Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Uitgesteld tot de herfst.
    Bron? Of heb jij dat besluit genomen na overleg met het OMT? . En ik neem aan tot de herfst van dit jaar (2021)?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bron? Of heb jij dat besluit genomen na overleg met het OMT? . En ik neem aan tot de herfst van dit jaar (2021)?
    https://www.nu.nl/film/6101612/nieuw...-bioscoop.html

    https://deadline.com/2021/01/no-time...ll-1234672055/

    https://www.bndestem.nl/roosendaal/b...herm~a49e0452/

  4. #29

    Standaard

    Het is voor de fans bepaald geen tijd om dood te gaan.

    ...Ik laat mezelf er wel uit, dank u.

  5. #30
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    De titel van dit topic zou nu eigenlijk het volgende moeten zijn:

    James Bond 25: No Time to Die - oktober 2021 (voorheen april 2021, voorheen november 2020, voorheen april 2020, voorheen februari 2020, voorheen november 2019)

    https://en.wikipedia.org/wiki/No_Tim...e#Release_date

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De titel van dit topic zou nu eigenlijk het volgende moeten zijn:

    James Bond 25: No Time to Die - oktober 2021 (voorheen april 2021, voorheen november 2020, voorheen april 2020, voorheen februari 2020, voorheen november 2019)

    https://en.wikipedia.org/wiki/No_Tim...e#Release_date
    Eerder
    James Bond 25: No Time For A Release Date

  9. #34

    Standaard

    Uitgestelde James Bondfilm in september in première

    De James Bondfilm No Time To Die gaat op 28 september in première. De film, die oorspronkelijk in april 2020 zou verschijnen, werd drie keer uitgesteld vanwege de coronapandemie.

    De aankondiging op Twitter is volgens persbureau Reuters een antwoord op de geruchten dat de première nog een keer zou worden uitgesteld.

    De laatste James Bondfilm Spectre kwam in 2015 uit en bracht 880 miljoen dollar op. De film Skyfall uit 2012 bracht meer dan 1 miljard dollar op.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/liveblog/2394473-uitg...orona-afdeling

  10. #35

    Standaard

    Bij Pathé staat ie al maanden op 30 september, dus ik was verbaasd dat dit nieuws was.

  11. #36

    Standaard

    Time to Die! Net voor de derde keer een kaartje gekocht. Het zal nu wel doorgaan, toch?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Time to Die! Net voor de derde keer een kaartje gekocht. Het zal nu wel doorgaan, toch?
    Was ik ook van plan, maarrrrrrrrrrrr

    Bij het bestellen kwam ik er achter dat het kaartje nu 17,50 is voor de Dolby Cinema.
    Dat maakt het met de reserveringskosten 36,5 euro voor ons beide.
    Wacht wel op de 4K release...
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Was ik ook van plan, maarrrrrrrrrrrr

    Bij het bestellen kwam ik er achter dat het kaartje nu 17,50 is voor de Dolby Cinema.
    Dat maakt het met de reserveringskosten 36,5 euro voor ons beide.
    Wacht wel op de 4K release...
    Mijn god.. ik heb gelukkig nog vrijkaarten..

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Was ik ook van plan, maarrrrrrrrrrrr

    Bij het bestellen kwam ik er achter dat het kaartje nu 17,50 is voor de Dolby Cinema.
    Dat maakt het met de reserveringskosten 36,5 euro voor ons beide.
    Wacht wel op de 4K release...
    Dan is een bioscooppas, als de vue pas toch wel handig en is de investering gauw weer terugverdiend.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #40

    Standaard

    De recensies staan online, bijvoorbeeld 4 sterren van Empire, ook 4 van de Volkskrant. Op dit moment op Rotten Tomatoes 89% met een gemiddeld cijfer van 7,8 na 37 recensies.
    Laatst aangepast door tmvde : 29-09-2021 om 11:39

  16. #41

    Standaard

    Zo, dus Bond is dood. Écht dood. Na bijna 60 jaar dus het einde van een tijdperk.... al zal men nu vast doorgaan, maar dan met een veel inclusievere 007. (tenzij ze weer gaan rebooten met een jongere Bond).
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-10-2021 om 08:04

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De recensies staan online, bijvoorbeeld 4 sterren van Empire, ook 4 van de Volkskrant. Op dit moment op Rotten Tomatoes 89% met een gemiddeld cijfer van 7,8 na 37 recensies.
    Vijf sterren in Trouw en drie in NRC. The Guardian 5 sterren.

    Ik ben wel benieuwd maar vind bijna 3 uur wel lang. Bijna alle Bondfilms hebben een saai middenstuk en zijn (daardoor) te lang vind ik.

    Bioscoopprijzen vind ik ook absurd dus best kans dat ik ook op de 4K uitgave wacht.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vijf sterren in Trouw en drie in NRC. The Guardian 5 sterren.

    Ik ben wel benieuwd maar vind bijna 3 uur wel lang. Bijna alle Bondfilms hebben een saai middenstuk en zijn (daardoor) te lang vind ik.

    Bioscoopprijzen vind ik ook absurd dus best kans dat ik ook op de 4K uitgave wacht.
    Ik ga zondagochtend voor € 10,50 naar de IMAX, die prijs vind ik te doen.
    Laatst aangepast door tmvde : 01-10-2021 om 11:10

  19. #44

    Standaard

    Ik verbaas me over de vele goede reviews.
    Soms denk ik toch dat veel journalisten geen negatieve review durven schrijven bij zo'n film.
    Niet dat ze omgekocht zijn, maar misschien bang dat ze de volgende keer niet worden uitgenodigd?
    Ik heb ook de indruk dat de film het goed moet doen in de cinema voor het voortbestaan van de industrie.

    De eerste 2 reviews die ik las in de kranten:
    1 review gelezen die negatief was
    1 review gelezen die schreef dat het goed was, maar wel te lang en misschien niet voor de elke bond fan

    Ik ben dus best benieuwd wat het is, maar ik verwacht geen meesterwerk.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Ik verbaas me over de vele goede reviews.
    Soms denk ik toch dat veel journalisten geen negatieve review durven schrijven bij zo'n film.
    Deze is vrij duidelijk: https://www.filmsinreview.com/post/n...oria-alexander

    You’ll be thrilled to know that the Woke Army has won. The masculine icon of a 60 year reign is over.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Niet dat ze omgekocht zijn, maar misschien bang dat ze de volgende keer niet worden uitgenodigd?
    Grappig dat je dat zegt. Ik weet dat er (Star Wars) sites zijn die zo inderdaad redeneren ten aanzien van recensiemateriaal.
    "zolang we positief zijn krijgen we gratis spullen". Gevolg: louter lovende kritieken en als lezer heb je er dus eigenlijk niks aan. Enorm treurig.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 02-10-2021 om 09:35

  21. #46

    Standaard

    Gister de film bekeken en ik moet helaas zeggen dat het me tegen is gevallen. De beginscene, zoals het ook hoort bij JB, was geweldig. Daarna zakte het snel ineen. Daarin tegen moet ik dan wel weer zeggen dat ik het einde weer mooi vind. Een waardig afscheid van Daniel craig als JB. Gewoon volgend jaar een hele mooie JB box met alles erop en eraan. Dus ook opgewaardeerde en bijgewerkte materiaal graag! Dan sluit ik het verhaal JB af, want een nieuwe acteur zie ik niet meer zitten. Zeker als men gaat afwijken van het oorspronkelijke karakter wat de schrijver voor ogen had. Ook in deze film zat een vervanger van 007, en nou niet iemand die verwacht en gehoopt had. Wachtend op volgend jaar voor een eventuele box, kijk ik wel af en toe een gouwe ouwe!

  22. #47

    Standaard

    No Time to Die lang, maar vloog voorbij, goed tempo. Ik vond ‘em een mooie afsluiter voor Craig. De opening credits kwamen voor m’n gevoel pas na een half uur. Ik vond de wokeness erg meevallen.

  23. #48

    Standaard

    Gisteravond geweest. De lange duur viel wel mee. Geen seconde verveelt. Wel wat kanttekeningen:


    Ten eerste de beginscene. Er zat een rare knip in. Na het rondschieten met zijn auto rijdt hij weg en 1 seconde later is hij in een andere stad. Erg rare overgang.
    Ten tweede het opruimen van diverse zaken: Spectre, Blofeld, zijn CIA-maat. Het viel nog mee dat M, Q en Moneypenny nog mochten leven. Echt alsof ze alles rond van James Bond in 1 keer wilden opruimen.
    Ten derde de dood van James Bond. Misschien mooi maar waarom geen scene dat hij op Jamaica geniet met een wegzoomende camera. En dan even kort een herdenking, de kleine autoscene en bam einde film. Vond het einde erg abrupt.

    Door de keuzes nu hebben ze echt een probleem hoe ze dit in een nieuwe film moeten doen. Je kan het ten eerste nooit een James Bond-film meer noemen want het karakter is dood. Of gaan ze hem laten herrijzen dat hij de raketaanval als een wonder heeft overleefd? Al met al denk ik dat ze moeite zullen hebben om een nieuwe film geloofwaardig te laten zijn

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Gisteravond geweest. De lange duur viel wel mee. Geen seconde verveelt. Wel wat kanttekeningen:
    De Bond-films van Daniel Craig stonden al los van de vorige films en de toekomstige films zullen weer een nieuwe James Bond brengen, die ook weer los zal staan van de vorige films. Zo ingewikkeld is het dus niet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •