De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goede voornemens voor 2018 op filmgebied

    De (bijna) jaarlijkse traditie: in dit topic kun je nu hier jouw goede voornemens op filmgebied kwijt voor 2018.

    Dat kan van alles zijn.




    • Wil je bijvoorbeeld meer naar de bioscoop gaan?
    • Meer verdiepen in het genre van een bepaalde regisseur?
    • Of juist bepaalde regisseurs vermijden?
    • Meer films van een bepaalde periode bekijken?
    • Of misschien van een bepaald land?
    • Meer indies kijken?
    • Minder downloaden en meer kopen?
    • Overstappen op blu-ray en eindelijk die VHS banden in de vuilnisbak gooien?
    • Simpelweg meer of minder films kijken dan vorig jaar?
    • Minder kopen zodat die kijkachterstand van 7.524 films eens minder wordt?
    • Een grotere televisie kopen?



    Post hier waar jij op hoopt in 2018.

  2. #2

    Standaard

    Eerst kijken naar mijn voornemens van 2017:
    -zoals elk jaar, hoop ik mijn kijkachterstand in te lopen . Niet alleen de blu-ray's, maar ook DVD's.
    -het kopen van series tot een minimum beperken, en de series die nog onbekeken in de kast liggen eerst kijken
    -de series van Star Trek: Deep Space Nine en Voyager opnieuw bekijken
    -minder (en selectiever) films kopen'; uitzondering zijn gelimiteerde uitgaves
    -minder Aziatische blu-ray's kopen en eerst de onbekeken DVD's kijken die ik nog heb
    -weer meer de tijd nemen om extra's te bekijken
    Ik heb zeker minder series gekocht, probleem is dat de kijkachterstand van series niet veel minder is geworden, omdat ik nu meer series via netflix kijk... DS9 heb ik wel bekeken, Voyager deels. Minder films kopen is ook niet echt gelukt; de kijkachterstand is dan ook opgelopen.

    Vandaar dat mijn voornemens voor 2018 niet veel afwijken van die van 2017:

    Belangrijkste punt: meer de tijd nemen om extra's te bekijken. Ik merk dat ik dan echt veel meer uit een film haal.

    Andere punten:
    -series die nog onbekeken in de kast liggen kijken
    -minder (en selectiever) films kopen'; uitzondering zijn gelimiteerde uitgaves.
    -weer eens goed de collectie bekijken en bepalen wat weg kan.

    Misschien volgen er meer punten.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eerst kijken naar mijn voornemens van 2017:

    Ik heb zeker minder series gekocht, probleem is dat de kijkachterstand van series niet veel minder is geworden, omdat ik nu meer series via netflix kijk... .
    Nou, dan is de oplossing heel eenvoudig lijkt me: Netflix de deur uit!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    • Wil je bijvoorbeeld meer naar de bioscoop gaan? - Ik hoop dat er voor mij weer genoeg films in de bioscoop uitkomen (die mij aanspreken) om toch wel een x of 10 dit jaar naar de bios te gaan.
    • Minder downloaden en meer kopen? - Ik probeer al aantal jaren selectief te kopen, niet bij MM staan en films kopen die, omdat ze goedkoop zijn, mee te nemen, maar enkel die ik echt wil hebben (lukt niet altijd ). Hoop dat ik dat in 2018 ook weer kan doen.
    • Overstappen op blu-ray en eindelijk die VHS banden in de vuilnisbak gooien? - Ik wil eigenlijk wel overstappen op 4K. Heb al wel wat 4K films gekocht, voor de toekomst, omdat er toch een BD disc bijzit, maar heb nog geen 4K speler en geen 4K TV. Betekent dus dat ik flinke investering moet doen...kan dus ook 2019 worden!
    • Minder kopen zodat die kijkachterstand van ...... films eens minder wordt? - Mijn achterstand is niet zo groot, dus dat is niet zo'n probleem, omdat ik al wat selectiever koop maar ik wil idd wel de films die ik nog niet gezien heb, dit jaar wel gaan kijken.
    • Extra's - Wat rogue ook al aangeeft, ik zou wel eens wat meer tijd willen nemen voor de extra's, die ik normaal gezien enkel met Star Trek wel neem, maar laatste weken ook wat andere extra's bekeken van andere films en dat is soms echt verrekte interessant. Komt er alleen te weinig van, dat hoop ik in 2018 meer te gaan doen (tijd voor te nemen)
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 06-01-2018 om 09:31
    I Love My Sci-Fi

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •