De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Logan Lucky (Blu-ray)

    Logan Lucky (Blu-ray)

    In Logan Lucky wordt het geluk van de familie Logan bij een gedurfde kraak danig op de proef gesteld.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-08-2018 om 14:28

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    DFW, helaas. Dat wordt importeren.
    Want? Wil je de extra’s? Want vwb beeld- en geluidskwaliteit hoef je het niet te doen, die zijn uitstekend op deze BD.

  4. #4

    Standaard

    Leuk prijsje 9,99
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Want? Wil je de extra’s? Want vwb beeld- en geluidskwaliteit hoef je het niet te doen, die zijn uitstekend op deze BD.
    Nee, ik boycot DFW.

  6. #6

    Standaard

    Ga 'em zo kijken, ben benieuwd.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nee, ik boycot DFW.
    Aha oke, geen gegronde reden dus om niet voor de uitgave te kiezen. Bedankt voor je toelichting.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aha oke, geen gegronde reden dus om niet voor de uitgave te kiezen. Bedankt voor je toelichting.
    Als jij vindt dat een bedrijf sponsoren, dat een hetze tegen downloaders is begonnen vanwege tegenvallende verkoopcijfers (maar slechts een fractie is van het werkelijke probleem), geen gegronde reden is om niks meer van ze te kopen... okee dan.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als jij vindt dat een bedrijf sponsoren, dat een hetze tegen downloaders is begonnen vanwege tegenvallende verkoopcijfers (maar slechts een fractie is van het werkelijke probleem), geen gegronde reden is om niks meer van ze te kopen... okee dan.
    Allemaal aannames, nergens heb je concreet bewijs voor (hetze, tegenvallende verkoopcijfers, feit dat dit een fractie van het probleem is). Ergens hebben ze natuurlijk gelijk, want jij zal het ook niet leuk vinden als wat jij verkoopt via andere kanalen gratis verkregen kan worden. Dus daar moeten we niet kinderachtig om doen, daar hebben ze gewoon gelijk in. En argumenten dat ze dan maar betere kwaliteit hadden moeten maken houden ook geen stand, want via een download is het ineens wel goed genoeg. En kom op, als downloader moet je nu niet ineens zielig gaan doen, want er zijn genoeg alternatieven als je dat wilt. Maar goed, er is een apart topic waarover je daar verder kan discussiëren, hier houden we het over de uitgave van Logan Lucky.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Nee, ik boycot DFW.
    DFW zal er wakker van liggen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    DFW zal er niet wakker van liggen, maar is dat dan een goede reden om dan toch maar hun inferieure producten te kopen? Ik denk van niet.
    Ik koop in principe ook niets meer van DFW, maar vooral om de reden dus dat elders betere uitgaves te vinden zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •