De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lost in Space (Netflix, 2018 - )

    Tsja, voor sci-fi liefhebbers zoals ikzelf, is dit misschien nog wat. Beter dan de laatste film uit '98 lijkt mij niet zo moeilijk .


  2. #2

    Standaard

    Danger Will Robinson! Goed dat ze dat terug hebben laten komen in de trailer (voor diegenen die al iets weten over Lost in Space)
    (tenzij dit weer een andere trailer is)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ik ben hem nu aan het bekijken. Ik ben er nog niet wild van.

    Eind december vorig jaar is trouwens seizoen 3 in premiere gegaan en blijkbaar is dat ook het laatste seizoen. De serie is niet het succes geworden dat Netflix ervan hoopte.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik ben hem nu aan het bekijken. Ik ben er nog niet wild van.

    Eind december vorig jaar is trouwens seizoen 3 in premiere gegaan en blijkbaar is dat ook het laatste seizoen. De serie is niet het succes geworden dat Netflix ervan hoopte.
    Waaruit concludeer je dat? Toen seizoen 3 werd aangekondigd, werd al meteen gemeld dat dat het laatste seizoen zou zijn. Vond het een vermakelijke serie.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waaruit concludeer je dat? Toen seizoen 3 werd aangekondigd, werd al meteen gemeld dat dat het laatste seizoen zou zijn. Vond het een vermakelijke serie.
    Ik meen gelezen te hebben dat Netflix de show te duur vond t.o.v. het aantal kijkers die het trok. Maar ik moet zeggen dat ik de bron daarvan nu ook niet meer terug kan vinden. En wat ik nu lees is dat de serie inderdaad altijd al 3 seizoenen zou duren.

    Afgezet tegen de weinige afleveringen die ik gezien heb van de originele serie en van de film uit 1998 vind ik deze serie tot nu toe wel een beetje generiek. Ik heb inmiddels de eerste 8 afleveringen gezien en dat is wat minder exotisch dan de voorgaande incarnaties van Lost in Space. Het doet eigenlijk meer denken aan Battlestar Galactica maar dan met een minimaal aantal scenes in de ruimte. Ik blijf wel kijken maar ik had gewoon andere verwachtingen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •