De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Invelos website offline?

    Ik wilde wat titels wijzigen/upgraden in dvdprofiler, maar gisteren en vandaag is de website offline. Het was al een tijdje geleden dat ik die website bezocht had, dus ik vroeg me af of dit al langer is of dat ik gewoon pech heb dat ze sinds gisteren offline zijn?

  2. #2

    Standaard

    Voor het eerst dat ik dat merk, eergisteren zat ik nog op de website en ben een regelmatige bezoeker. Even afwachten maar.

  3. #3

    Standaard

    zelfde probleem hier...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard



    Ik dacht, laat ik ook eindelijk eens een nuttige bijdrage leveren.

    Nog steeds offline.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Daarom hou ik alles bij in Excel. Kan ik zoveel toevoegen als ik wil en hoef ik niet bang te zijn dat mijn hele database opeens offline is (vanwege een of andere reden). Het enige vervelende is dat je al die info zelf moet opzoeken en inkloppen.

  7. #7

    Standaard

    De site is terug online! Joepie!

  8. #8

    Standaard

    Ze hadden daar in Virginie een heel zware storm. Bekijk de beelden maar op ABC News.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Gelukkig.

  10. #10

    Standaard

    Nu de website weer online is wilde ik een titel toevoegen, maar om die titel te voegen heb ik een disc ID nodig en die weet ik niet. Mijn PS4 geeft geen disc ID weer en ik heb geen BR speler in mijn laptop.

    Is er iemand die "The Mummy: Complete Legacy Collection" heeft (UK edition, Blu Ray) en mij de disc ID van de eerste disc kan vertellen?

    Edit. Disc ID kan niet handmatig aangepast worden
    Laatst aangepast door Marcccc : 05-03-2018 om 16:56

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •