Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 103 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Mij lijkt deze wel wat. Bevat 3D, 2D en bonus disc.

    https://video.fnac.com/a11075976/Bla...&ct=Rayons&t=p

    Iemand een idee of FNAC naar Nederland verstuurt?
    Deze lijkt mij ook wel wat! Ja, FNAC verzendt naar NL voor een zeer schappelijk tarief van iets van 3,-. Heb eerder iets via hun besteld (Spotlight FNAC editie). Verzenden zeer keurig in een nette doos.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze lijkt mij ook wel wat! Ja, FNAC verzendt naar NL voor een zeer schappelijk tarief van iets van 3,-. Heb eerder iets via hun besteld (Spotlight FNAC editie). Verzenden zeer keurig in een nette doos.
    Ik was al verder gegaan in het bestelproces en kan inderdaad gewoon bezorgd worden voor in totaal € 33,04
    En volgens de beschrijving inclusief NL subs. Altijd afwachten op welke disc, maar dit gaat hem worden voor mij!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik was al verder gegaan in het bestelproces en kan inderdaad gewoon bezorgd worden voor in totaal € 33,04
    En volgens de beschrijving inclusief NL subs. Altijd afwachten op welke disc, maar dit gaat hem worden voor mij!
    Ja, deze gaat het ook wel worden voor mij. En een mooie Steelbook, En 3D EN de Bonusdisc. Dikke prima dus.

  4. #29

    Standaard

    De perfecte editie met alles erop en eraan is er helaas niet, maar op zich wel mooi dat er dan zoveel verschillende keus is

    Voor mij is het, dankzij Pep, dus de HMV versie geworden! Helaas zonder extra bonusdisc, maar so be it. Verder de ideale uitgave wat mij betreft met 4K en 3D in een prachtige steelbook. Kan niet wachten...
    Laatst aangepast door BigLebowski : 04-01-2018 om 15:57
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    De perfecte editie met alles erop en eraan is er helaas niet, maar op zich wel mooi dat er dan zoveel verschillende keus is

    Voor mij is het, dankzij Pep, dus de HMV versie geworden! Helaas zonder extra bonusdisc, maar so be it. Verder de ideale uitgave wat mij betreft met 4K en 3D in een prachtige steelbook. Kan niet wachten...
    Die blijkt er toch wel bijna te zijn, deze Koreaanse uitgave met 4 discs; 4K, 3D, 2D en bonus disc. Helaas uitverkocht .

  6. #31

    Standaard

    Dan hoeven we daar tenminste niet meer van wakker te liggen Een koopje zou dat trouwens ook niet geweest zijn. Kun je bijna net zo goed twee aparte uitvoeringen dichter bij huis halen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dan hoeven we daar tenminste niet meer van wakker te liggen Een koopje zou dat trouwens ook niet geweest zijn. Kun je bijna net zo goed twee aparte uitvoeringen dichter bij huis halen.
    Met verzendkosten erbij klopt dat eigenlijk wel aardig....dan zal het voor mij toch wel 2 aparte bestellingen worden.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Met verzendkosten erbij klopt dat eigenlijk wel aardig....dan zal het voor mij toch wel 2 aparte bestellingen worden.
    De HMV en welke dan nog meer?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    De informatie bij Bol is aangepast. De gewone steelbook bevat op de filmdisc dus ook de 3 prologen en het ontwerpen van de wereld van BR. En op de bonus disc 4 andere features over de casting, de actie en het aankleden van de film en iets wat ze Two Become One noemen.

    De prachtige Mondo steelbook heeft dezelfde hoofddisc inclusief de prologen dus (Nederlands ondertiteld!). De tweede disc is de soundtrack op cd. Gezien de tijdsduur zal dit de soundtrack van de lp zijn, dus zonder de tracks van Frank Sinatra en Elvis Presley neem ik aan. Beide steelbooks dus geen 3D of 4K. Die zijn voor mij overigens toch overbodig.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb de soundtrack (incl. Frank Sinatra en Elvis) op cd besteld via Amazon UK. Nu eventueel nog eens kijken of het de moeite is om een aparte uitgave met de bonusdisc erbij aan te schaffen voor een zacht prijsje.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De HMV en welke dan nog meer?
    Tsja, ik moet en zal ook die bonus disc hebben, dus dan wordt het de NL steelbook of de Engelse limited met artcards.

  12. #37

    Standaard

    Even een vraagje: hoe zit het met de UHD versie? Is dit nu 1 disc of 2 disc?
    bij bol.com staat 1 disc en bij ECI staat 2 disc met hetzelfde ean nummer.

    ik wil graag de uhd versie met blu ray. Kan tevens niet vinden of hier ook de 3 korte films op staan.
    dank je wel
    I need ya, Deck. This is a bad one, the worst yet. I need the old blade runner, I need your magic.

  13. #38

    Standaard

    Waarom zou je de film zowel als uhd als op gewone BD willen hebben? Op zowel de uhd als op de 2-disc steelbooks staan de 3 prologen op de schijf met film.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Waarom zou je de film zowel als uhd als op gewone BD willen hebben? Op zowel de uhd als op de 2-disc steelbooks staan de 3 prologen op de schijf met film.
    Ik wil zelf ook de blu-ray; ik heb maar 1 uhd speler en 1 4k tv maar meerdere spelers en schermen voor de blu-ray.

    De US (Warner) versie zal trouwens geen Dolby Vision hebben itt de UK (Sony) uitgave.....dat is een makkelijke keus. De eerste berichten over de beeldkwaliteit van mensen die de VUDU DV versie hebben gezien zijn lovend, dus ik verwacht hier veel van. Ergens in april, mei als de nieuwe spelers uitkomen ga ik een nieuwe uhd spele met DV op de kop tikken.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wil zelf ook de blu-ray; ik heb maar 1 uhd speler en 1 4k tv maar meerdere spelers en schermen voor de blu-ray.

    De US (Warner) versie zal trouwens geen Dolby Vision hebben itt de UK (Sony) uitgave.....dat is een makkelijke keus. De eerste berichten over de beeldkwaliteit van mensen die de VUDU DV versie hebben gezien zijn lovend, dus ik verwacht hier veel van. Ergens in april, mei als de nieuwe spelers uitkomen ga ik een nieuwe uhd spele met DV op de kop tikken.
    UPDATE 1/11/2018: Sony has confirmed with us that the UK disc of Blade Runner 2049 WILL NOT feature Dolby Vision support. The DV logo on the currently posted box art is just an error. Both the US Warner Bros. disc and the UK Sony disc will only include HDR10.
    Zie het hele artikel.

  16. #41

    Standaard

    Dat is erg spijtig, maar geen reden om van mijn keuze af te zien verder. Het zal er evengoed geweldig uitzien.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #42

    Standaard

    Iemand anders die ook het boek 'The Art and Soul of Blade Runner 2049' heeft besteld?
    Het is nu al een maand geleden dat ik de bestelling heb geplaatst, maar nog niets in zicht. Ook bijna nergens anders in Europa leverbaar lijkt het, terwijl het boek in de VS gewoon leverbaar is.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders die ook het boek 'The Art and Soul of Blade Runner 2049' heeft besteld?
    Het is nu al een maand geleden dat ik de bestelling heb geplaatst, maar nog niets in zicht. Ook bijna nergens anders in Europa leverbaar lijkt het, terwijl het boek in de VS gewoon leverbaar is.
    Ik was van plan hem te bestellen, maar het zijn vrijwel allemaal screenshots dus voor mij geen aanwinst. Amerika heeft een andere uitgever. NECA (vs) en Titan publ. group ltd / Titan Books (europa). Ik zou de europese uitgever mailen. Ik heb het boek volgens mij maar heel, heel even of zelfs niet op amazon.de te koop gezien.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Ik was van plan hem te bestellen, maar het zijn vrijwel allemaal screenshots dus voor mij geen aanwinst. Amerika heeft een andere uitgever. NECA (vs) en Titan publ. group ltd / Titan Books (europa). Ik zou de europese uitgever mailen. Ik heb het boek volgens mij maar heel, heel even of zelfs niet op amazon.de te koop gezien.
    Hele waardevolle info, dank!
    Ik heb net Titan een mail gestuurd, kijken of daar wat uitkomt. Eventueel antwoord laat ik hier wel weten.

  20. #45

    Standaard

    Ik heb heel snel ee mail terug van Titan; de eertse druk was blijkbaar razendsnel uitverkocht. De tweede druk is in de maak en komt begin februari uit .

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb heel snel ee mail terug van Titan; de eertse druk was blijkbaar razendsnel uitverkocht. De tweede druk is in de maak en komt begin februari uit .
    Goed om te weten. Kost ook aardig wat tijd om boeken te laten drukken. Ik adviseer je wel deze review te lezen: https://www.parkablogs.com/content/b...de-runner-2049 Ik weet niet wat je van het boek verwacht en als je echt art verwacht dan is boek wellicht niet voor jou.

    Anyway, back to BR-talk (hey...die afkorting werkt twee kanten op)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #47

    Standaard

    Ik heb zojuist de 4K Mondo steelbook nog kunnen bestellen bij Amazon.es
    Zo te zien ook met NL subs (en Engels).
    De prijs was inclusief verzenden 40 euro, dus sla je slag!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Goed om te weten. Kost ook aardig wat tijd om boeken te laten drukken. Ik adviseer je wel deze review te lezen: https://www.parkablogs.com/content/b...de-runner-2049 Ik weet niet wat je van het boek verwacht en als je echt art verwacht dan is boek wellicht niet voor jou.

    Anyway, back to BR-talk (hey...die afkorting werkt twee kanten op)
    Ik had al een filmpje op youtube deels bekeken, dus ik heb een idee hoe het er uitziet .

    Special features op de bonus disc zijn krap een half uurtje, ik weeg nog even af of dat een tweede losse aanschaf waard is.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Iemand anders die ook het boek 'The Art and Soul of Blade Runner 2049' heeft besteld?
    Het is nu al een maand geleden dat ik de bestelling heb geplaatst, maar nog niets in zicht. Ook bijna nergens anders in Europa leverbaar lijkt het, terwijl het boek in de VS gewoon leverbaar is.
    Zojuist voor € 36,99 incl. verzending bij Amazon.de besteld.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Zojuist voor € 36,99 incl. verzending bij Amazon.de besteld.
    Ze hebben dus geen voorraad tot februari. Op zich niet lang meer dus, maar wel slecht dat ze zo'n kleine oplage hebben gemaakt. Lijkt The Art of John Carter wel.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •