De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Mag een slotje op

  1. #1

    Standaard Mag een slotje op

    Ik heb een Sony Versterker STR DA3600ES
    Nu wil ik graag weten wat denken jullie dat deze nog waard is.
    Hij werkt perfect als nieuw ik heb hem in juli 2011 gekocht.
    Hij was toen 1600 euro.
    Ik heb alles nog ook de doos ervoor.
    Maar nu dat ik met 4k ga beginnen heb ik een andere nodig want deze geeft geen 4k door wel 3D


    • 7.1 kanaals AV receiver
    • 7 x 100 watt vermogen
    • Vier HDMI ingangen
    • Eén HDMI uitgang
    • 3D pass-through
    • Geintegreerde vier-poorts Ethernet switch
    • DLNA Client
    • Afstandsbediening mogelijk via iPhone/iPod Touch
    • Standby pass-through via HDMI
    • Audio Return Channel
    • Diverse HD codecs, waaronder Dolby TrueHD en dts HD Enhanced


    Laatst aangepast door Driekus : 24-06-2018 om 00:12

  2. #2

    Standaard

    Afhankelijk van hoe tevreden je nog bent over dit apparaat hoef je 'm nog niet direct te vervangen.
    Je zegt: "nu dat ik met 4k ga beginnen", in hoeverre heb je al een 4K UHD-speler aangeschaft?
    De Sony UBP-X800 heeft 2 HDMI-uitgangen. Dan kun je 1 poort op deze receiver en 1 poort naar je (4K)-TV aansluiten.
    Dan heb je wél het 4K beeld en ook HD-geluid. Mocht je ook Dolby Atmos/DTS:X willen, dan zul je wel moeten upgraden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Afhankelijk van hoe tevreden je nog bent over dit apparaat hoef je 'm nog niet direct te vervangen.
    Je zegt: "nu dat ik met 4k ga beginnen", in hoeverre heb je al een 4K UHD-speler aangeschaft?
    De Sony UBP-X800 heeft 2 HDMI-uitgangen. Dan kun je 1 poort op deze receiver en 1 poort naar je (4K)-TV aansluiten.
    Dan heb je wél het 4K beeld en ook HD-geluid. Mocht je ook Dolby Atmos/DTS:X willen, dan zul je wel moeten upgraden.
    Ik heb al een nieuwe gekocht inderdaad met Dolby Atmos en DTS:X er ook in dus wou ik weten wat deze nog ongeveer waard is 300 a 400 euro?

  4. #4

    Standaard

    Als je even zoekt op internet dan kom je op bedragen tussen de 250 en 350 euro uit (Amerika even buiten beschouwing gelaten).
    Dat lijkt me een redelijke prijs voor een Receiver van deze leeftijd en klasse. Met een beetje geluk haal je er nog iets meer uit, maar veel meer zal dat niet zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Als je even zoekt op internet dan kom je op bedragen tussen de 250 en 350 euro uit (Amerika even buiten beschouwing gelaten).
    Dat lijkt me een redelijke prijs voor een Receiver van deze leeftijd en klasse. Met een beetje geluk haal je er nog iets meer uit, maar veel meer zal dat niet zijn.
    ok dank je wel Ludo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •