Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heeft het zin om deze op Amazon.de te bestellen?
    Nederlandse ondertiteling is voor mij geen must...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  2. #27

    Standaard

    Het is eigenlijk te gek voor woorden, ik ga denk ik verhuizen naar de grensstreek

    https://www.mediamarkt.be/nl/product...y-1721893.html

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Heeft het zin om deze op Amazon.de te bestellen?
    Nederlandse ondertiteling is voor mij geen must...
    Ik kijk voor Duitse specs altijd op deze site.

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...d-blu-ray-disc

    Er wordt alleen nog niet vermeld wat de core van de atmos is. Als je veilig wil zijn moet je UK versie bestellen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Heeft het zin om deze op Amazon.de te bestellen?
    Nederlandse ondertiteling is voor mij geen must...
    De Duitse Batman v Superman had hetzelfde probleem weet ik uit ervaring. Ik zou het er niet op gokken.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #30

    Standaard

    De 4k steelbook vanop amazon.fr heeft zo te zien toch Engels en Frans in Atmos + nl subs

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    De 4k steelbook vanop amazon.fr heeft zo te zien toch Engels en Frans in Atmos + nl subs
    Staat inderdaad nu Nederlands bij, goed teken aangezien deze weer een combo is van de 4k en 3D.

    Ik ben alleen niet zo dol op steelbooks.


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    De 4k steelbook vanop amazon.fr heeft zo te zien toch Engels en Frans in Atmos + nl subs
    Zou er niet op gokken. Niet voor de reguliere bluray iig. Zal vast dezelfde disc zijn als de NL uitgave

  8. #33

    Standaard

    Het zal ongetwijfeld dezelfde disc zijn als in Nederland. En de disc is wel voorzien van Engels en Frans Dolby Atmos, alleen heeft de Engelse een core van Dolby Digital Plus, terwijl de Franse een core heeft van Dolby TrueHD.

  9. #34

    Standaard

    hmmm, moet nog maar een goed oriënteren...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  10. #35

    Standaard

    Net inderdaad de digibook binnen en het staat specifiek op de acherkant: "Dolby Atmos Dolby Digital Plus English Dolby Atmos Dolby TrueHD Francais". Ze schamen zich er zelfs al niet meer voor....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Net inderdaad de digibook binnen en het staat specifiek op de acherkant: "Dolby Atmos Dolby Digital Plus English Dolby Atmos Dolby TrueHD Francais". Ze schamen zich er zelfs al niet meer voor....
    Het is in ieder geval wel transparant.

  12. #37

    Standaard

    Pff 4k steelbook is sinds gisteren verzonden van amazon.fr met prime 1 day delivery en heeft weeral ne dag vertraging... Waarom betaalt ge dan voor prime. 2 keer besteld van amazon.fr, 2 keer dag vertraging

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Pff 4k steelbook is sinds gisteren verzonden van amazon.fr met prime 1 day delivery en heeft weeral ne dag vertraging... Waarom betaalt ge dan voor prime. 2 keer besteld van amazon.fr, 2 keer dag vertraging
    Gewoon melding van maken, vaak krijg je dan wel een vergoeding.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Pff 4k steelbook is sinds gisteren verzonden van amazon.fr met prime 1 day delivery en heeft weeral ne dag vertraging... Waarom betaalt ge dan voor prime. 2 keer besteld van amazon.fr, 2 keer dag vertraging
    Ik ben erg benieuwd welke disc hiervan NL ondertiteling hebben, misschien kun dat doorgeven als hij binnen is?

  15. #40

    Standaard

    De mijne komt pas op de 23ste ben benieuwd..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Pff 4k steelbook is sinds gisteren verzonden van amazon.fr met prime 1 day delivery en heeft weeral ne dag vertraging... Waarom betaalt ge dan voor prime. 2 keer besteld van amazon.fr, 2 keer dag vertraging

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben erg benieuwd welke disc hiervan NL ondertiteling hebben, misschien kun dat doorgeven als hij binnen is?
    Zal ik doen

  17. #42

    Standaard

    Ok vandaag dan toch aangekregen, alle 3 de discs hebben nl subs. En op de 4k Engels en Franse dolby atmos truehd

    IMG_20180322_151113.jpg
    IMG_20180322_151121.jpg
    IMG_20180322_151212.jpg
    IMG_20180322_151121(1).jpg
    Laatst aangepast door Gouden : 22-03-2018 om 14:22

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    De Engelse DD-THD Atmos track is ca. 5gb en gezien de gebruikte disc capaciteit van de 2D versie kan deze er 2x op.

    Het is dus een bewuste keus van Warner om ons te pesten
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De Engelse DD-THD Atmos track is ca. 5gb en gezien de gebruikte disc capaciteit van de 2D versie kan deze er 2x op.

    Het is dus een bewuste keus van Warner om ons te pesten
    Ik zie het probleem ni ze, 5GB is toch normaal voor een atmos track?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ik zie het probleem ni ze, 5GB is toch normaal voor een atmos track?
    Wat Hombre bedoelt, is dat er op de disc genoeg ruimte was om er een DTS HD MA track op te zetten in het Engels in tegenstelling tot de lossy Dolby Digital Plus die ze er nu op hebben gezet. Dus slechtere kwaliteit, terwijl er genoeg ruimte was voor goede kwaliteit!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wat Hombre bedoelt, is dat er op de disc genoeg ruimte was om er een DTS HD MA track op te zetten in het Engels in tegenstelling tot de lossy Dolby Digital Plus die ze er nu op hebben gezet. Dus slechtere kwaliteit, terwijl er genoeg ruimte was voor goede kwaliteit!
    ah op de gewone br dus

  23. #48

    Standaard

    Ik ga nu genieten van Justice league steelbook van Amazon.fr 4k versie met gewoon de Engelse Dolby Atmos track

  24. #49
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is het nadeel van de UK-versie. Dan moet je minimaal een weekje wachten, want hij komt pas later (26e) uit en moet dan nog verstuurd worden. En wacht ik daar graag op. Engelse dubbeldip zelfs.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #50

    Standaard

    Even wat simpele vergelijkingen.

    De NL = Disc Size: 41.313.618.110 bytes

    English Dolby Digital Plus Audio + Atmos 7.1 / 48 kHz / 640 kbps = 1,26 GB (1.361.295.936 bytes)
    English Dolby TrueHD + Atmos 7.1 / 48 kHz / 3879 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB) = 3,62 GB (3.895.752.438 bytes)

    Dan moet dat dus passen.
    Wat verder nog op valt is dat ook de Engelse DTS track een lagere kwaliteit heeft want die is 16bit i.p.v. 24bit, terwijl die DTS track compleet overbodig is bij,
    want beide Dolby Atmos tracks hebben een CORE en zijn daarmee volledig backward compatible.

    ******

    Disc Title: Justice League (2017) NL RETAIL BLURAY (NL Ondertitels)
    Disc Size: 41.313.618.110 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.7.1
    QUICK SUMMARY:
    Disc Title: Justice League (2017) NL RETAIL BLURAY (NL Ondertitels)
    Disc Size: 41.313.618.110 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    Playlist: 00100.MPLS
    Size: 32.056.061.952 bytes
    Length: 2:00:02.612
    Total Bitrate: 35,60 Mbps
    Video: MPEG-4 AVC Video / 22034 kbps / 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1
    Audio: English / Dolby Digital Plus Audio + Atmos / 7.1 / 48 kHz / 640 kbps
    Audio: English / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 2281 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    Audio: French / Dolby TrueHD + Atmos / 7.1 / 48 kHz / 3876 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB)
    Audio: French / DTS-HD Master Audio / 5.1 / 48 kHz / 2279 kbps / 16-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 16-bit)
    Subtitle: English / 30,567 kbps
    Subtitle: French / 22,003 kbps
    Subtitle: Dutch / 22,328 kbps
    UK
    Dolby TrueHD + Atmos English 3879 kbps 7.1 / 48 kHz / 3879 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1-EX / 48 kHz / 448 kbps / DN -4dB)
    DTS-HD Master Audio English 3748 kbps 5.1 / 48 kHz / 3748 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •