De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard De enige echte grote baas is jarig!!!

    Gefeliciteerd Ludo...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Van harte GEFELICITEERD Ludo !! Maak er een mooie dag van en nog vele jaren in goede gezondheid !
    Groet, Jaap.

  3. #3

    Standaard

    Ook van mij, happy birthday Ludo!

  4. #4

    Standaard

    Proficiat Ludo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Tjonge jonge, wat een eer allemaal!
    Mijn dank is groot, lieve mensen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd Ludo!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Gefeliciteerd Ludo!

    Groeten van je voorganger die toevallig even kwam buurten hier...

    P.S. Volgens mij was mijn registratiedatum ongeveer 2001. Toen kreeg ik mijn eerste DVD van mijn vriendin en kocht ik mijn prachtige Sony DVP-S9000ES. Had ik nooit weg moeten doen... *snif* Good old times...
    Laatst aangepast door Herjan : 30-01-2018 om 16:59

  10. #10

    Standaard

    Dank je wel allemaal, lieve mensen! Echt te veel eer... Maar wel zeer gewaardeerd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Ludo!

    Groeten van je voorganger die toevallig even kwam buurten hier...

    P.S. Volgens mij was mijn registratiedatum ongeveer 2001. Toen kreeg ik mijn eerste DVD van mijn vriendin en kocht ik mijn prachtige Sony DVP-S9000ES. Had ik nooit weg moeten doen... *snif* Good old times...
    Kijk nou, Herjan! Dat is lang geleden! En jij zag Arnold nog? Die heb ik al zo lang niet meer gezien.
    Je mag nog steeds terugkomen hoor, je hoeft niet weg te blijven
    Hoewel allemaal wat minder mensen dan vroeger, het zijn nog steeds allemaal liefhebbers van het 'echte werk' hier.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Haha, inderdaad lang geleden. Een dinosauriër van het forum... Maar heb helaas met niemand meer contact. Had Iris nog wel op Facebook in de contacten staan, maar ook met die site ben ik gestopt.

    Als ik zo beetje rondkijk op 't forum lijkt het inderdaad rustig vergeleken met toen. Wat een cafésfeertje hing er toen in het Offtopic-topic! Tot diep in de nacht chatten daar. Gezellige meetings ook. Mooie tijd. *snif*

    Maar zal zo nu en dan weer 's rondneuzen, maar ik denk dat ik de gemiddelde leeftijd ver ontstijg. Overigens ook vrijwel geen collectie meer thuis (ex kreeg dat toebedeeld in de scheiding). Qua merchandise alleen nog LOTR en HP. En wat special editions als de bekende Franse Spider-man kist, de plexiglazen Schindlers List en natuurlijk mijn gesigneerde BoB. Je moet toch wat... Maar nog wel filmliefhebber natuurlijk. De thuisbios is er nog (wel alles nieuw behalve het scherm) en de buren hebben waarschijnlijk nog steeds een hekel aan me...

    Maar goed, voordat ik door de nieuwe crew op de vingers wordt getikt voor het jatten van dit topic en een ban krijg... Laters!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •