De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars van de makers van Game of Thrones

    http://www.starwars.com/news/game-of...tar-wars-films

    Nieuwe Star Wars films van David Benioff en DB Weiss de makers van Game of Thrones.

  2. #2

    Standaard

    Overkill.
    Een trilogie van Rian Johnson, een TV serie... en nu dit.
    Nee, dit is niet goed.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Overkill.
    Een trilogie van Rian Johnson, een TV serie... en nu dit.
    Nee, dit is niet goed.
    Weet ik niet. Rebels komt binnenkort ten einde. Ik verwacht dat Saga films na IX voorlopig stoppen.

  4. #4

    Standaard

    Het is teveel. Casual fans raken verzadigd en onmogelijk dat alles goed zal zijn.
    Maak gewoon een goede TV serie waar je al je aandacht en energie op vestigd en laat verder films even zitten.

    Op deze manier gaat heel de franchise kapot.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het is teveel. Casual fans raken verzadigd en onmogelijk dat alles goed zal zijn.
    Maak gewoon een goede TV serie waar je al je aandacht en energie op vestigd en laat verder films even zitten.

    Op deze manier gaat heel de franchise kapot.
    Zou het? Bij Marvel lijkt die verzadiging er bijvoorbeeld niet te zijn en het zal wel even duren voordat deze films er komen.

  6. #6

    Standaard

    Marvel moe en Star Wars op t randje... Ik haat Disney. Ze verzieken de boel. Straks via 20th Century FOX Marvel verder vullen met X-Men en Alien en Predator verdunnen tot t niets meer is dan een fractie van wat het was...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zou het? Bij Marvel lijkt die verzadiging er bijvoorbeeld niet te zijn en het zal wel even duren voordat deze films er komen.
    Je kunt niet zoveel produceren en verwachten dat het allemaal goed is. Bij de OT en PT zat er steeds 3 jaar tussen. 3 jaar waarin men goed kon voorbereiden. Tevens konden de absolute toppers en besten in hun vak (McQuarrie, Johnston, Tippett, etc) zich volledig focusen op de film.
    Als je zoveel gaat maken (tegelijk?) zul je mindere goden de FX/Designs etc moeten laten doen. Niet bevorderlijk voor het resultaat.
    En verder gaat imo een stukje exclusiviteit weg. Maar goed, na de Disney overname was er gelijk in dumpzaken al SW meuk te vinden.

    Inzake Marvel etc: voor mij is het echt allemaal tzelfde. Steeds weer tzelfde trucje.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op deze manier gaat heel de franchise kapot.
    Dat was precies wat ik voorspelde toen Disney de SW-franchise overnam!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Goede Tijden, Slechte Tijden in Outer Space gaat dit worden....Nee, dit zijn geen goede ontwikkelingen. Zoals Duke zegt, het gaan haastklussen zonder visie en kwaliteit worden. Fast Food voor de bioscoop: veel rommel, weinig inhoud.
    Marvel vind/vond ik nog wel te pruimen omdat het "nieuw" was en in de opbouwende sfeer is qua verhaallijn (in Infinity War is voor het eerst echt iedereen samen). Maar na Phase 3 ben ik wel benieuwd wat ze gaan doen. Ken de comics niet maar hoeveel Iron Man en Captain America films kan je blijven maken. De koek moet toch een keer op zijn zou je denken...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-02-2018 om 08:38

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zoals Duke zegt, het gaan haastklussen zonder visie en kwaliteit worden.
    Als Game of Thrones een voorbode is, dan is het bij Benioff en Weiss juist dat kwaliteit voor snelheid gaat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bij de OT en PT zat er steeds 3 jaar tussen. 3 jaar waarin men goed kon voorbereiden.
    Die 3 jaar bij de prequels was ook, omdat George Lucas alles zelf wilde doen. Schrijven / regisseren / etc. Ik denk juist dat als hij meer had gedelegeerd de films eerder af en misschien zelfs wel beter waren geweest. Ik heb overigens geen hekel aan de prequels.

    Ik hoop in ieder geval op weer een aantal goede Star Wars films en sta hier niet zo sceptisch (en zuur) tegenover.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Als Game of Thrones een voorbode is, dan is het bij Benioff en Weiss juist dat kwaliteit voor snelheid gaat.
    Dat is het em juist, GoT is die voorbode niet persé, want Disney is geen HBO en voor de SW franchise krijgen ze misschien niet zoveel vrijheid als dat ze willen. Ze zijn de bedenkers van GoT en dat betekent veel meer vingers in de pap, bij SW hebben ze een hele andere status.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht


    Die 3 jaar bij de prequels was ook, omdat George Lucas alles zelf wilde doen. Schrijven / regisseren / etc. Ik denk juist dat als hij meer had gedelegeerd de films eerder af en misschien zelfs wel beter waren geweest. Ik heb overigens geen hekel aan de prequels.

    Ik hoop in ieder geval op weer een aantal goede Star Wars films en sta hier niet zo sceptisch (en zuur) tegenover.
    1 persoon die de totale visie had en SW het beste begreep.
    Nu heb je allerlei lui die hun eigen visie erop los gaan laten. Word ik niet blij van, mede omdat ik totaal geen vertrouwen heb in de storygroup die wat SJW tintjes heeft.
    En zuur: tja. Ik ben al 35 jaar fan en ben behoorlijk ver gegaan/heb veel gedaan in mijn 'fan zijn' maar dat houdt niet in dat ik klakkeloos alles slik en geweldig vind.

    Maar wie weet zit ik er compleet naast.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maar wie weet zit ik er compleet naast.
    Laten we het hopen, dat zou voor iedereen het beste zijn

  14. #14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •