De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Geostorm (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Geostorm (Blu-ray)

    Geostorm (Blu-ray)

    Geostorm is als film een grotere ramp dan de rampen zelf die in de film voorkomen.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-08-2018 om 14:22

  2. #2

    Standaard

    De film is pure entertainment en staat ver weg van enige realistisch fysische geldende wetten.
    Zeer matig tot zwak geacteerd en een flinterdun verhaal maken het er niet beter op.
    De enige pluspunten zijn de CGI en het feit dat er geen over-de-top-romantisch verhaal is geweven zoals bv bij Armageddon.
    Leuk om Alexandra Maria Lara - mijn favoriete "Duitse" actrice - nog eens te zien, al wordt ze bij mij toch herinnerd van "Der Untergang" en "Trenck - Between Love and Duty."

    5/10, omdat ik ervan overtuigd ben dat er nog slechtere rampenfilms bestaan.

  3. #3

    Standaard

    Heeft de film in Nederland in 3d gedraaid? Hier in Hoogeveen niet, en als ik whatiwatch check heeft daar ook niemand de film in 3d gezien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Er zijn inderdaad rampenfilms die een stuk slechter zijn, denk aan The Day After Tomorrow of The Core. Deze vond ik dan nog wel vermakelijk, kwam net uit op een zesje.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er zijn inderdaad rampenfilms die een stuk slechter zijn, denk aan The Day After Tomorrow of The Core. Deze vond ik dan nog wel vermakelijk, kwam net uit op een zesje.
    Wat grappig, die vond ik juist een stuk beter, zeg maar best wel goed. The Core vond ik ook niks. Grappig hoe smaken kunnen verschillen

  6. #6

    Standaard

    Als een echte liefhebber van rampenfilms (Day After Tomorrow en 2012 vond ik bijvoorbeeld prima films!) hoopte ik dat deze review iets te kritisch zou zijn... Niets is minder waar, inderdaad een zeer matig verhaaltje met een uiterst povere regie, waardoor je er nooit goed inkomt. Jammer!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heeft de film in Nederland in 3d gedraaid? Hier in Hoogeveen niet, en als ik whatiwatch check heeft daar ook niemand de film in 3d gezien.
    Ik heb deze in 3D gezien bij Pathe in Eindhoven.

  8. #8

    Standaard

    ik heb hem in 3d gezien arcaplex in spijkenisse

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •