De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beste manier aansluiten scart-uitgang naar HDMI TV

    Beste forummers,

    Ik heb naast mijn Blurayspeler nog een regiovrije dvd-speler van Denver die alleen een scartuitgang heeft. De TV (die ik sinds kort heb) heeft alleen HDMI. Nu zijn er dus, als ik het goed begrijp, 2 optie's:

    1) Een HDMI-omvormer ertussen. Die zijn minstens € 50 als ik het goed zie;
    2) Ergens een regiovrije dvd-speler zoeken die wel HDMI heeft. Maar dat zou dan rond die € 50 als max moeten blijven.

    En laatste optie is wachten tot overstap naar een 4K-blurayspeler en dan voor een regiovrije kiezen bij Stegen. Op dit moment heb ik een paar regiovrije titels die ik momenteel weinig kijk.Ik neig zodoende naar optie 1. Wat is dan de beste?
    Laatst aangepast door martwout : 10-01-2018 om 17:13

  2. #2

    Standaard

    Je zou eens op deze pagina kunnen kijken: http://www.mediahomeservice.nl/produ...ler-regiovrij/
    Daar heb je al een nieuwe regiovrije DVD-speler met HDMI voor ongeveer dezelfde prijs als een Scart/HDMI omvormer.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je zou eens op deze pagina kunnen kijken: http://www.mediahomeservice.nl/produ...ler-regiovrij/
    Daar heb je al een nieuwe regiovrije DVD-speler met HDMI voor ongeveer dezelfde prijs als een Scart/HDMI omvormer.
    Bedankt voor de tip. Ik ga het eens bekijken.

  4. #4

    Standaard

    Ga je echt binnenkort die regio 1 DVD's bekijken? Anders is het wel erg zonde en zou ik wachten tot je de 4K speler gaat kopen. Als je bijvoorbeeld de Sony regiovrij wilt maken kost dat €100, dan ben je al op de helft.

  5. #5

    Standaard

    De meeste dvd-spelers zijn toch gewoon zelf regiovrij te maken? En je hebt ze voor minder dan een paar tientjes nu.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ga je echt binnenkort die regio 1 DVD's bekijken? Anders is het wel erg zonde en zou ik wachten tot je de 4K speler gaat kopen. Als je bijvoorbeeld de Sony regiovrij wilt maken kost dat €100, dan ben je al op de helft.
    En als ik zo'n 4K bij Stegen zou kopen, is het al een deel van de aanschafprijs. Dat is inderdaad een goed punt. Ik zag daar in ieder geval Samsung en Sony. Alleen is er 1 van Samsung die je niet moet doen (ik las ergens al een typenummer) en de Sony x800 heeft m.i. momenteel teveel issue's als ik alles zo lees. Al de 2e last van een bepaalde uitgever en er was gedoe met de Netflix-app. Dan is het de vraag of ik wel voor die merken wil gaan of dat ik doorspaar en richting Panasonic ga. Ik vind voor een nieuwe apparaat van bijna 300 euro dat Sony snel teveel last heeft van dit soort zaken.

    Maar het kan ook zijn dat ik een 4K-blurayspeler even in de ijskast zet en de ontwikkeling afwacht. Wellicht is de techniek nog niet stabiel genoeg. En als ik zie hoeveel keer ik de laatste 2 jaar deze paar titels heb gezien dan kan ik ook nog rustig wachten totdat helder is welke richting het wordt: Of een nieuwe regiovrije dvd-speler of een regiovrije 4K-speler of een combi van beiden als de betreffende 4k-speler niet regiovrij kan worden gemaakt.
    Laatst aangepast door martwout : 11-01-2018 om 07:32

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •