De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Altered Carbon (Netflix)

    Heerlijke nieuwe serie van Netflix die mij op veel gebieden wist te verrassen. Het plot, in het begin wat lastig te volgen, weet goed te onderhouden, mede door het goede acteerwerk en de boeiende karakters. Er is een goede afwisseling tussen dialoog en actiescènes. Wat de serie daarnaast zeker het kijken waard maakt is de heerlijke SF-sfeer die erg doet denken aan Blade Runner. De sets, kostuums etc. alles sluit perfect op elkaar aan en de special effect/ actiescènes zijn van zeer hoog niveau. Aanrader!

    IMDB


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heerlijke nieuwe serie van Netflix die mij op veel gebieden wist te verrassen. Het plot, in het begin wat lastig te volgen, weet goed te onderhouden, mede door het goede acteerwerk en de boeiende karakters. Er is een goede afwisseling tussen dialoog en actiescènes. Wat de serie daarnaast zeker het kijken waard maakt is de heerlijke SF-sfeer die erg doet denken aan Blade Runner. De sets, kostuums etc. alles sluit perfect op elkaar aan en de special effect/ actiescènes zijn van zeer hoog niveau. Aanrader!
    Ik vond het een aardige serie, maar het greep me niet helemaal. Het verhaal miste voor mij een beetje focus.

  3. #3

    Standaard

    Het begon met veel potentie en dito sfeer maar het kakt al gauw in. Erg jammer. Snak wel naar een nieuwe echt goede scifi serie. Sinds BSG (2003) niet echt meer iets voorbij gekomen. Ben ergens rond aflevering 5-6 gestopt. Maar k heb nog altijd geen behoefte het weer op te pakken.
    Laatst aangepast door Chris W : 17-02-2018 om 11:31

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Het begon met veel potentie en dito sfeer maar het kakt al gauw in. Erg jammer. Snak wel naar een nieuwe echt goede scifi serie. Sinds BSG (2003) niet echt meer iets voorbij gekomen. Ben ergens rond aflevering 5-6 gestopt. Maar k heb nog altijd geen behoefte het weer op te pakken.
    The Expanse al geprobeerd?

  5. #5

    Standaard

    Zeker wel een geslaagde serie. In het begin leek het meer een Blade Runner rip-off, maar het ontwikkelt wel degelijk zijn eigen verhaal en stijl. Er is genoeg ontwikkeling van de karakters en het concept vond ik toch heel aardig bedacht. Eigenlijk gewoon een who-done-it in een schitterende setting.
    Beeldkwaliteit is echt goed, behoort qua bij het beste wat ik tot nu toe heb gezien op netflix (Dolby Vision voor de liefhebbers).

  6. #6

    Standaard

    Heb het seizoen inmiddels helemaal uit. Kabbelde op een gegeven moment wel wat voort, maar heb mij er toch prima mee vermaakt!

  7. #7

    Standaard

    Seizoen 2 staat er sinds gisteren op. Het verhaal speelt zich 30 jaar later af. Eén nadeel voor mij: ik ben geen fan van Anthony Mackie. Voor mij heeft hij te weinig charisma om een hoofdrol te spelen. Maar goed, ik heb pas 1 deel gezien dus even kijken hoe het zich ontwikkelt. Nog 7 delen te gaan, maar ik mis Joel Kinnaman nu al.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •