De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Atmos Demo files

  1. #1

    Standaard Atmos Demo files

    Weet iemand een leuke site waar ik demo materiaal kan downloaden? Om op een USB stick te zetten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas zijn ze overal verwijderd waar je ze eerst nog gewoon kon downloaden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Verdomd, ze staan er nog wel? Had gehoord dat dit binnenkort niet meer mag. Maart of zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Verdomd, ze staan er nog wel? Had gehoord dat dit binnenkort niet meer mag. Maart of zo.
    Dat verhaal werd vorig jaar ook al de wereld ingeslingerd. Niks van waar.

  6. #6

    Standaard

    kijk bij spotnet of place2home

  7. #7

    Standaard

    Goedemiddag, even een up. Welke demo-trailers zijn de beste voor het testen van Atmos? Ik ga komende donderdag een soundbar beluisteren en naast wat ze zelf hebben, kan ik ook wat op usb meenemen. Ik heb al een paar gevonden waaronder Escape en Universe maar wellicht zijn er ook echte movie trailers in atmos die je kan downloaden.
    Laatst aangepast door martwout : 07-12-2020 om 17:13

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Goedemiddag, even een up. Welke demo-trailers zijn de beste voor het testen van Atmos? Ik ga komende donderdag een soundbar beluisteren en naast wat ze zelf hebben, kan ik ook wat op usb meenemen. Ik heb al een paar gevonden waaronder Escape en Universe maar wellicht zijn er ook echte movie trailers in atmos die je kan downloaden.
    https://thedigitaltheater.com/dolby-trailers/

    Leuke voorbeelden, ook met verschil in dd+ en volwaardige dolby atmos.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Bedankt voor de link. De stick heeft nu een aantal demo's waaronder 2 met verschil DD+ en volwaardig.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bedankt voor de link. De stick heeft nu een aantal demo's waaronder 2 met verschil DD+ en volwaardig.
    Ben benieuwd naar jouw ervaringen met de soundbar.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hier nog meer trailers en demos.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hier nog meer trailers en demos.
    Bedankt. Ik ben inmiddels net terug van de luisterafspraak. Ik had hem al een keer in stereo gehoord maar nu ook in surround incl atmos. Ik had al gedacht dat als dit ook beviel het rond was en zodoende met soundbar thuisgekomen. Nu even morgen meten en plank halen om TV te gaan verhogen zodat het beeld er net boven blijft. Maar prachtig geluid. Ik heb mijn budget verhoogd (kan het prima betalen) en wat meer uitgegeven. Eerder ook eentje van Bowers gehoord en daardoor overtuigd van geluidskwaliteit van de duurdere merken. Is een Sennheiser geworden mede ook dat je al met alleen soundbar behoorlijk surround kan kriijgen. Ik heb geen zeeën aan m2 dus dit past goed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •