De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Man About the House - Man over de vloer- De complete serie box Just

    13 Maart brengt Just Entertainment de complete serie box van 'Man about the house' uit. Zover ik weet zijn alleen seizoen 1 t/m 4 met NL ondertiteling ooit op de Nederlandse markt uitgebracht. Alle 39 afleveringen van de jaren 70 topper zijn samengebracht in een 6 tellende DVD box. Met een adviesprijs van 24.99 euro, een zeer schappelijke prijs voor een mooi stukje nostalgie en heel belangrijk compleet!

    Hoes o.a. al te zien op bol.com

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ziet er goed uit, ik heb zelf alleen seizoen 2 nog liggen uit de 'Comedy Collection' als ik me niet vergis. Die opmerking 'De serie waarop SamSam is gebaseerd!' moet ik nog een klein beetje aan wennen, want 'Three's Company' is er ook van gemaakt in de US moeten we niet vergeten

    Maar inderdaad, gangbaar prijsje, compact setje en... Wait, ik ga misschien iets heel oneerbiedig zeggen maar ik vraag het me toch af: zit de speelfilm er ook bij...?

  4. #4

    Standaard

    En hopelijk brengen ze de bekende spin-off "George & Mildred" ook uit.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ziet er goed uit, ik heb zelf alleen seizoen 2 nog liggen uit de 'Comedy Collection' als ik me niet vergis. Die opmerking 'De serie waarop SamSam is gebaseerd!' moet ik nog een klein beetje aan wennen, want 'Three's Company' is er ook van gemaakt in de US moeten we niet vergeten

    Maar inderdaad, gangbaar prijsje, compact setje en... Wait, ik ga misschien iets heel oneerbiedig zeggen maar ik vraag het me toch af: zit de speelfilm er ook bij...?
    SamSam is hier natuurlijk bekend bij de meeste kijkers en met zo'n opmerking valt de collectie van MATH sneller in het oog van de consument. En bij mijn weten is Three's Company of één van de vele andere internationale remakes van MATH hier niet uitgezonden, dus is dat de moeite van het melden op een cover niet waard.

    En ik vrees ervoor dat de film in deze collectie is toegevoegd. Anders hadden ze dat zeker op de cover gezet lijkt mij, en aangezien ze daar enkel spreken van de 39 afleveringen van de serie...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En hopelijk brengen ze de bekende spin-off "George & Mildred" ook uit.
    Dat zou wel een mooie toevoeging zijn inderdaad. Op een paar korte releases van de eerste zoveel afleveringen na (ik heb twee van die uitgaves uit de 'Best of British Comedy' reeks liggen hier) is er in Nederland geen complete collectie van George & Mildred uitgebracht voor zover ik weet.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    13 Maart brengt Just Entertainment de complete serie box van 'Man about the house' uit. Zover ik weet zijn alleen seizoen 1 t/m 4 met NL ondertiteling ooit op de Nederlandse markt uitgebracht.
    Nee hoor DFW heeft alle 6 seizoenen al een keer uitgebracht.
    Heb hier de 6 seizoenen staan namelijk.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En hopelijk brengen ze de bekende spin-off "George & Mildred" ook uit.
    Volgens https://allesoverfilm.nl/forum/showt...serie-box-Just komt die serie ook uit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •