franse editie weer 4K en 3D in 1 verpakking (maar geen bonus disc).



    Tevens is er een Franse editie met de 3D en blu-ray én 2 whiskeyglazen en een steelbook. In Engeland was er ook een editie met de whiskeyglazen, maar die is al een tijd uitverkocht.




    Mijn ideale versie zit er niet bij: 4K UHD, 3D, blu-ray en bonusdisc. Het wordt weer kiezen.....of zelf samenstellen uit 2 edities.

  2. #2

    Standaard

    Volgens de backcover van de UK release heeft deze Dolby Vision terwijl de Warner release nog geen zekerheid heeft......

    blade2049back.jpg
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Ik ga zelf voor de 3D en de steelbook, nog geen 4K voor mij.

  4. #4

    Standaard

    3D voegde in de bioscoop voor mij niet veel toe bij deze film, maar oordeel natuurlijk vooral lekker zelf Voor mij de 4K in elk geval.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5

    Standaard

    Ga voor de Franse release, reeds besteld.
    I Love My Sci-Fi

  6. #6

    Standaard



    Ik vind de UK lmtd. edition 4K + 3D + blu ray steelbook wel erg fraai. Is helaas een HMV exclusive, dus hier niet te bestellen. Bummer
    Laatst aangepast door BigLebowski : 27-12-2017 om 22:55
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht

    Ik vind de UK lmtd. edition 4K + 3D + blu ray steelbook wel erg fraai. Is helaas een HMV exclusive, dus hier niet te bestellen. Bummer
    Is idd erg mooi!
    I Love My Sci-Fi

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht


    Ik vind de UK lmtd. edition 4K + 3D + blu ray steelbook wel erg fraai. Is helaas een HMV exclusive, dus hier niet te bestellen. Bummer
    Bij Bol.com de Mondo steelbook die identiek is.

    Ik heb daar de 2-disc steelbook besteld, met de extra features op de bonus disc. Maar geen info over de 3 shorts die het verhaal tussen het origineel en 2049 verteld. Op de Engelse release staan deze shorts wél, samen met de bonusfeatures, alles op 1 BD-66 disc.

    Op Facebook heb ik gevraagd of de shorts wel of niet op de Nederlandse release komen te staan, maar nog geen reactie. Misschien dat Pepijn meer info heeft?

  9. #9

    Standaard

    De Duitse steelbook is identiek aan.de Nederlandse en heeft ook de 3 shorts erop staan (maar geeft op Amazon aan dat er geen Nederlandse ondertitels opstaan). Dus zou het dat toch?

  10. #10

    Standaard

    Ik wil ook graag de 4K versie erbij, anders zou ik deze steelbook inderdaad bij Bol halen. Maar begrijp ik nou goed dat de soundtrack er ook bij zit in de Nederlandse mondo steelbook? Lijkt er wel te staan, maar hoe betrouwbaar is dat?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #11

    Standaard

    De soundtrack staat op 2 cd's. Misschien op blu-ray audio?
    Ik heb hem overigens op dubbel lp de hij is geweldig

  12. #12

    Standaard

    Ik ga voor de 4K + Blu-ray versie.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    3D voegde in de bioscoop voor mij niet veel toe bij deze film, maar oordeel natuurlijk vooral lekker zelf Voor mij de 4K in elk geval.
    Dat had ik ook, maar zoals je weet is 3D op onze OLED wél een toegevoegde waarde, dus het zou zomaar kunnen dat het dan wel beter uit de verf komt.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat had ik ook, maar zoals je weet is 3D op onze OLED wél een toegevoegde waarde, dus het zou zomaar kunnen dat het dan wel beter uit de verf komt.
    Zo ervaar ik t ook, had t laatst bijvoorbeeld met Resident Evil The Final Chapter en Rogue One. In de bios was de 3D maar mwah terrwijl t thuis eerder wow was...

    Voor deze film ga ik dan ook voor de Franse 3D/4K combo.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat had ik ook, maar zoals je weet is 3D op onze OLED wél een toegevoegde waarde, dus het zou zomaar kunnen dat het dan wel beter uit de verf komt.
    Daar heb je een punt...nu ga ik toch weer twijfelen...liefst zou ik ook de UK mondo steelbook kopen met beide versies erin.
    Niemand die toevallig even naar Engeland moet en hem voor me mee kan nemen zeker!? (Pep?)
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga zelf voor de 3D en de steelbook, nog geen 4K voor mij.
    Ik lees op Bol.com dat de 3D versie uit 3 discs bestaat dus de derde zou wel eens de bonusdisc kunnen zijn. Eerst dan maar eens die bestellen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik lees op Bol.com dat de 3D versie uit 3 discs bestaat dus de derde zou wel eens de bonusdisc kunnen zijn. Eerst dan maar eens die bestellen.
    Als je zoekt op de EAN code geven alle andere webshops 2 discs aan, helaas.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als je zoekt op de EAN code geven alle andere webshops 2 discs aan, helaas.
    Is inderdaad vast te mooi om waar te zijn

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Daar heb je een punt...nu ga ik toch weer twijfelen...liefst zou ik ook de UK mondo steelbook kopen met beide versies erin.
    Niemand die toevallig even naar Engeland moet en hem voor me mee kan nemen zeker!? (Pep?)
    Eind januari ben ik weer in UK
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Is dat een aanbod?

    Als het niet teveel moeite is...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #21

    Standaard

    Ééntje meenemen zal vast wel lukken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Graag! Verder maar even via pm bespreken dan?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Graag! Verder maar even via pm bespreken dan?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Ik heb zelf deze maar besteld. Ik denk dat hij vrij identiek gaat worden aan degene van HMV. Een mooie steelbook plus alle discs. Of zal deze, exclusief de 4K disc helemaal Italiaans zijn?

    https://www.amazon.it/Blade-Runner-2.../dp/B076F7PMBQ

  25. #25

    Standaard

    Mij lijkt deze wel wat. Bevat 3D, 2D en bonus disc.

    https://video.fnac.com/a11075976/Bla...&ct=Rayons&t=p

    Edit: en ze versturen ook naar NL. Totaal kosten € 33,04. Een stuk goedkoper dan moeten doubledippen voor 3D en bonus disc.
    Laatst aangepast door tmvde : 04-01-2018 om 15:05

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •