De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bowers & Wilkins DB3D Subwoofer - Review

    Lees hier de review van de Bowers & Wilkins DB3D Subwoofer. De kleinste subwoofer in de DB-serie met twee drivers.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Viel bijna van m'n stoel toen ik de prijs zag.

    Dat Jamotje doet hier goed zijn werk.

  3. #3

    Standaard

    Ja in zijn eigen prijsklasse zal de Jamo prima presteren. Maar je kunt die niet met deze subwoofer van B&W of ander high-end subwoofer vergelijken. Ik dacht ook altijd dat mijn vorige sub wel goed speelde. Tot ik hoorde wat een écht goede subwoofer voortbrengt. Wil overigens niet zeggen dat je dan met minder geen genoegen moet nemen. Het ligt aan de ruimte waarin je speelt, aan het type content, aan de rest van je speakers, aan de akoestiek, etc. Dus voor ieder wat wils. Zo heb je idd al erg fijne subwoofers voor een tiende van de prijs van deze B&W, maar dat hoor je en zie je echt terug in alles. Van afwerking tot aan het geluid. Het is maar wat je voor je hobby over hebt en kunt hebben
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Is natuurlijk kort door de bocht werk van mij.

    Qua goed geluid zal dit mij zeer zeker wegblazen als ik het zou horen.

    Sinds 3 jaar heb ik een gezin onder mij wonen dus ik moet als het om geluid gaat sowieso m'n gemak houden.Daarbij is mijn woongedeelte[klein flatje] voor 5.1 misschien zelfs als te veel van het goede.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-01-2018 om 14:45

  5. #5

    Standaard

    Het mooie is dat een betere sub (lees niet duurder) ook op laag volume heel gecontroleerd is. Vooral op lagere volumes valt de betere kwaliteit mij op.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Ja voor mij is het belangrijk dat het juist bij laag volume goed klinkt.In begin best zoekende met die Jamo maar ben er nu wel tevreden over.

    Naast film en games is kost mijn mountainbike hobby ook geld dus op moment is het qua audio goed zo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •