De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Wat is dit ?

  1. #1

    Standaard Wat is dit ?

    Ik krijg soms van deze blurr-achtige dingen op mijn beeldscherm bij donkere scenes. Wat is dit? Alle beeldverbeteraars staan uit. Philips 55pus6162.


    6851081F-114B-423B-810A-659733477979.jpg
    Laatst aangepast door lennox-06 : 19-02-2018 om 23:33

  2. #2
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Is dit DVD? of Bluray of gewoon TV?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Misschien word je hier iets wijzer van..

    http://www.avsforum.com/forum/166-lc...ocky-mess.html
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Is dit DVD? of Bluray of gewoon TV?
    4k bluray in the heart of the sea het begin. met normale blurays heb ik dit niet.
    Laatst aangepast door lennox-06 : 19-02-2018 om 23:34

  5. #5

    Standaard

    De vraag is: als iemand reageert, ga je die persoon dan wel geloven ? Ik heb wel een idee, maar uit het verleden blijkt dat je niet snel iets van iemand aanneemt, dus ik hoop voor je dat iemand anders nog reageert.

  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik heb dit wel eens bij DVDees gezien. Lagere resolutie dan Bluray's zeg maar. Volgens mij heb ik deze vraag ook ooit eens gesteld hier. @rogue.. Wat denk je dat dit is dan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb dit wel eens bij DVDees gezien. Lagere resolutie dan Bluray's zeg maar. Volgens mij heb ik deze vraag ook ooit eens gesteld hier. @rogue.. Wat denk je dat dit is dan? Ik wil het eigenlijk ook wel weten...

    ik heb het al opgelost. het had met de 'helderheid' instelling van mijn tv te maken. deze stond op 50 vanaf 45 waren de blokjes weg. de helderheid had met de scherpte instellingen van het beeld te maken (staat in de omschrijving van die instelling). heb nu ook veel betere zwart waardes. ik had nooit met de helderheid gespeelt, ik dacht dat het totaal irrelevant was. ik ben weer blij

  8. #8
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik heb het al opgelost. het had met de 'helderheid' instelling van mijn tv te maken. deze stond op 50 vanaf 45 waren de blokjes weg. de helderheid had met de scherpte instellingen van het beeld te maken (staat in de omschrijving van die instelling). heb nu ook veel betere zwart waardes. ik had nooit met de helderheid gespeelt, ik dacht dat het totaal irrelevant was. ik ben weer blij
    Top!!
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #9

    Standaard

    T enige wat je hebt gedaan is die blokjes wegstoppen in t donker, maw ze zijn er nog wel alleen je ziet ze niet meer
    Zulke afwijkingen zitten in t bronmateriaal, oftewel je schijfje, stream of download.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •