De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thuisbioscoop on a budget

    Hallo iedereen,

    Na lang hier rond te hebben gekeken toch maar een topic aangemaakt om zo mijn film plekje te laten zien.

    Ik zou me even voorstellen.
    Ik ben Gerjan 23jaar student en nog thuis wonend.
    Na vele topics te hebben gezien van prachtige thuisbioscopen, Knaagde het al gouw, Om zelf ook een film plekje te creëren. Ik keek vooral veel films op mijn slaapkamer maar als ik dan met meer mensen film wou gaan kijken was dat toch wel een krappe bedoeling.
    De jaren verstreken en heel wat bioscoop bezoekjes verder bleef het verlangen naar een thuisbioscoop toch hangen. Maar hoe bouw ik zoiets ?, Waar haal ik het geld vandaan ?, Hebben we hier thuis de ruimte ervoor ?
    Naar lang overleggen thuis zijn we tot de conclusie gekomen het tuinhuisje te verbouwen tot thuisbioscoop, Maar dat ik zelf alle spullen bij elkaar moest kopen/verzamelen die ik nodig zou hebben.
    Het tuinhuisje was verder goed alleen was in de verre verte geen gezellige thuisbioscoop.
    Ik heb lang op Marktplaats rondgekeken en veel bij kringlopen langsgegaan om te kijken of ik daar met het studentenbudget wat ik had, Leuke apparatuur mee aan kon schaffen.

    Apparatuur :

    Front speakers : zelfbouw ?
    Center speaker : Chario syntar center
    Subwoofer :
    Harmankardon ts11
    Achter speakers : 2x
    chario syntar 100
    Surround/achter speakers : audiolab symbol
    Beamer: Acer 4:3 1080p
    versterker:
    Onkyo tx sr607
    Media : Xbox One


    Mijn oude film kijk hoekje:



    Hier begon het allemaal :


    De meest huidige foto van in het begin die ik kon vinden, Voorheen stonden hier nog meer fitness apparaten in.



    Mijn idee was op de speakers op een soort podium/verhoging te zetten.


    Toen kwam ik deze rare lummels tegen bij de kringloop bij mij in het dorp. Het zijn zelfgemaakte speakers en ze waren nogal beschadigt.