Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard James Bond 25: No Time To Die - April 2021 (voorheen november 2020)

    De regisseur heeft zichzelf bekend gemaakt:"http://www.superguide.nl/nieuws/dze-top-regisseur-tekent-voor-25e-bond-film-news-28085
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 05-10-2020 om 18:06 Reden: titel

  2. #2

    Standaard

    Independent gebruikt wel veel het woord "apparantly" als zijnde dat e.e.a. nog niet helemaal officieel is. De producenten hebben ook nog geen officieel statement erover gegeven.
    Moet ook zeggen dat ik niet persé ga uitkijken naar deze Bond met Boyle aan het roer. Heb hem als regisseur nooit zo bijster interessant gevonden.

  3. #3

    Standaard

    Ik vond Craig al 1 van de slechtste Bond's, en hoopte op een nieuwe JB, maar als ik dit zie ....

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...fled-face.html
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Danny Boyle officieel aangekondigd als regisseur van Bond 25:

    http://www.slashfilm.com/bond-25-pro...t/#more-486543

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vraag me af of ze 2019 dan wel gaan halen.

  7. #7

    Standaard

    Tja, valt toch geen eer te behalen als regisseur zijnde. Je kunt er lastig tot niet je eigen stempel op drukken, want enkel de commercie/geld telt.
    Ik vond Skyfall bijvoorbeeld erg goed, maar dat was dan weer niet genoeg humor en niet de 'oude' Bond, met als gevolg dat Sam Mendes moest inbinden en het gedrocht Spectre heeft gemaakt.

    Sowieso vond ik Boyle al totaal niet passen als regisseur voor een Bond film. Wat je nu gaat krijgen is een regisseur die inspringt en zonder kritiek het script moet draaien wat er ligt.
    Jammer dat ze regisseurs niet wat meer de vrije hand geven en er hun draai aan laten geven. Ik had Matthew Vaughn nu wel graag gezien als regisseur.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    http://www.entertainmenthoek.nl/phoebe-waller-bridge-geeft-james-bond-25-script-een-metoo-make-over/

    De lijn tussen satire en werkelijkheid vervaagt. Een #metoo Bond.

  10. #10

    Standaard

    "Zijn beroemde codenaam 007 is overgenomen door een nieuwe, jongere agent binnen de geheime dienst: een vrouw. "

    Ik mag toch hopen dat het een transgender is van kleur met een sterke linkse politieke voorkeur die de dialoog niet uit de weg gaat ipv direct geweld te gebruiken.

  11. #11

    Standaard

    Waarom moet alles nou altijd doorslaan? Wat een stompzinnig idee. Vrouwelijke aktie helden vindt ik absoluut tof, maar waarom moet die dan een bestaand karater spelen die altijd een man was?

    Kan iemand a.u.b. ter compensatie een film maken met stoere mannem een hoop explosies en alleen maar vrouwen die nauwelijks iets aanhebben een geen tekst?

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij kunnen ze er nog alle kanten er mee op, Bond is alleen niet meer (misschien: even) 007, komt vast wel weer terug als de inkomsten terug gaan lopen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Kan iemand a.u.b. ter compensatie een film maken met stoere mannem een hoop explosies en alleen maar vrouwen die nauwelijks iets aanhebben een geen tekst?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    De titel wordt "No Time to Die".

    Niet de meest originele titel, lijkt wat op Die Another Day.

    https://www.digitalspy.com/movies/a2...o-time-to-die/

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Ziet er goed uit, Rami Malek interessante bad guy. TZT de eerste vier Craig Bond’s maar eens herkijken.

  17. #17

    Standaard

    Uitgesteld tot november

    https://twitter.com/007/status/1235248760260874241?s=19

    Reden zou corona zijn (in de film draait het blijkbaar ook een virus)
    Vind het persoonlijk van de zotte om dit te doen.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Helaas is er tijdens het verplaatsen van de berichten uit het James Bond-topic naar dit topic wat mis gegaan en zijn er wat berichten verdwenen. Gelukkig is de inhoud wel behouden gebleven en deze kun je hier terugvinden en uiteraard kun je daar verder discusseren.

    Excuus voor het ongemak...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

  20. #20

    Standaard



    Nieuwe trailer.

    P.s. titel van het topic ook nog even aanpassen?

  21. #21

    Standaard

    Erg gaaf! Veel zin in. De trailer geeft wel heel veel weg dus die kijk ik niet meer.

  22. #22

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Dat wordt echt een stuwmeer aan films in 2021, zoveel concurrentie dat er waarschijnlijk een hoop films verlies gaan lijden.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-09-2021 om 22:03

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat wordt echt een stuwmeer aan films in 2021, zoveel concurrentie dat er waarschijnlijk een hoop films verlies gaan leiden.
    Of ze schuiven films erna ook even door. Is jammer van James Bond maar wel zeer begrijpelijk. De bioscoop is nu gewoon even te leeg om geld te verdienen op je film. En gezien de keten in Engeland is het de vraag of James Bond wel in de bioscoop gaat komen. Dat omvallen gaat hier ook nog een keer gebeuren.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •