De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met The Dark Knight 4K UHD (hellup!)

    Beste mede forum leden,

    Van de week de 4K versie van The Dark Knight aangeschaft. Bij het afspelen geeft hij echter een probleem. Het kraakt, draait en doet van alles maar niet afspelen. Update van firmware is er niet voor de speler. Laatste update is geïnstalleerd. Schijf is schoon. Andere 4K titels van Warner worden probleemloos afgespeeld.

    Hebben jullie tips? Herkennen jullie dit probleem en hebben jullie een oplossing?

    ik hoor het graag.

    wolverine
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    Sonyspeler?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Afgespeeld met samsung K8500 speler, probleemloos gekeken. Is mijn ervaring.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Afgespeeld met samsung K8500 speler, probleemloos gekeken. Is mijn ervaring.
    Exact die heb ik ook! Zal dan wel aan de disc liggen denk ik.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Exact die heb ik ook! Zal dan wel aan de disc liggen denk ik.
    Wat mij wel een paar keer is overkomen, ik dacht bij dark knight, dat als ik een scene selecteer, dat de scene blijft "hangen" in het scherm. Soort van ingebrande beeld, dat pas weg ging als ik naar het hoofdmenu ga. Bij het selecteren van de scene, krijg je midden in het beeld een vierkant met de scene waar je naartoe wilt. Die vierkant blijft ingebrand op het scherm. Niks blijvend maar wel irritant.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •