2018 staat alweer voor de deur, dus de hoogste tijd om gauw nog even terug te blikken op filmjaar 2017!
Wat waren voor jouw persoonlijk de hoogste hoogvliegers en diepste dieptepunten?
Mijn top 10:
In The Crosswind
Blade Runner 2049
American Honey
I Am Not Your Negro
Last Days in Shibati
Home
Lady MacBeth
Sieranevada
Detroit
Good Time