De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Na 25 jaar weer terug: TWIN PEAKS: A LIMITED EVENT SERIES

    Na 25 jaar weer terug: TWIN PEAKS: A LIMITED EVENT SERIES

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De Blu-ray uitgave is niet de Limited Edition digipack zoals die o.a. in de VS en Engeland is uitgebracht? Of is dat niet bekend? Wat er bestaan namelijk twee versies van de Blu-ray, de luxe digipack en de gewone keepcase-versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Voor zover ik het kan nagaan wordt er in NL één Blu-ray versie uitgebracht, dus ik verwacht dat het de gewone versie is.
    Maar zeker weten doe ik het niet. Het komt wel eens voor (zie GoT) dat de eerste persing een digipack uitgave is en de volgende persingen de gewone versie.
    Dat zou hier ook kunnen zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Laten we inderdaad hopen op een digipack, met ook een verzonken deel op de voorkant, net zoals bij seizoen 1/2. die is echt mooi verzorgd.

  5. #5

    Standaard

    Volgens Bol gaat het om 9 schijfjes, maar op Duitse en Engelse sites hebben ze het over 8 schijfjes
    Krijgen wij dan iets extra's?

    Woensdag zullen we het weten.

  6. #6

    Standaard

    Zou me verbazen. Lijkt me om een fout te gaan. Nergens in de wereld is sprake van 9 schijven, overal zijn het er 8, ook in de Limited Edition-versies.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    De verpakking schijnt in ieder geval door de brievenbus te passen, dus het is vast niet die mooie verpakking die Kimmy Robertson op YouTube liet zien (de US verpakking)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    De verpakking schijnt in ieder geval door de brievenbus te passen, dus het is vast niet die mooie verpakking die Kimmy Robertson op YouTube liet zien (de US verpakking)

    Je bedoelt de tweede verpakking in deze video?



    In principe zouden ze beide door de brievenbus kunnen passen (als het filmpje net start zie je ze beide op tafel liggen zonder hoogteverschil, dus beide even dik), maar ik hoop inderdaad ook op die tweede. Die eerste is niet heel bijzonder.

    Edit: zag het filmpje zonder geluid op mn werk, zie nu pas dat het de DVD-box is.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-03-2018 om 13:58

  9. #9

    Standaard

    Goed nieuws! Het is wel degelijk de LE verpakking! Zie foto’s hieronder. En bij Wehkamp slechts €38,99 inc verzending.
    Het zijn overigens 8 discs, geen 9 inderdaad.
    8BB6E9A4-0FFA-4B98-A5FA-7A37D8B77427.jpg
    61263652-70C1-4219-B328-947ADAAF2EA1.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 28-03-2018 om 13:45

  10. #10

    Standaard

    Heb de box ook binnen. 8 discs inderdaad. Ben benieuwd hoelang de verpakking heel blijft.

    Ik heb hem met €2,50 korting bij Bol, dus voor €37,49.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Heb de box ook binnen. 8 discs inderdaad. Ben benieuwd hoelang de verpakking heel blijft.

    Ik heb hem met €2,50 korting bij Bol, dus voor €37,49.
    De prijs voor de BD-box bij Bol is 44,99 (ook de laatste tijd in de pre-order), dus hoe kom je uit dan op 37,49?

  12. #12

    Standaard

    Hij stond een aantal maanden geleden voor 39,99 als pre-order. Prijs is later verhoogd naar 44,99.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Heb hem ook besteld bij bol daar juist 44.99 maar kreeg een korting van 7.50 omdat ik vaste klant ben blijkbaar.
    Leuk heb hem nu ook voor 37.49

  14. #14

    Standaard

    Weet iemand of de Engelse uitgave ook Nederlandse subs heeft?

  15. #15

    Standaard

    In aflevering 2 een storende fout ontdekt. De scene waarin Phyllis... nou ja, even geen spoiler. Maar het betreft een scene met Phyllis dus. Weet niet of anderen dit ook gezien hebben?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    In aflevering 2 een storende fout ontdekt. De scene waarin Phyllis... nou ja, even geen spoiler. Maar het betreft een scene met Phyllis dus. Weet niet of anderen dit ook gezien hebben?
    Wat voor fout is het dan? Misschien even tussen spoilertags plaatsen?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat voor fout is het dan? Misschien even tussen spoilertags plaatsen?
    Ik weet niet hoe dat werkt.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe dat werkt.
    [spoiler ]tekst[/spoiler ]en dan spatie achter spoiler weghalen.

  19. #19

    Standaard

    Thanks! Je ziet een bibbering bij de scene waar Phyllis in haar rug geschoten wordt door Bad Coop . Dit betreft de Blu-ray versie.

  20. #20

    Standaard

    Hoe lang duurt dat gebibber? 1 seconde? 3 minuten? Als het maar heel kort is zou ik me daar niet zo druk over maken. Ik kijk wel eens popconcerten op Blu-ray en daar heb ik soms het idee dat alle ingezette cameramensen last van de ziekte van Parkinson hebben, zo bibberig ziet het beeld er uit. Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #21

    Standaard

    Heb gisteren de Duitse Limited Edition digipack ontvangen, met Nederlandse ondertitels. Heb er 37,61 euro voor betaald bij voorintekening, prijs is inmiddels 46,99 daar. Zo te zien is de uitgave verder identiek aan de Nederlandse. Het leeftijdslogo zit op het losse karton en niet op de box zelf en kun je dus gemakkelijk verwijderen als je daar geen prijs op stelt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoe lang duurt dat gebibber? 1 seconde? 3 minuten? Als het maar heel kort is zou ik me daar niet zo druk over maken. Ik kijk wel eens popconcerten op Blu-ray en daar heb ik soms het idee dat alle ingezette cameramensen last van de ziekte van Parkinson hebben, zo bibberig ziet het beeld er uit. Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
    Een luttele seconde. Maar ben nogal pietlutterig in dat soort dingen.

  23. #23

    Standaard

    Heel leuk, maar aangezien de origineel serie niet met NL sub op BD in uitgebracht,
    GEEN SEALE!!!!!
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Heel leuk, maar aangezien de origineel serie niet met NL sub op BD in uitgebracht,
    GEEN SEALE!!!!!
    ???? Ben je in de war ? Originele serie is gewoon met NL subs verkrijgbaar hoor.

  25. #25

    Standaard

    JA inderdaad. En nog een hele mooienuitgave ook. Supergoed verzorgd.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •