Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 144 worden weergegeven.

Discussie: Shrek (2-disc)

  1. #51
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Wel weer jammer dat ze niet zo'n zelfde uitgave hebben van Shrek 2!

  2. #52

    Standaard

    Ja idd, die uitgaves zijn echt lelijk. Behalve die met deel 1&2 erin, die is wel mooi. Maar er komt ook een deel 3 dus het is gewoon geldklopperij.

    Heb hem gister ook besteld, voor 8 euro is niet veel.. Hoop dat ik hem vandaag binnenkrijg.
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Ja idd, die uitgaves zijn echt lelijk. Behalve die met deel 1&2 erin, die is wel mooi. Maar er komt ook een deel 3 dus het is gewoon geldklopperij.

    Heb hem gister ook besteld, voor 8 euro is niet veel.. Hoop dat ik hem vandaag binnenkrijg.
    Dat zijn wel erg goede verwachtingen...
    Ik heb hem dinsdag besteld, en gisteravond (rond 23:00), heb ik een mail gekregen dat de visitekaartjes zijn verzonden, en dat ik ze binnen 2 dagen in huis zou hebben, nu het bijna kerst is vrees ik dat het langer kan gaan duren.... Maargoed over het algemeen is de levertijd dus 3 à 4 dagen.

  4. #54

    Standaard

    Ik kan nergens die code invoeren bij BOL. Bij mij komt er nergens te staan dat ik die kortingscode kan invoeren.

    Weet iemand mij te helpen. Ik heb al een account.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt
    Ik kan nergens die code invoeren bij BOL. Bij mij komt er nergens te staan dat ik die kortingscode kan invoeren.

    Weet iemand mij te helpen. Ik heb al een account.
    Helemaal doorgaan tot betaalmethode en dan staat onderin in beeld Coupan...

  6. #56

    Standaard

    Ben benieuwd. Voor minder dan 8 euro...

    Wel besteld, nu zien wat er binnenkomt...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ben benieuwd. Voor minder dan 8 euro...

    Wel besteld, nu zien wat er binnenkomt...
    Het is de goede versie, dit hebben 2 mensen die hem tegenlijkertijd besteld hebben met mij bevestigd. Ik weet niet of ik de mijne al binnen heb, want ik heb hem naar Kerkrade laten sturen.

  8. #58

    Standaard

    Ik ben benieuw wanneer die van mij binnen is.
    Heb dinsdag avond besteld. dus zal hopelijk deze week binnen moeten zijn.

  9. #59

    Standaard

    Sukkel dat ik ben! Ik dacht dat het hier om Shrek 2 ging... Heb dus de verkeerde besteld... Nou ja, verkoop ik m'n 1-disc editie wel voor een habbekrats. Moet alleen dus nog wel Shrek 2 een keer hebben...

    (sorry for offtopic, ben weer een slecht voorbeeld)

  10. #60

    Standaard

    Mijne is binnen, en ik kan bevestigen dat het inderdaad om de 2disc met soundtrack gaat 8)

  11. #61

    Standaard

    Hoe lang moest je erop wachten?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Hoe lang moest je erop wachten?
    Dinsdag besteld en vrijdag zeker binnen. Kon zelfs al een dag eerder zijn, want ik was namelijk niet thuis.

  13. #63

    Standaard

    Ook net besteld. Vond shrek grappig maar hoefde er niet perce een se van maar voor minder dan 8 euro kan ik hem niet laten liggen oja plus visitekaartjes lol.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  14. #64

    Standaard

    Ik had hem woensdag besteld maar hij staat nog altijd op Wordt Verwerkt . Bij iemand anders wel al verzonden?.

    Sorry voor Off Topic .

  15. #65

    Standaard

    Ik heb hem dan ook maar besteld, nu maar ff afwachten!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Ik had hem woensdag besteld maar hij staat nog altijd op Wordt Verwerkt . Bij iemand anders wel al verzonden?.

    Sorry voor Off Topic .
    Ik heb dinsdag avond besteld en staat ook nog steeds op word verwerkt.

  17. #67

    Standaard

    Ik heb hem Dinsdag op Woensdag (15 Dec´04) besteld rond 00.30,maar nog niks binnen,terwijl hun beweren dat als je iets bestelt voor Donderdag 18.00 je het Zaterdag in huis hebt.
    Dus je zou zeggen voor Woensdag 18.00 bestelt Vrijdag in huis.

  18. #68

    Standaard

    Gisteren ook besteld, ben benieuwd. Ze zullen waarschijnlijk nog nooit zo veel cd-roms voor visitekaartjes hebben verkocht .

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Gisteren ook besteld, ben benieuwd. Ze zullen waarschijnlijk nog nooit zo veel cd-roms voor visitekaartjes hebben verkocht .
    Het is geen cd-rom maar het zij 10 vellen met 8 visitekaartjes, dus 80 visitekaartjes.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Gisteren ook besteld, ben benieuwd. Ze zullen waarschijnlijk nog nooit zo veel cd-roms voor visitekaartjes hebben verkocht .
    Het is geen cd-rom maar het zij 10 vellen met 8 visitekaartjes, dus 80 visitekaartjes.
    Merkwaardig, ik lees toch echt op bol.com dat een CD-ROM er iets mee te maken heeft.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Gisteren ook besteld, ben benieuwd. Ze zullen waarschijnlijk nog nooit zo veel cd-roms voor visitekaartjes hebben verkocht .
    Het is geen cd-rom maar het zij 10 vellen met 8 visitekaartjes, dus 80 visitekaartjes.
    Er staat categorie CD-ROM/ Nederlandse versie en iets verderop pc. Maar je hebt gelijk, ik heb niet goed verder gelezen. Het maakt ook niet uit wat het is. Het gaat mij om die dvd, ik heb geen visitekaartjes of cd-rom voor visitekaartjes nodig (als het kaartjes zijn gebruik ik ze wel als notitieblaadjes en als het een cd-rom is, wordt ie misschien wel gepromoveerd tot onderzetter ).

  22. #72

    Standaard

    Ik had hem ook dinsdag besteld voor minder dan 8 euro en ik had hem 2 dagen later binnen,goeie deal toch? :wink:

    de 1 disc editie mag de deur uit.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vonky
    Gisteren ook besteld, ben benieuwd. Ze zullen waarschijnlijk nog nooit zo veel cd-roms voor visitekaartjes hebben verkocht .
    Het is geen cd-rom maar het zij 10 vellen met 8 visitekaartjes, dus 80 visitekaartjes.
    Er staat categorie CD-ROM/ Nederlandse versie en iets verderop pc. Maar je hebt gelijk, ik heb niet goed verder gelezen. Het maakt ook niet uit wat het is. Het gaat mij om die dvd, ik heb geen visitekaartjes of cd-rom voor visitekaartjes nodig (als het kaartjes zijn gebruik ik ze wel als notitieblaadjes en als het een cd-rom is, wordt ie misschien wel gepromoveerd tot onderzetter ).
    Ik heb het hier liggen, dus het zijn wel degelijk visitekaartjes :wink:

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers

    Ik heb het hier liggen, dus het zijn wel degelijk visitekaartjes :wink:
    Het worden dus notitieblaadjes .

  25. #75

    Standaard

    Ik heb net gekeken op de BOL site en er staat nog steeds wordt verwerkt.
    En ik heb de visitekaartjes met de dvd vorige week dinsdag besteld.
    Dus een week geleden.
    Is dit normaal.
    en krijg je eerst een mailtje als ie wordt verzonden?

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •