Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat Harry zegt klopt. Wij lezen dergelijke posts als 1 plus. Behalve uiteraard als er duidelijk bijstaat dat het gaat om meerdere transacties met dat ene persoontje.

  2. #52

    Standaard

    Is het eigenlijk toegestaan om als verkoper de "winkelwaarde" te vermelden? Ze zijn als gewoonlijk nooit de werkelijke winkelwaarde en dus misleidend.

  3. #53

    Standaard

    Misschien kan iemand even helpen. Het lukt me niet om anderen te plussen in de traderslijst. Er staat dat ik niet ingelogd ben maar nergens een mogelijkheid om dat te doen. (Op het forum ben ik dan natuurlijk wel ingelogd.) Erg vervelend voor de mensen met wie ik handel.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Mackey
    Misschien kan iemand even helpen. Het lukt me niet om anderen te plussen in de traderslijst. Er staat dat ik niet ingelogd ben maar nergens een mogelijkheid om dat te doen. (Op het forum ben ik dan natuurlijk wel ingelogd.) Erg vervelend voor de mensen met wie ik handel.
    hey Frank,

    je moet het "altijd inloggen" vakje ff aanvinken!

    Dus eerst uitloggen, opnieuw inloggen met vinkje aan en dan kan je plussen!

    groeten,
    Coen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Ik heb nog even een vraagje over het systeem van plussen en minnen. In de uitleg wordt alleen over DVD's gepraat, maar het kan ook op een andere deal van toepassing zijn (merchandise)?

    En hoe snel na het afronden van de deal moet je reageren met je plus of je min?
    Have a nice day !

  6. #56

    Standaard

    Ja, ook gewoon merchandise.. het gaat om de goede deals die hier worden gesloten.


    Je hebt voldoende tijd om te reageren met je plus of je min.

  7. #57

    Standaard

    Hallo Rein,

    Kun jij mij uitleggen hoe de website precies werkt, ik heb me ingeschreven, maar ik weet niet hoe ik dvd's te koop kan aanbieden en hoe kan ik iemand een bericht sturen zonder dat het voor iedereen zichtbaar is.

    gr.
    john
    j.verbiesen@de-combi.nl

  8. #58

    Standaard

    Beste John,

    Zoals je in het profiel van Rein kunt zien, is hij al ongeveer een half jaar niet meer actief op dit forum. Wat ik je kan aanraden is eens rustig de sticky's (de vaste topics bovenaan een subforum die beginnen met "Belangrijk") te lezen. Bijvoorbeeld deze: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=17946

    Andere tip: plaats nooit je e-mailadres op een forum tenzij je een liefhebber bent van spam.

  9. #59

    Standaard

    Neem anders dit draadje even door (klik op "dit") (heb het dan misschien niet voor niets geschreven ), dan vind je ook wat info terug over het forum. Welkom in elk geval!
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #60

    Standaard

    Hoi,

    Mag je kortingsbonnen van mediadis aanbieden ?
    Ik zit nog met kortingsbonnen waar ik niets mee ben
    Laatst aangepast door IveC : 26-05-2009 om 16:44

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Vraagje over de plusjes/minnetjes. Ik was in onderhandeling over een paar dvd-boxen, had ook om foto's gevraagd, zodat ik de staat van de boxen kan beoordelen. Daar steeds geen reactie op gehad, toen ineens "Bent u nog geïnteresseerd?". Toen heb ik weer gestuurd dat ik om foto's had gevraagd, maar die kwamen eraan als ik dat nog wilde. Ik gaf aan dat nog te willen en stuurde later nog een reminder, waarop ik ineens het bericht kreeg dat de boxen al verkocht waren! Erg vervelend, want ik had nergens anders gereageerd, omdat ik met deze persoon aan het handelen was. Tussen eerste reactie vanuit de verkoper en het verkopen zat zeker drie weken.
    Mag ik hiervoor een min geven?

  13. #63

    Standaard

    Aangezien er geen (ver)koopbevestiging/overeenkomst was tussen jullie lijkt me dat niet nodig. Vervelend is het overigens wel en daar mag je diegene via PM best op aanspreken dat dit in de toekomst anders mag.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Heeft er iemand ooit geruild met frankeermachine? Ik ben nu al bijna een maand aan het wachten op een blu-ray die hij me zou sturen, maar nog niets binnen gehad. Ook geen reactie gekregen op bericht in topic en via PM, terwijl ik kan zien dat hij wel ingelogd is geweest. Hij is een 3*** trader dus ik verwacht er eigenlijk toch wel wat meer van.. Hoe kan dit geschil uiteindelijk opgelost worden als ik nog steeds geen reactie krijg?

  16. #66

    Standaard

    ik had vorig jaar augustus iets bij heb gekocht (via moviemeter), netjes het geld overgestort en ook nooit meer van hem vernomen

  17. #67

    Standaard

    Nou dat klinkt niet zo heel hoopvol. Kan er hier vanuit de admins nog actie ondernomen worden?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •