De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Top 5 Beste films van Meryl Streep

    Top 5 Beste films van Meryl Streep

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik mis Out of Africa Ludo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik mis Out of Africa Ludo
    Met Meryl Streep kun je eigenlijk geen top 5 hebben, dat moet minimaal een top 15 zijn...
    Zo veel films die buiten de top 5 vallen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Met Meryl Streep kun je eigenlijk geen top 5 hebben, dat moet minimaal een top 15 zijn...
    Zo veel films die buiten de top 5 vallen...
    Eens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Ik ben geloof ik 1 van de weinige mensen die een beetje jeuk krijgen van Meryl Streep. Niet altijd hoor, The Devil Wears Prada vond ik geslaagd, maar zeker in de film die Pep noemt (Out of Afrika) vond ik haar vreselijk irritant. Des te verbazingwekkender was het dat ik haar wel geweldig vond in The Post.
    Dat ze ook zo vaak genomineerd is, vind ik belachelijk; elk jaar zijn er zoveel meer die het verdienen.

  6. #6

    Standaard

    Een film die (bijna) nooit wordt genoemd, maar waarin zij - in mijn herinnering althans - een sterke rol vertolkt, is Silkwood. Ik wacht nog steeds op een goede blu-ray release daarvan. Er is bij mijn weten nu enkel een matige uitgave in de US verkrijgbaar.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •