De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Standaard Toekomstige HT Marcel v/d H.

Kom al jaren op dit forum, maar bijna nooit op dit gedeelte. Heb nu toch ook wel de droom om onze zolder om te bouwen tot een filmkamer/ thuisbioscoop en heb net vol bewondering een aantal andere thuisbioscopen bekeken. Hopelijk kan ik over één a twee jaar soortgelijke foto's plaatsen. Al zal het gezien het financiële plaatje we een lange termijn project gaan worden vrees ik. In de woonkamer hebben we nu een redelijk eenvoudige setting, voor een groot deel ook vanuit praktisch oogpunt. Sonos is zeker niet mijn ultieme droom, maar voor nu handig gezien er een klein mannetje van één jaar door de woonkamer kruipt en overal aan wil zitten.

TV Set Woonkamer.jpg

Woonkamer huidig:
    TV: Samsung UE48H6500SL, 48"Full HD.
    Sonos: Soundbar, Sub en Connect.
    DVD: Pioneer DV-400V.
    Games/ Blu-ray: Playstation 4.
    Mediabox: Ziggo Horizon.
    Platenspeler: Denon DP-300F platenspeler.

Zolder huidig:
    TV: Samsung PS50C550, 50" Full HD.
    Receiver: Pioneer VSX-1019AH A/V
    Boxen: JBL 5.1 speakerset met sub.
    Games: Playstation 1, Playstation 3.

Overzicht.jpg Setting.jpg

Nu zeker nog niet het spannendste topic van dit subforum, maar hopelijk kan ik over een tijd leuk meepraten.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 02-03-2018 om 14:21

Standaard

Kleine update, zolder toegevoegd. Dit is ook de ruimte die ik wil gaan ombouwen.

Standaard

Mooie ruimte, Al een leuke setup.
    Ben benieuwd

Standaard

We gaan eindelijk beginnen. Zolder is leeg en het materiaal is binnen, maandag starten ze met het aftimmeren van de ruimte op zolder!

Standaard

Prachtige Blu-ray kast zeg !!
    Is deze van Castor Interieur ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Atmos Bekijk bericht
    Prachtige Blu-ray kast zeg !!
    Is deze van Castor Interieur ?
    Thanks! Ja, is van Castor volgens mij, heb hem inmiddels al aardig wat jaartjes en ben er zelf erg blij mee. Er wordt nu met de vliering boven de kamer zelfs rekening gehouden met de hoogte van deze kast zodat ik hem gewoon in zijn geheel kan behouden.

Standaard

Ja zeker een mooie kast zeg..

Veel succes ik ga dit topic zeker volgen.
    Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden ..

Groetjes Driekus
    * Gaming: Mijn pc: HP Envy Phoenix 860-000nd - 2 monitors Samsung S27c750 - Bose Companion 5 - Game Consoles Nintendo: NES/SuperNes/N64/Gamecube/Wii/WiiU/3DSXL/Nintendo Switch - Game consoles Playstation - PS1-PS2-PS3-PS4 Pro ** Film:Sony KD65XE8596 - Sony STR-DN1080 - Sony UBP-X800 - Bose accoustimas - Bose 501 - bose 161 - **3D film: Samsung UE55D8000 Samsung HTS-J7500w

Standaard

Ga hem zeker ook volgen...
    Ben van plan om ook een Home Cinema te gaan bouwen , dus zeker leuk om dit soort
    topics te bekijken .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ja zeker een mooie kast zeg..

Veel succes ik ga dit topic zeker volgen.
    Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden ..

Groetjes Driekus
    Thanks! Om misschien wel direct even de verwachtingen wat te temperen : Ga eerst wel de ruimte gereed maken en beamer en scherm ophangen, maar zal direct nog geen briljant mooie thuisbioscoop zijn, dat wordt een lange termijn plan.

Standaard

Na twee weken zit de verbouwing er grotendeels op, nog paar restpuntjes die begin volgende week worden opgepakt. Er blij met het resultaat! Mooi afgewerkt en ook nog aardig wat opbergruimte boven de nieuwe kamer. Nu eens nadenken over de inrichting van de ruimte en kleurtjes op de muur etc. En uiteraard op zoek naar beamer en scherm!

Instellingen bij het plaatsen van berichten