Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 103 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik wacht wel op een versie die wat meer extras heeft (en er ook zeker zal komen).

  2. #77

    Standaard

    Ongetwijfeld, maar hoeveel tijd wil je daarop wachten?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ongetwijfeld, maar hoeveel tijd wil je daarop wachten?
    Kun je misschien wel 5 of 10 jaar op wachten....dan heb ik 'm al vele malen bekeken. Anders kun je ook het boek 'The Art and Soul of' kopen, maar zal hij het geld ook wel niet voor over hebben als hij de reguliere BD al niet voor die prijs wilt kopen.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen hoeveel tracks en wat de speelduur is van de soundtrack CD die bij de Mondo Steelbook zit?

    De 2-disc soundtrack CD heeft 24 tracks en een totale speelduur van 93:27.
    20 tracks en een minuut of 79. De songs van Sinatra en Elvis (die maar kort voorbij komen) staan niet op de enkele cd en dat is een zege. Goede songs, maar passen niet op de soundtrack.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ongetwijfeld, maar hoeveel tijd wil je daarop wachten?
    Totdat 2049 voor een schappelijke prijs wordt aangeboden. Meer dan een tientje geef ik er niet voor iig.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kun je misschien wel 5 of 10 jaar op wachten....dan heb ik 'm al vele malen bekeken. Anders kun je ook het boek 'The Art and Soul of' kopen, maar zal hij het geld ook wel niet voor over hebben als hij de reguliere BD al niet voor die prijs wilt kopen.
    Over 5-10 jaar is er geen fysieke media meer en is de tijd van speciale uitgaven en extra's ook over ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Over 5-10 jaar is er geen fysieke media meer en is de tijd van speciale uitgaven en extra's ook over ...
    Ja hoor, dat zeggen ze al jaren, maar zo hard gaat het zeker niet. Er komen juist steeds meer speciale uitgaves van de kleinere uitgevers.
    Laatst aangepast door rogue : 21-02-2018 om 08:59

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Over 5-10 jaar is er geen fysieke media meer en is de tijd van speciale uitgaven en extra's ook over ...
    Vinyl bestaat ook nog steeds en ook in speciale uitgaven, ook van oude albums. Dus zo zeker ben ik hier niet van.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vinyl bestaat ook nog steeds en ook in speciale uitgaven, ook van oude albums. Dus zo zeker ben ik hier niet van.
    Audio en Video is niet te vergelijken.

    Audio beluisterd men duizenden keren en video kijkt men een paar keer.
    Ik zie dus niet zo gauw dat als bij audio met Vinyl en de Compact cassette men bij video met VHS en Laserdisc e.d. terugkomt.

    Nu word NL al overgeslagen met BD en UHD, dus speciale uitgaven zal steeds minder worden.

    Daarnaast worden echte extra's ook steeds minder (het is bijna alleen maar promotie en veren in elkaars achterste zooi) en het is wsl al 5 jaar geleden dat het interactieve deel op de BD ter zielen is gegaan...

    Maar ik hoop dat fysieke media nog heel lang blijft
    Laatst aangepast door Hombre : 25-02-2018 om 10:20
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #85

    Standaard

    Gelukkig zijn er nog distributeurs die wel heil zien in fysieke media
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Gelukkig zijn er nog distributeurs die wel heil zien in fysieke media
    Mooi.

    Maar uitbrengen en kwalitatief goed uitbrengen, mis ik helaas nog...

    En als ik onderstaande tegen kom met de halve wereld en geen Nederlands, dan vrees ik toch het ergste

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4114 kbps 5.1 / 48 kHz / 4114 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    DTS Audio French 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit
    Dolby Digital Audio Italian 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB / Dolby Surround
    DTS Audio German 768 kbps 5.1 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio Portuguese 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB / Dolby Surround
    Dolby Digital Audio Russian 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Japanese 448 kbps 2.0 / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB / Dolby Surround

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 30,586 kbps
    Presentation Graphics French 19,117 kbps
    Presentation Graphics German 24,104 kbps
    Presentation Graphics Italian 23,760 kbps
    Presentation Graphics Spanish 21,515 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 21,091 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 20,084 kbps
    Presentation Graphics Danish 22,490 kbps
    Presentation Graphics Finnish 19,064 kbps
    Presentation Graphics Swedish 20,484 kbps
    Presentation Graphics Greek 23,397 kbps
    Presentation Graphics Czech 19,826 kbps
    Presentation Graphics Hungarian 24,205 kbps
    Presentation Graphics Polish 21,543 kbps
    Presentation Graphics Russian 0,192 kbps
    Presentation Graphics Turkish 23,679 kbps
    Presentation Graphics Korean 15,818 kbps
    Presentation Graphics Thai 20,889 kbps
    Presentation Graphics Chinese 17,828 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,640 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #87

    Standaard

    @Rogue je mailbox zit vol en ik heb de steel van HMV voor je
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @Rogue je mailbox zit vol en ik heb de steel van HMV voor je
    Top, je hebt PB .

  14. #89

    Standaard

    Damn spijtig te laat voor diee mondo steelbook

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Damn spijtig te laat voor diee mondo steelbook
    Hij staat gewoon nog bij bol te koop.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij staat gewoon nog bij bol te koop.
    Maar geen 4k

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Maar geen 4k
    Ja, maar dat zei je natuurlijk niet......waar wilde je 'm kopen dan?

  18. #93

    Standaard

    Tja, ik wilde de NL 2-disc versie kopen voor een nette prijs, nu is alleen de dure 1-disc versie nog beschikbaar.

    Dan maar een paar maandjes wachten en dan zit deze in DE wel in een actie voor 10 euro of minder.
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #94

    Standaard

    Ergens waar ze hem hebben natuurlijk ?? bij mediamarkt hebben ze beide steelbooks nog liggen maar geen 4k natuurlijk

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ergens waar ze hem hebben natuurlijk ?? bij mediamarkt hebben ze beide steelbooks nog liggen maar geen 4k natuurlijk
    Ik begrijp je niet helemaal of helemaal niet.
    Het enige wat je eerst zegt is dat je te laat bent voor de Mondo steelbook. Later zeg je dat je de 4K in de steelbook wilde, dus dan vraag ik waar je 'm dan wilde kopen, aangezien de 4K in Nederland nooit is uitgekomen in een steelbook?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp je niet helemaal of helemaal niet.
    Het enige wat je eerst zegt is dat je te laat bent voor de Mondo steelbook. Later zeg je dat je de 4K in de steelbook wilde, dus dan vraag ik waar je 'm dan wilde kopen, aangezien de 4K in Nederland nooit is uitgekomen in een steelbook?
    Ergens online natuurlijk en ik bedoelde natuurlijk te laat voor de 4k steelbook.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ergens online natuurlijk en ik bedoelde natuurlijk te laat voor de 4k steelbook.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ergens online natuurlijk en ik bedoelde natuurlijk te laat voor de 4k steelbook.
    Ik begrijp echt niet waarom je zo vaag blijft. Hij is online te koop, maar als jij niet duidelijk bent welke je wilt, kan niemand je helpen.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik begrijp echt niet waarom je zo vaag blijft. Hij is online te koop, maar als jij niet duidelijk bent welke je wilt, kan niemand je helpen.
    Wat is daar nu vaag aan. De 4k mondo steelbook vind ik nergens...

  24. #99

    Standaard

    Mijn steelbook met de 4K en 3D kwam gisteren binnen (met dank aan Pep ) en natuurlijk meteen opgezet. Na de bios mijn tweede kijkbeurt en wat een film is het toch......de tweede keer nog mooier dan de eerste keer. Ik had besloten om eerst de UHD te kijken en het beeld is echt verbluffend mooi, één van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. Het zwart is bijvoorbeeld echt heel mooi.
    Ik heb ook een paar stukjes van de 3D gekeken, en als iemand nog beweert dat de 3D niets kan toevoegen.......van wat ik heb gezien is het erg goed gedaan. Dat wordt dan degene die ik ga kijken bij mijn volgende kijkbeurt.
    Eerst alles laten bezinken, en dan kan ik nog alle extra's gaan bekijken en eindelijk aan mijn boek 'The Art en Soul of ....' beginnen .

  25. #100

    Standaard

    Vandaag de Japanse UHD bekeken.
    Deze heeft NL-se subs!

    Nagenoeg een perfecte UHD op wat banding (of hoe t ook moge heten) na.
    Hetzelfde effect als bij The Revenant en La La Land, ditmaal te zien in witte vlakken en met name aan het begin van de film.
    Des te storrender want je gaat de hele film opletten of je t vaker ziet.
    T is in ieder geval te zien in de lucht aan het begin van de film als Ryan een replicant opzoekt.
    En t is ook zeer duidelijk te zien in de witte plafonddelen van het archief aan beide zijden van Sylvia d'r hoofd.
    Ipv egaal wit licht is t pulserend/flikkerend wit licht...

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •