Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik heb zelf een aantal dvd's regio 1 maar als ik het prijsverschil zie dan kan ik net zo goed voor 5 of 6 tientjes een simpele regiovrije speler kopen. Dan ben ik per saldo goedkoper uit.
    Dat is een beetje nou net niet mijn bedoeling haha. Met upscaling is Oppo superieur dus die wil ik zowiezo niet passeren door een goedkope blu ray speler die regio vrij is.

    bovendien staan er onder / schuinonder mijn tv al: HD DVD speler, PS3, PS4, Xbox OneX, Wiiu Switch, Shield, Ziggo box, center speaker, receiver nog een apparaat gaat nergens meer passen denk ik hahaha :P
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    bovendien staan er onder / schuinonder mijn tv al: HD DVD speler, PS3, PS4, Xbox OneX, Wiiu Switch, Shield, Ziggo box, center speaker, receiver nog een apparaat gaat nergens meer passen denk ik hahaha :P
    Zo heeft iedereen een eigen voorkeur. Bij mij staat er nu een Bluray, Horizonbox en een ps3. De ps4 staat naast de tv samen met een mediaspelertje. Ik heb nog wat ruimte over voor die eventuele regiovrije speler. Ik heb gelukkig voor de brede versie van de tv-kast gekozen.

  3. #28
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ongeveer een jaar geleden het meeste eruit gegooid. Staat alleen de Denon, de OPPO, de Onkyo als externe versterker en de Xbox One X en de PC. De rest staat allemaal ergens stof te vangen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #29

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een betaalbare 4K speler en kwam in eerste instantie uit bij een Panasonic. Nu heb ik de DP-UB824EGK en de DP-UB424EGK naast elkaar gezet. Naast een behoorlijk verschil in prijs zie ik verder zo niet al te veel verschillen. Zie ik iets over het hoofd of kloppen de gegevens misschien niet op de site?

    Mocht iemand nog een andere goede optie weten dan hoor ik het ook graag! Heb nog gezocht naar andere spelers die in dit topic voorbij komen, maar een redelijk deel hiervan is volgens mij niet meer verkrijgbaar.


  5. #30

    Standaard

    Ik zou nog even verder Googlelen naar specs en verschillen want ik zie bijvoorbeeld al dat er geen DV ondersteuning wordt genoemd in de lijst. Verder heb ik eind vorig jaar een Sony X700 gekocht, een erg betaalbare speler met DV ondersteuning. Voldoet prima voor mij.

    Edit: vergelijk deze specs even:

    Specs op Tweakers van UB424

    Specs op Tweakers van UB824

    Eerste wat dan al opvalt is dat de 424 geen DV ondersteunt en de 824 wel.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-03-2019 om 09:28

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou nog even verder Googlelen naar specs en verschillen want ik zie bijvoorbeeld al dat er geen DV ondersteuning wordt genoemd in de lijst. Verder heb ik eind vorig jaar een Sony X700 gekocht, een erg betaalbare speler met DV ondersteuning. Voldoet prima voor mij.

    Edit: vergelijk deze specs even:

    Specs op Tweakers van UB424

    Specs op Tweakers van UB824

    Eerste wat dan al opvalt is dat de 424 geen DV ondersteunt en de 824 wel.
    Bedankt voor je reactie! Als het goed is komt de Sony X700 hier morgen binnen.

  7. #32

    Standaard

    Volgende maand komt de sony x800M2 uit 329euro momenteel. Ik ben benieuwd of het niet eigenlijk de x700 in het steviger jasje van de x800 zal zijn.

    https://www.amazon.de/Sony-UBP-X800M...gateway&sr=8-3

    Het voordeel van een blu ray speler die ook als een mediaserver kan streamen is dat je audio/videofiles op je computer kan laten afspelen op b.v.) de x800. Je kiest de pc files dan vanuit de x800 (serviio) .Standaard audio files kan windows media player ook zelf met de keuze afspelen op b.v. x800 in het windows menu.De rest afspelen doe ik dus met serviio (serviio dat is ook al oude software en heeft een simpel folder structuur menu maar het werkt wel inclusief de pcdrives) Toch een leuke gratis bonus op een blu ray speler.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie! Als het goed is komt de Sony X700 hier morgen binnen.
    Geen dank en goede keuze!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Als het goed is komt de Sony X700 hier morgen binnen.
    Ik zou dan in eerste instantie niet gelijk de software updaten als ie de melding geeft firmware v .0277 voor de x700 Want dan verlies je waarschijnlijk gelijk al die Gracenote funktie voordat je die zelfs gezien hebt.Gracenote heeft sony een tijdje geleden verkocht Kan je tenminste eerst nog even testen of je de gracenote funktie niet toch wel handig vind met cd tracks info enz Updaten kan altijd nog later indien nodig.Gewoon negeren en software notificatie voorlopig uitzetten in menu.

    Ik draai trouwens nog prima op firmware van stuk of 2 terug van vorig jaar v .78 voor de x800 dus totdat ik ergens tegenaan loop dat het echt moet blijft ie firmware erin.Ik zet software notificatie ook altijd van te voren uit op spelers.
    Er zal toch wel een vrij recente fabrieks firmware inzitten in jouw x700 dus ik zou het voorlopig even zo laten.
    Tenzij die D vision update er nog niet in zit op die x700 ...dan zal je daar wel op gegeven moment voor kiezen

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ik zou dan in eerste instantie niet gelijk de software updaten als ie de melding geeft firmware v .0277 voor de x700 Want dan verlies je waarschijnlijk gelijk al die Gracenote funktie voordat je die zelfs gezien hebt.Gracenote heeft sony een tijdje geleden verkocht Kan je tenminste eerst nog even testen of je de gracenote funktie niet toch wel handig vind met cd tracks info enz Updaten kan altijd nog later indien nodig.Gewoon negeren en software notificatie voorlopig uitzetten in menu.

    Ik draai trouwens nog prima op firmware van stuk of 2 terug van vorig jaar v .78 voor de x800 dus totdat ik ergens tegenaan loop dat het echt moet blijft ie firmware erin.Ik zet software notificatie ook altijd van te voren uit op spelers.
    Er zal toch wel een vrij recente fabrieks firmware inzitten in jouw x700 dus ik zou het voorlopig even zo laten.
    Tenzij die D vision update er nog niet in zit op die x700 ...dan zal je daar wel op gegeven moment voor kiezen
    Bedankt voor de tip. Heb hem net aangesloten en nog geen updates geïnstalleerd. Later vandaag komen er als het goed is ook een paar 4K blurays binnen, dan kan ik echt testen. Al zal dat meer morgen worden aangezien ik vanmiddag een bezoekje ga brengen aan whiskeyfestival.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Heb hem net aangesloten en nog geen updates geïnstalleerd. Later vandaag komen er als het goed is ook een paar 4K blurays binnen, dan kan ik echt testen. Al zal dat meer morgen worden aangezien ik vanmiddag een bezoekje ga brengen aan whiskeyfestival.
    Nou, dan moet je morgen niet gaan klagen als het beeld van je X700 wat wazig is... . Maar gelukkig wel in UHD-kwaliteit, dat dan weer wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •